Aah, nu zie ik het . TS is een leeftijdsgenootje van je. Das kut dat hij 16 jarige poesjes aan het najagen is.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja super verzuurd, bedankt dat je me daar even op wijst.
blijkbaar....ik ben tenminste geen aso...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zodanig streng dat ze het ok vinden dat hun dochter door een 23-jarige wordt volgepompt.
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Aah, nu zie ik het . TS is een leeftijdsgenootje van je. Das kut dat hij 16 jarige poesjes aan het najagen is.
mwah, 36 kan priiiima, hoe oud is die dochter?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:03 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
gadverdamme... ga toch geen 36 jarige vrouw die OOK nog eens de moeder is van je vriendin neuken?
nee.... hadden al vaker contact via een goede vriendin van ons en via daar begon er iets te bloeienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Vraag me dan toch af hoe je aan zo'n jonge vriendin komt. Want het zal niet in de kroeg geweest zijn
Je pener zeker?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
nee.... hadden al vaker contact via een goede vriendin van ons en via daar begon er iets te groeien
hahahahahahaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel pijn het me doet.
[ afbeelding ]
en NIET op die van 36quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godverdomme
Ben jij zo'n laatbloeier dat je nog op kinderen valt?
16quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
mwah, 36 kan priiiima, hoe oud is die dochter?
ben niet zo van de milfjesquote:
voelt vet kut...... nou ja ga maar ff douchen... kunnen er zo wel aankomenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef DemonRage het volgende:
Wel fijn dat ze je ff laat weten dat ze komt.
quote:
oe la laquote:
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken julliequote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
haha ts pedoship is door mij aan het licht gekomen![]()
1-0
tyf op manquote:
Lekker makkelijk ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken jullie
meestal heeft hun achternaam altijd maar één letter, hoe zit dat bij jou?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 18:22 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
fock jou man...... er zijn zat van 22 die met 16 jarigen gaan dus wat kwakken jullie
en dan nog... ze is voor haar leeftijd behoorlijk volwassen.....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |