Ik weet niet of je nou sarcastisch bent... maar met rubber neuken is in theorie toch hetzelfde als abortus?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Oh nee laat maar, pas 3 weken, dat pitje kan wel weg.
Half. Bij zwanger worden is al het een en het ander aan de gang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou sarcastisch bent... maar met rubber neuken is in theorie toch hetzelfde als abortus?
Uitkomst is gelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Half. Bij zwanger worden is al het een en het ander aan de gang.
of zij bij hemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
had je maar een condeumpje om je lul moeten doen
Daar ben ik het mee eens. Al is die compensatie wel voor het kind. Het kind kan niks doen aan de hele situatie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Timabo het volgende:
[..]
Hier heb ik ook geen problemen mee. Dat wanneer de man hier faliekant tegen is, vind het het niet kunnen dat de moeder dan wel financiële compensatie van hem kan eisen.
Tsja, het is een vrouw haar buik, haar gevoel, haar kind. Als zij 't kind wil houden, en hij wil niet, is het de juiste keuze om het kind te houden en dat de relatie dan simpelweg uitgaat.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Fucked up G. Voortaan veilig doen. Maar ik zou haar nog proberen te overtuigen. Ik als vrouw zijnde kan er woedend om worden dat een man eigenlijk helemaal niks te zeggen heeft in dit soort situaties. Dus het is je groot recht je eigen pad te gaan.
Toen ik dit las dacht ik onmiddelijk hier aan:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Tsja, het is een vrouw haar buik, haar gevoel, haar kind. Als zij 't kind wil houden, en hij wil niet, is het de juiste keuze om het kind te houden en dat de relatie dan simpelweg uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |