no way... ik ben bereid om het kind lief te hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef koemleit het volgende:
Als ze het zelf niet wil moet je een handje helpen.
heb ik gewoondquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef Plantagehouder het volgende:
Jij zit toch in een begeleid wonen traject? Dan mag je vriendin waarschijnlijk helemaal niet intrekken.
ik wil haar nu steunen maar ben er gewoon nog niet klaar voorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Fucked up G. Voortaan veilig doen. Maar ik zou haar nog proberen te overtuigen. Ik als vrouw zijnde kan er woedend om worden dat een man eigenlijk helemaal niks te zeggen heeft in dit soort situaties. Dus het is je groot recht je eigen pad te gaan.
Zegt ze ja. Als ze rond heeft lopen neuken in jullie prille relatie zal ze dat echt niet zeggen nee.quote:We gaan nu 6 weken met elkaar dus ze is er zeker van dat het door mij is...
If you can't do the time, don't do the crime.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:52 schreef EcstaticZero23 het volgende:
Alleen ik ben nog niet toe aan zo een grote verandwoordelijkheid
ja maar je moet aan jezelf blijven denken. Sowieso gaat dit nooit lang goed, dan zijn jullie uit elkaar en wat schiet je er mee op niks. Kind heeft geen toekomst met een kind als moeder en een papi chulo die in de put zit/ would abort.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef EcstaticZero23 het volgende:
[..]
ik wil haar nu steunen maar ben er gewoon nog niet klaar voor
zit zelf ook al in een kut situatie en blijkbaar kan dit er nog wel bij
hoezo???quote:
ze zegt dat het voor 100%van mij is dus vertrouw ik haarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef Chef_M het volgende:
No offence vriend, maar jij 22, zij 16, al 3 weken zwanger en je bent nog maar 6 weken met haar samen en je houdt zoveel van haar al dat je bereid bent je leven te verneuken met een kind. Ik zou er echt nog een keer goed over nadenken.
EDIT:
[..]
Zegt ze ja. Als ze rond heeft lopen neuken in jullie prille relatie zal ze dat echt niet zeggen nee.
ben ik toch nog ergens goed voor hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:57 schreef LookAtMe het volgende:
Bedankt om me weer wakker te schudden wat betreft voorbehoedsmiddelen.
vind ze moordquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin niet bij je in laten wonen en haar duidelijk maken dat ze geen kind kan hebben op de 16de. En dat jullie relatie daar helemaal niet klaar voor is.
Dit (denk ik)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja maar je moet aan jezelf blijven denken. Sowieso gaat dit nooit lang goed, dan zijn jullie uit elkaar en wat schiet je er mee op niks. Kind heeft geen toekomst met een kind als moeder en een papi chulo die in de put zit/ would abort.
Omdat ik ieder kind een stabiele plek gun om in op te groeien. En tussen een kind en een fuckup gaat dat niet gebeuren.quote:
ze is er ook nog niet klaar voor en ik heb al gezegd dat ik dus echt geen kind wil maar ik hou teveel van haar om bij haar weg te gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin niet bij je in laten wonen en haar duidelijk maken dat ze geen kind kan hebben op de 16de. En dat jullie relatie daar helemaal niet klaar voor is.
dat wel maar ik krijg haar niet overtuigd over het feit dat ze nog maar 16 is en dus nog helemaal niet voor een kind kan zorgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:59 schreef Mishu het volgende:
Jij hebt ook recht op inspraak bij zo'n grote beslissing. Kunnen jullie het niet een paar jaartjes uitstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |