wtf is een nakkie?????quote:
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?quote:
hahaha maar ze weten niet anders dan dat ik niet zuipquote:
ze waren al onderweg naar grunn stadquote:
De moeder van je vriendin is 36?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?
[..]
hahaha maar ze weten niet anders dan dat ik niet zuip
Tienermoedersquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?
[..]
jup.... 20 toen ze haar uitscheetquote:
Een vriendin van 16 hebbenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup.... 20 toen ze haar uitscheet
en de zus van mijn vriendin is 18 btwquote:
Wacht je vriendin is 16?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:05 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup.... 20 toen ze haar uitscheet
Daaromquote:
ben zelf 22... 7 jaar verschil... so be itquote:
Ze is NET 16?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
ben zelf 22... 7 jaar verschil... so be it
Gast, je bent 23, iemand van 36 kan best te doen zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
22quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
DaaromAls hij nou 18-19 was oke....
Nog liegen ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef perezfan1990 het volgende:
Hey hoi
ik ga dit weekend met mijn vriendin voor het eerst blowen (voor allebei eerste keer)
Ik ga naar groningen om daar te halen
Even voor de goede orde ik ben 23 en zij is 16 en ik heb een paar vragen erover
1 is het een (sterk) verslavend iets
2 welke soort kan ik het beste halen (voor beide eerste keer)
3 Na hoeveel tijd is het uit gewerkt?
4 Wat kunnen we verwachten?
Graag serieuze reacties
alvast bedankt
jup 5 aprilquote:
typfoutquote:
Godverdommequote:
ik werk er tenminste voorquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gast, je bent 23, iemand van 36 kan best te doen zijn.
Iemand van 16 terwijl je zelf 23 is bent is dan wel weer erg triest.
Dude... je bent 22...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
Benieuwd naar de argumenten wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
Terechte opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net 3 weken met haar.....ik ga echt niet achter 15 jarigen aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godverdomme
Ben jij zo'n laatbloeier dat je nog op kinderen valt?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Terechte opmerking.Ja super verzuurd, bedankt dat je me daar even op wijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
dat was een anderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:11 schreef stoereboii het volgende:
Ts' vriendin is blind. Grote kans dat ze het dronkenschap van TS niet opmerken.
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltankenquote:
volgens de wet mag het.... en dan nog... so be itquote:
Zodanig streng dat ze het ok vinden dat hun dochter door een 23-jarige wordt volgepompt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltanken
Des te meer ze het willen, naïeve ouders.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltanken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
heb net 3 weken met haar.....ik ga echt niet achter 15 jarigen aan
en btw haar ouders hebben mij geaccepteerd
Vraag me dan toch af hoe je aan zo'n jonge vriendin komt. Want het zal niet in de kroeg geweest zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
Aah, nu zie ik het . TS is een leeftijdsgenootje van je. Das kut dat hij 16 jarige poesjes aan het najagen is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja super verzuurd, bedankt dat je me daar even op wijst.
blijkbaar....ik ben tenminste geen aso...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zodanig streng dat ze het ok vinden dat hun dochter door een 23-jarige wordt volgepompt.
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aah, nu zie ik het . TS is een leeftijdsgenootje van je. Das kut dat hij 16 jarige poesjes aan het najagen is.
mwah, 36 kan priiiima, hoe oud is die dochter?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee.... hadden al vaker contact via een goede vriendin van ons en via daar begon er iets te bloeienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Vraag me dan toch af hoe je aan zo'n jonge vriendin komt. Want het zal niet in de kroeg geweest zijn
Je pener zeker?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee.... hadden al vaker contact via een goede vriendin van ons en via daar begon er iets te groeien
hahahahahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.
[ afbeelding ]
en NIET op die van 36quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godverdomme
Ben jij zo'n laatbloeier dat je nog op kinderen valt?
16quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mwah, 36 kan priiiima, hoe oud is die dochter?
ben niet zo van de milfjesquote:
voelt vet kut...... nou ja ga maar ff douchen... kunnen er zo wel aankomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef DemonRage het volgende:
Wel fijn dat ze je ff laat weten dat ze komt.
quote:
oe la laquote:
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken julliequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
haha ts pedoship is door mij aan het licht gekomen![]()
1-0
tyf op manquote:
Lekker makkelijk ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken jullie
meestal heeft hun achternaam altijd maar één letter, hoe zit dat bij jou?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken jullie
en dan nog... ze is voor haar leeftijd behoorlijk volwassen.....quote:
Ts laruequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
Ze heeft je weten te overtuigen dat ze volwassen is ja?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
en dan nog... ze is voor haar leeftijd behoorlijk volwassen.....
kun je van mij niet zeggen... ik hang altijd in Groningen biertjes te happen
bel maarquote:
gras - play ballquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft je weten te overtuigen dat ze volwassen is ja?
wat bedoel jij???quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
meestal heeft hun achternaam altijd maar één letter, hoe zit dat bij jou?
topics openen bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef Basxt het volgende:
laat hem lekker. meeste hier zitten in de zolderkamer mans te doen. deze man doet tenminste nog wat!
Dit is gewoon een troll.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef Basxt het volgende:
laat hem lekker. meeste hier zitten in de zolderkamer mans te doen. deze man doet tenminste nog wat!
wtbnjequote:
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:26 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
wat bedoel jij???
als je het aantal letters van mijn achternaam bedoelt
dat zijn er 9
ik heb geen iphone.... ik heb een samsung galaxy s3quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef einzeinz het volgende:
Wat leuk:
- dronken zijn
- een telefoon krijgen (liefst iPhone jwt)
- je vriendin laten klaarkomen
Ik snap het probleem niet?
nee ze is en blijft 16 en dat zal ook blijvenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze heeft je weten te overtuigen dat ze volwassen is ja?
nee sergio perez is een formule 1 coureurquote:
Dan mij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:28 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee ze is en blijft 16 en dat zal ook blijven
maar ze is voor haar leeftijd volwassener als mij
Hehe iddquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan mij.
Maar ja, een veelvoorkomend symptoom bij die bevolkingsgroep is dan ook dat ze denken dat ze volwassen zijn.
als je aan anderen vraagd geloofd ook niemand dat ze 16 is... ze oogt ok ouder als mij en haar gedrag is ook volwassener als mijn gedragquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan mij.
Maar ja, een veelvoorkomend symptoom bij die bevolkingsgroep is dan ook dat ze denken dat ze volwassen zijn.
Maar als puntje bij paaltje komt is het ineens 'ho maar'.quote:
Lijkt me niet zo moeilijk als we even kritisch naar je posts kijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:28 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee ze is en blijft 16 en dat zal ook blijven
maar ze is voor haar leeftijd volwassener als mij
Dan jouw gedrag.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:30 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
als je aan anderen vraagd geloofd ook niemand dat ze 16 is... ze oogt ok ouder als mij en haar gedrag is ook volwassener als mijn gedrag
Okayquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:29 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee sergio perez is een formule 1 coureur
mijn achternaam is van smeden
zij is serieuzer als mij....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan jouw gedrag.
En ze moet wel krachtige woorden hebben als ze je hiervan weet te overtuigen hiervan.
Dan jij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:32 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
zij is serieuzer als mij....
ik ben vaak van de grappen....daardoor in het verleden ook school verkloot terwijl zij er wel wat van maakt
Snap die haat ook niet zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef wenfer2 het volgende:
Zie al die hatende FOK!kers vol afgunst omdat perezfan1990 een 16 jarige bij haar gaatje hapt.![]()
ik praat mezelf niet laag... maar het is wel zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan jij.
Praat jezelf toch eens niet zo naar beneden zeg. Straks neemt ze het idee dat je een halfgare hamlap bent nog over.
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:38 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
ik praat mezelf niet laag... maar het is wel zo
mijn gedrag is lang niet altijd volwassen....zij zit in de boeken als ik in de kroeg zit
dit inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef wenfer2 het volgende:
Zie al die hatende FOK!kers vol afgunst omdat perezfan1990 een 16 jarige bij haar gaatje hapt.![]()
ik kom wel eens in je vriendin als ze dronken isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:07 schreef bobbiey het volgende:
Ik ben wel eens gekomen toen men vriendin dronken was, dus ik ken de situatie wel maar vind klacht onterecht.
Dan jij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.
Zul je zien dat dit wicht over tien jaar ineens totaal losgaat omdat ze het nooit gedaan heeft toen het kon.
hahaha met de neus boven de poeier zeker??? HAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.
Zul je zien dat dit wicht over tien jaar ineens totaal losgaat omdat ze het nooit gedaan heeft toen het kon.
pffff ze hadden et niet eens doorquote:
quote:
ben geen flikkerquote:
tot nu toe gaat het prima....ze heeft een goede impuls op mij en zegt echt wel te weten wat een volwassen relatie is...quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Proximo het volgende:
Over 2 jaar ziet *boekenwurm vriendin* het licht, dumpt TS en gaat haar halve studentenvereniging af![]()
iemand van 16 is een kind, daar kun je toch niet serieus mee omgaan als 23 jarige
Als zij het zegtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:30 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
tot nu toe gaat het prima....ze heeft een goede impuls op mij en zegt echt wel te weten wat een volwassen relatie is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |