Dan jij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:32 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
zij is serieuzer als mij....
ik ben vaak van de grappen....daardoor in het verleden ook school verkloot terwijl zij er wel wat van maakt
Snap die haat ook niet zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef wenfer2 het volgende:
Zie al die hatende FOK!kers vol afgunst omdat perezfan1990 een 16 jarige bij haar gaatje hapt.![]()
ik praat mezelf niet laag... maar het is wel zoquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan jij.
Praat jezelf toch eens niet zo naar beneden zeg. Straks neemt ze het idee dat je een halfgare hamlap bent nog over.
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:38 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
ik praat mezelf niet laag... maar het is wel zo
mijn gedrag is lang niet altijd volwassen....zij zit in de boeken als ik in de kroeg zit
dit inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:33 schreef wenfer2 het volgende:
Zie al die hatende FOK!kers vol afgunst omdat perezfan1990 een 16 jarige bij haar gaatje hapt.![]()
ik kom wel eens in je vriendin als ze dronken isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:07 schreef bobbiey het volgende:
Ik ben wel eens gekomen toen men vriendin dronken was, dus ik ken de situatie wel maar vind klacht onterecht.
Dan jij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.
Zul je zien dat dit wicht over tien jaar ineens totaal losgaat omdat ze het nooit gedaan heeft toen het kon.
hahaha met de neus boven de poeier zeker??? HAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iets met andere prioriteiten. Moet kunnen.
Zul je zien dat dit wicht over tien jaar ineens totaal losgaat omdat ze het nooit gedaan heeft toen het kon.
pffff ze hadden et niet eens doorquote:
quote:
ben geen flikkerquote:
tot nu toe gaat het prima....ze heeft een goede impuls op mij en zegt echt wel te weten wat een volwassen relatie is...quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:33 schreef Proximo het volgende:
Over 2 jaar ziet *boekenwurm vriendin* het licht, dumpt TS en gaat haar halve studentenvereniging af![]()
iemand van 16 is een kind, daar kun je toch niet serieus mee omgaan als 23 jarige
Als zij het zegtquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:30 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
tot nu toe gaat het prima....ze heeft een goede impuls op mij en zegt echt wel te weten wat een volwassen relatie is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |