Oké, late reactie, maar leek er niet helemaal op. Federer is daar een beetje boos tegen kamp Djoko, terwijl Janowicz het net met een knipoog deed, niet boos bedoeld ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Oké, da's wel tof. Doet me hieraan denken:
De vergelijking hield wat mij betreft op bij het feit dat ze beiden (een deel van) het publiek verzochten om stil te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:32 schreef Stoephoert het volgende:
[..]
Oké, late reactie, maar leek er niet helemaal op. Federer is daar een beetje boos tegen kamp Djoko, terwijl Janowicz het net met een knipoog deed, niet boos bedoeld ofzo.
[...]
Maakt het uit? Het gaat om presteren, met sportiviteit win je niets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef opgebaarde het volgende:
Jano staat zeker niet als de sportiefste speler bekend in het circuit neem ik aan
Murray Hill toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Kunnen ze Henman Hill anders gewoon niet meer filmen? Al de springende mensen en kutkinderen..
Ze filmen het vaak na een goed punt van Murray. Het gejuich wordt dan verlengd. Valt me op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Kunnen ze Henman Hill anders gewoon niet meer filmen? Al de springende mensen en kutkinderen..
Murray hillquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
In Nederland zou het een soort 2de koninginnedag zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Stoephoert het volgende:
Murray Mountain hè.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray hill![]()
Verder vind ik het wel grappig. Dat hele land heeft maar één goede tennisser bij de mannen, en dan gaan ze zo tekeer voor die ene
Zie jij iets van een standpunt in mijn aanname?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maakt het uit? Het gaat om presteren, met sportiviteit win je niets.
En terecht, als we bij de Nederlanders één vreselijke goede had ging ik ook zo tekeer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Murray hill![]()
Verder vind ik het wel grappig. Dat hele land heeft maar één goede tennisser bij de mannen, en dan gaan ze zo tekeer voor die ene
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:37 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Murray wordt vandaag niet verslagen dus.
Zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |