Even z'n vinger voor z'n mond dat ze stil moesten zijn. Gewoon tussen eerste en tweede service op 0-15.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:14 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Deed een shhhhh gebaar tegen het publiek.
Oké, da's wel tof. Doet me hieraan denken:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even z'n vinger voor z'n mond dat ze stil moesten zijn. Gewoon tussen eerste en tweede service op 0-15.
Sinds zijn finale tegen koning matwe in Scheveningen jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord (al volg ik tennis de laatste tijd ook niet erg goed). Best een knappe jongen ook!
Breekt Janowicz mentaal ja. Het publiek dat 'tegen' hem is, Murray die geweldige ballen gaat spelen, Janowicz die onnodige fouten maakt, etc.quote:
Megatalent, haalde al de finale bij de Masters in Parijs eind vorig jaar. Dat was zijn echte doorbraak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij? Ik had eigenlijk nog nooit van hem gehoord (al volg ik tennis de laatste tijd ook niet erg goed). Best een knappe jongen ook!
Ja, vorig jaar zien spelen op de Mets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Stoephoert het volgende:
Kenden jullie Janowicz eigenlijk al voor deze partij?
Vind je?quote:Best een knappe jongen ook!
Er moet veel gebeuren voordat Jano beheerster kan wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Breekt Janowicz mentaal ja. Het publiek dat 'tegen' hem is, Murray die geweldige ballen gaat spelen, Janowicz die onnodige fouten maakt, etc.
Ik denk dat Janowicz gewoon nog een paar jaar nodig heeft. Hij kan zeker een goede speler worden, top-6 ofzo, maar dan moet hij wel beheerster worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Goed punt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef alors het volgende:
Naast Andy Murray ben je al snel knap natuurlijk.
Zou mooi zijn als ze nu stoppen om het weer open te doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Dimauro het volgende:
Als het zo snel gaat, hadden ze het dak wel open kunnen laten..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er moet veel gebeuren voordat Jano beheerster kan wordenHoe heet dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer beheerst?
Volledig mee eensch. Vooral dat laatste.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:07 schreef Szura het volgende:
Murrie gun ik wel een keer de titel, als hij fatsoenlijk en niet laf speelt
Dat publiek mag ebola krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |