Ik weet niet of je nou sarcastisch bent... maar met rubber neuken is in theorie toch hetzelfde als abortus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, pas 3 weken, dat pitje kan wel weg.
Half. Bij zwanger worden is al het een en het ander aan de gang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou sarcastisch bent... maar met rubber neuken is in theorie toch hetzelfde als abortus?
Uitkomst is gelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Half. Bij zwanger worden is al het een en het ander aan de gang.
of zij bij hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
had je maar een condeumpje om je lul moeten doen
Daar ben ik het mee eens. Al is die compensatie wel voor het kind. Het kind kan niks doen aan de hele situatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Timabo het volgende:
[..]
Hier heb ik ook geen problemen mee. Dat wanneer de man hier faliekant tegen is, vind het het niet kunnen dat de moeder dan wel financiële compensatie van hem kan eisen.
Tsja, het is een vrouw haar buik, haar gevoel, haar kind. Als zij 't kind wil houden, en hij wil niet, is het de juiste keuze om het kind te houden en dat de relatie dan simpelweg uitgaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Fucked up G. Voortaan veilig doen. Maar ik zou haar nog proberen te overtuigen. Ik als vrouw zijnde kan er woedend om worden dat een man eigenlijk helemaal niks te zeggen heeft in dit soort situaties. Dus het is je groot recht je eigen pad te gaan.
Toen ik dit las dacht ik onmiddelijk hier aan:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsja, het is een vrouw haar buik, haar gevoel, haar kind. Als zij 't kind wil houden, en hij wil niet, is het de juiste keuze om het kind te houden en dat de relatie dan simpelweg uitgaat.
Damnnnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:44 schreef matthijst het volgende:
"Ze is geen slet hoor"... Uhuh, 6 weken met jou en al 3 weken zwanger. Zal wel niet de eerste keer een lucky shot hebben gehad, dus ze liet zich ws. al na een paar dagen palen door een 6 jaar oudere dude. Gotta love it...
Gratis tip van Usher, Confessions:
Pray that she abort that
If she's talkin' 'bout keepin' it
One hit to the stomach
She's leakin' it"
Kinderen van zulke ouders worden vaak weer zwanger op hun 16e dus dan wordt het kind gedumpt bij opa en oma. Same shit all over again.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef VacaLoca het volgende:
Prima joh, kind op je 16e, kind met 18 het huis uit, ben je 34 en heb je al dat gedoe al achter de rug en is het vrijheid blijheid.
Beter dan op je 34e nog er aan beginnen, dan zit je ermee tot je 52e en dan ben je te oud voor van alles.
D'jelanio.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef Keith_Bakker het volgende:
sterkte mang laat ff weten als je een naam heb
Naja, de remixquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef Mishu het volgende:
[..]
Damnnn
Nooit geweten dat dat in die tekst werd gezegd.
Oh dus kindje van TS wordt bij opas en omas gedumpt, opgelostquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Kinderen van zulke ouders worden vaak weer zwanger op hun 16e dus dan wordt het kind gedumpt bij opa en oma. Same shit all over again.
Good times, noodle salad.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toen ik dit las dacht ik onmiddelijk hier aan:
quote:
Hij heeft recht op zijn zegje, maar beslist niks eigenlijk, haar lichaam en keuze.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:59 schreef Mishu het volgende:
Jij hebt ook recht op inspraak bij zo'n grote beslissing. Kunnen jullie het niet een paar jaartjes uitstellen?
Dit. Meer kun je niet doen. Maar realiseer je ook dat een abortus iets vreselijks is als ze al zover is dat ze het wil houden... praat met haar, heel veel, wees openhartig over alles en respecteer haar keuze om het te aborteren of te houden!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:01 schreef OeJ het volgende:
Praat op haar in, waarom het op dit moment niet de juiste keuze is, om nu al aan kinderen te beginnen.
Lekkere jongen die Usherquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:44 schreef matthijst het volgende:
"Ze is geen slet hoor"... Uhuh, 6 weken met jou en al 3 weken zwanger. Zal wel niet de eerste keer een lucky shot hebben gehad, dus ze liet zich ws. al na een paar dagen palen door een 6 jaar oudere dude. Gotta love it...
Gratis tip van Usher, Confessions:
Pray that she abort that
If she's talkin' 'bout keepin' it
One hit to the stomach
She's leakin' it"
Een moeder van 36 met een zwangere dochter van 16quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?
Waarschijnlijk denkt ze dan alleen dat ze veel beter kan opvoeden dan die Teen Mom's op televisie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:00 schreef New_Pope het volgende:
Je vriendin heel veel Teen Mom laten kijken.
omg sowieso... rondneuken als 16 jarige....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Chef_M het volgende:
No offence vriend, maar jij 22, zij 16, al 3 weken zwanger en je bent nog maar 6 weken met haar samen en je houdt zoveel van haar al dat je bereid bent je leven te verneuken met een kind. Ik zou er echt nog een keer goed over nadenken.
EDIT:
[..]
Zegt ze ja. Als ze rond heeft lopen neuken in jullie prille relatie zal ze dat echt niet zeggen nee.
Ik zie daar alleen maar nadelen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:40 schreef Sebesse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk denkt ze dan alleen dat ze veel beter kan opvoeden dan die Teen Mom's op televisie.
Dit. Het klinkt hard en lomp, maar hier komt het wel op neer. Maak haar duidelijk dat jij nu sowieso niet een vader voor een kind kan zijn. En dat betekent dat als ze het wil houden, ze vanaf dag één een alleenstaande ouder is. Niet samen, geen jullie, alleen zij plus kind.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit. Of kind dood of doodongelukkig kind. U choose. En wees geen fucking sissy, 6 weken is te kort om al je leven voor op te geven. Dreig met verlaten dan laat ze het wel wegzuigen.
Als dit verhaal waar is: sta erop dat ze het laat aborteren. Je moet niet na 6 weken vader willen worden. Zij moet niet op haar 16e een kind willen en jullie moeten niet al willen samenwonen met kind nadat je pas een paar weken met haar gaat. Waar ga je van leven? Waar ga je wonen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:52 schreef EcstaticZero23 het volgende:
Graag serieuze reacties want dit is een serieus probleem...
Ik zit met een serieus probleem...
Mijn vriendin blijkt dus 3 weken zwanger te zijn
We gaan nu 6 weken met elkaar dus ze is er zeker van dat het door mij is...
Oftewel ik word vader op mijn 22e en zij moeder op haar 16e
Ze wil het kind houden en zodra hij of zij geboren word komt mijn vriendin bij me inwonen
Alleen ik ben nog niet toe aan zo een grote verandwoordelijkheid
Wat mnoet ik doen
Ze wil zelf geen abortus laten doen
PLZ help me met tips
Dit. Het kan ook wel eens fake zijn, bedoeld om jullie te 'binden'. Toch maar even de regenjas aan voorlopig.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:19 schreef Leandra het volgende:
Wacht eerst naar eens af wat er uit de termijnecho komt, want ze is of 3 weken zwanger en dan weet je nog niet dat je zwanger bent, of ze is 3 weken overtijd de dan is het nog maar de vraag of het van jou is.
Een zwangerschap reken je vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie dus:
1 juni voor het laatst ongesteld geworden.
14 juni onveilige seks gehad.
28 juni moest ze weer ongesteld worden.
5 juli positieve zwangerschapstest = 5 weken zwanger.
Je weet eigenlijk nooit dat je 3 weken zwanger bent (dan zou in dit voorbeeld op 21 juni zijn en dan ben je nog niet overtijd en heb je vaak nog geen positieve test).
Mocht ze nu echter 3 weken overtijd zijn dan is ze zo'n 5 weken geleden zwanger geworden, maar afhankelijk van haar cyclus kan dat ook 4 of 6 weken geleden zijn.
Daarbij lijkt het me sterk dat de cyclus van een 16-jarige al helemaal volgens het boekje is, dus eerst de termijnecho afwachten.
En wat nu als die vrouw het blijkbaar niet zo erg vindt om zwanger te worden?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:32 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je bent als vrouw zelf ook verantwoordelijk om voor anticonceptie te zorgen natuurlijk.
Alsof abortus niets voorsteld, ik vind dat er wat te gemakkelijk over gepraat wordt door velen om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Niet kan? Stel dat het te laat ervoor is, dan moet je als man gewoon je verantwoordelijkheid nemen en zeggen. Oke, ik ben verantwoordelijke voor m'n eigen daden, ik pak m'n verantwoordelijkheid.
Maar in deze situatie is er geen sprake van niet kunnen, maar van niet willen. Dan zeg ik, oke, dat is je eigen keuze in dit geval. Dit geldt puur wanneer abortus nog een optie is.
In dit geval gaat het om een kind van zestien. Met een 'relatie' van nog geen twee maanden.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:38 schreef erodome het volgende:
En wat nu als die vrouw het blijkbaar niet zo erg vindt om zwanger te worden?
Des te labieler zijn ze meestal en des te verstandiger is het om aan jezelf te denken en zelf verantwoordelijkheid te nemen om te zorgen dat er geen zwangerschap komt.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om een kind van zestien. Met een 'relatie' van nog geen twee maanden.
Klopt. Maar dat is nu mosterdzaad na de maaltijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:49 schreef erodome het volgende:
Des te labieler zijn ze meestal en des te verstandiger is het om aan jezelf te denken en zelf verantwoordelijkheid te nemen om te zorgen dat er geen zwangerschap komt.
Ik zou dat niet van een 16 jarige af laten hangen iig.
Mee eens, abortus zou de beste optie zijn, maar een simpele oplossing is nu niet meer mogelijk, die mogelijkheid is vergaan met de keuze het zonder rubbertje te doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is nu mosterdzaad na de maaltijd.
In deze situatie een kind ter wereld laten komen is vragen om moeilijkheden voor alledrie de partijen. Ook TS is blijkbaar niet de meest stabiele persoon die een kindje zich wensen kan.
Of uitrekenen wat een alimentatie voor hem per maand kost.quote:Op zondag 7 juli 2013 14:11 schreef JerryLee het volgende:
Heb je in je omgeving niet iemand die sinds kort gezegend is met zo'n gillend poepspuitend monster wat 24 uur per dag zorg en toewijding nodig heeft ?
Dat ze ff kan ervaren dat het zoveel toevoegt aan je leven
Reken ook ff voor wat een kind kost
Quick fix? Ga nou maar gewoon slapenquote:
Ja oke, maar pauperig is het wel. Ten eerste: welke volwassen vent wil er nou een kind van 16 daten. En dan ook nog eens bezwangeren. Klinkt als Tokkies.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Quick fix? Ga nou maar gewoon slapen
En dit dus.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:51 schreef Szura het volgende:
Als dit waar is
Wat kan ik me pissig maken op zo'n zwakzinnigen als TS die 1. Onder de drugs zit 2. Net uit een begeleid wonentraject komt 3. Een strafblad heeft en 4. Diverse beperkingen heeft en dan maar gewoon een labiele 16-jarige zonder condoom batst.
Idioot, je brengt een gedoemd kind ter wereld. Als je nog iets goed wilt doen zou ik maar gauw dat meisje inpeperen dat dat kind weg moet. Maar goed, je zal vast liever een jointje op je balkon roken en de weg van de minste weerstand kiezen.
Volgens mij is het zelfs strafbaar.quote:Op zondag 7 juli 2013 07:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Overigens is het niet bijster handig van je om onveilig te vrijen met zo'n jong meisje.
Jou mag ik wel :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Fucked up G. Voortaan veilig doen. Maar ik zou haar nog proberen te overtuigen. Ik als vrouw zijnde kan er woedend om worden dat een man eigenlijk helemaal niks te zeggen heeft in dit soort situaties. Dus het is je groot recht je eigen pad te gaan.
Ik wel. Of indien de man het kind niet wilt en dit vast legt, dat hij niet financieel aansprakelijk is. 1 van de 2quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, jij wil dat de man de vrouw kan verplichten om een abortus te plegen?
Zullen ze dan toch echt moeten afnemen wanneer ik dood ben, want dat geef ik in zo'n geval toch nietquote:
Volgens mij bedoel jij het andersom, om mijn vaderschap te bewijzen krijgen ze mijn DNA niet. Maar het gaat hier om: Om evt. aan te tonen dat ik niet verantwoordelijk ben als vader (en dus ook geen financiële verantwoordelijkheid hoef af te dragen) eis je een DNA test.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:11 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zullen ze dan toch echt moeten afnemen wanneer ik dood ben, want dat geef ik in zo'n geval toch niet. Als ik erin geluisd word in elk geval
And all bets are ready to be placedquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel jij het andersom, om mijn vaderschap te bewijzen krijgen ze mijn DNA niet. Maar het gaat hier om: Om evt. aan te tonen dat ik niet verantwoordelijk ben als vader (en dus ook geen financiële verantwoordelijkheid hoef af te dragen) eis je een DNA test.
Volgens mij (correct me if wrong) kan een vrouw bij het aangeven van het kind elke man in laten vullen als vader die later dus benaderd kan worden voor kinderalimentatie (wanneer zij bijvoorbeeld een uitkering zou krijgen). In zo'n geval is een DNA-test een uitkomst, wanneer je verwacht dat het 'wel eens niet van jou zou kunnen zijn'.
De vrouw is vrij om al of niet abortus te plegen. De vader is niet altijd vrij om het vaderschap al of niet te erkennen als het tot een rechtszaak komt. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Dat is rechtsongelijkheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, jij wil dat de man de vrouw kan verplichten om een abortus te plegen?
Uiteindelijk heeft hij niks te zeggen of die abortus wordt uitgevoerd ja of nee, dat klopt, maar hij kan gewoon weglopen en er schijt aan hebben. Hij heeft aangegeven dat hij dat kind niet wil, zij heeft daar schijt aan dus dan rest er nog maar 1 ding en dat is gewoon met de noorderzon vertrekken.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij heeft recht op zijn zegje, maar beslist niks eigenlijk, haar lichaam en keuze.
[..]
Dit. Meer kun je niet doen. Maar realiseer je ook dat een abortus iets vreselijks is als ze al zover is dat ze het wil houden... praat met haar, heel veel, wees openhartig over alles en respecteer haar keuze om het te aborteren of te houden!
Ik zeg daarom ook met de noorderzon vertrekken, niet naar de straat ernaastquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef Greyson het volgende:
Volgens mij gaat dit niet zo gemakkelijk zonder een soort contract dat de man zijnde niet voor het kind wil instaan alleen omdat zij dat wel wilde. M.a.w. Zonder contract is alimentatie dan toch verplicht lijkt mij?
Ah zoquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook met de noorderzon vertrekken, niet naar de straat ernaast
Je neemt het ook gewoon echt serieus... jullie vullen elkaar wel mooi aan qua niveau volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef EcstaticZero23 het volgende:
[..]
idd... 2 karatetrappen moet genoeg zijn
maar dat zit niet in mijn aard
Dus je bezwangert je vriendin eerst, bent het niet eens met de zwangerschap en loopt er dan maar van weg. Nee, dan ben je gezond bezig. Dan had hij maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken. Nu moet hij een man zijn en de consequenties van onveilig seks hebben aanvaarden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij niks te zeggen of die abortus wordt uitgevoerd ja of nee, dat klopt, maar hij kan gewoon weglopen en er schijt aan hebben. Hij heeft aangegeven dat hij dat kind niet wil, zij heeft daar schijt aan dus dan rest er nog maar 1 ding en dat is gewoon met de noorderzon vertrekken.
Wait a minute.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je bezwangert je vriendin eerst, bent het niet eens met de zwangerschap en loopt er dan maar van weg. Nee, dan ben je gezond bezig. Dan had hij maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken. Nu moet hij een man zijn en de consequenties van onveilig seks hebben aanvaarden.
Lekker makkelijk om de vrouw er dan maar mee te laten zitten.
Nee, het is een schande dat die vrouw lekker egoistisch toch het kind houdt als duidelijk wordt aangegeven dat 1 van de 2 het niet wil. Eerst lekker je eigen beslissing nemen om vervolgens "samen" te gaan roepen, lekker hypocriet bezig.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dus je bezwangert je vriendin eerst, bent het niet eens met de zwangerschap en loopt er dan maar van weg. Nee, dan ben je gezond bezig. Dan had hij maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken. Nu moet hij een man zijn en de consequenties van onveilig seks hebben aanvaarden.
Als vrouw sta je nu eenmaal sterker in deze positie. Ik als man had in ieder geval overwogen om het kind niet te erkennen. En een grote kans dat ik het dan ook niet had erkend. Scheelt mij geld en zorgen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij gaat ook een hele goede papa wordenquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:09 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Hij gaat ook een hele goede papa worden
Dan kan TS beter jouw username gaan gebruiken want wel onveilig seks hebben, terwijl je de risico's kent en daarmee aanvaard; om vervolgens weg te lopen met het excuus: "ja, sorry, ik heb er de middelen niet voor", vind ik echt te makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Wait a minute.
Ts heeft sex met een meisje.
Ze raakt zwanger
Ts geeft aan dat hij er niet voor kan zorgen.
Meisje ruikt macht en wil het goed voor het kindje zorgen
Ts zegt ik heb liever abortus.
Meisje houd van het lieve nieuwe kindje en wil een gezinnetje.
TS RUNN!
Voor zover ik weet betekent niet erkennen dat je nooit aanspraak kan maken op gedeeld ouderschap of zeggenschap in beslissingen. Dit ontslaat je niet van kinderalimentatie zover mij bekend.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Als vrouw sta je nu eenmaal sterker in deze positie. Ik als man had in ieder geval overwogen om het kind niet te erkennen. En een grote kans dat ik het dan ook niet had erkend. Scheelt mij geld en zorgen.
Was TS wel in staat om een weloverwogen besluit te nemen?quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan kan TS beter jouw username gaan gebruiken want wel onveilig seks hebben, terwijl je de risico's kent en daarmee aanvaard; om vervolgens weg te lopen met het excuus: "ja, sorry, ik heb er de middelen niet voor", vind ik echt te makkelijk.
Hij had beter moeten nadenken en nu dat zij besluit het te houden zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Mijn punt is dat je beiden onveilige seks hebt gehad en als in dit geval zij besluit het te houden hij zijn verantwoording moet nemen. Dan had hij maar een condoom moeten gebruiken, maar tijdens de lust snap ik ook wel, dat je zoiets niet zo nauw neemt met voorbehoedsmiddelen. Maar dan moet je daarna ook niet piepen over je verantwoordelijkheden.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nee, het is een schande dat die vrouw lekker egoistisch toch het kind houdt als duidelijk wordt aangegeven dat 1 van de 2 het niet wil. Eerst lekker je eigen beslissing nemen om vervolgens "samen" te gaan roepen, lekker hypocriet bezig.
Dat hij de consequenties van onveilige sex moet aanvaarden is eigenlijk ook gewoon onzin, de man moet de consequenties van een in dit voorbeeld egoistische vrouw aanvaarden. Degene die de consequenties van onveilige sex niet aanvaardt is de vrouw door gewoon haar eigen keuze erdoor te duwen terwijl abortus gewoon de consequentie (1 van de) van onveilige sex is.
Daarom kan de man best wel gewoon ook egoistisch zijn, genoeg draagvlakken in de samenleving tegenwoordig die ervoor zorgen dat een vrouw wel alleen een kind kan opvoeden.
Dan is het toch haar probleem geworden kom nou.quote:Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dan kan TS beter jouw username gaan gebruiken want wel onveilig seks hebben, terwijl je de risico's kent en daarmee aanvaard; om vervolgens weg te lopen met het excuus: "ja, sorry, ik heb er de middelen niet voor", vind ik echt te makkelijk.
Hij had beter moeten nadenken en nu dat zij besluit het te houden zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |