Nog liegen ook.quote:Op donderdag 6 juni 2013 20:23 schreef perezfan1990 het volgende:
Hey hoi
ik ga dit weekend met mijn vriendin voor het eerst blowen (voor allebei eerste keer)
Ik ga naar groningen om daar te halen
Even voor de goede orde ik ben 23 en zij is 16 en ik heb een paar vragen erover
1 is het een (sterk) verslavend iets
2 welke soort kan ik het beste halen (voor beide eerste keer)
3 Na hoeveel tijd is het uit gewerkt?
4 Wat kunnen we verwachten?
Graag serieuze reacties
alvast bedankt
jup 5 aprilquote:
typfoutquote:
Godverdommequote:
ik werk er tenminste voorquote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:08 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Gast, je bent 23, iemand van 36 kan best te doen zijn.
Iemand van 16 terwijl je zelf 23 is bent is dan wel weer erg triest.
Dude... je bent 22...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
hahaha maar ze weten niet anders dan dat ik niet zuip
Benieuwd naar de argumenten wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?
Terechte opmerking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb net 3 weken met haar.....ik ga echt niet achter 15 jarigen aanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godverdomme
Ben jij zo'n laatbloeier dat je nog op kinderen valt?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:14 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Terechte opmerking.Ja super verzuurd, bedankt dat je me daar even op wijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
dat was een anderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:11 schreef stoereboii het volgende:
Ts' vriendin is blind. Grote kans dat ze het dronkenschap van TS niet opmerken.
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltankenquote:
volgens de wet mag het.... en dan nog... so be itquote:
Zodanig streng dat ze het ok vinden dat hun dochter door een 23-jarige wordt volgepompt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltanken
Des te meer ze het willen, naïeve ouders.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
jup maar ze zijn naar hun kinderen streng en willen niet dat die zich ook al voltanken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
heb net 3 weken met haar.....ik ga echt niet achter 15 jarigen aan
en btw haar ouders hebben mij geaccepteerd
Vraag me dan toch af hoe je aan zo'n jonge vriendin komt. Want het zal niet in de kroeg geweest zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:16 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |