Dat wordt nergens gezegd maar is jouw invulling.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, jij wil dat de man de vrouw kan verplichten om een abortus te plegen?
Sommige mensen hebben morele bezwaren -die ik me heel goed kan voorstellen- bij het beëindigen van een zwangerschap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:58 schreef Myraela het volgende:
Je vriendin niet bij je in laten wonen en haar duidelijk maken dat ze geen kind kan hebben op de 16de. En dat jullie relatie daar helemaal niet klaar voor is.
Typische vrouwen uitspraak vind ik dit ook...1 richtingsdenkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:27 schreef Timabo het volgende:
[..]
Dat wordt nergens gezegd maar is jouw invulling.
ja inderdaat... ook mijn fout ik had met rubber moeten naaienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee? Maar als ze een keuze maakt...ga dan niet de man mede verantwoordelijk stellen voor die keuze?
Jij wilt de man mede verantwoordelijk maken voor een kind dat hij nooit heeft gewild? Omdat mevrouw het zo nodig wil houden? En ja, moet je met rubber neuken tuurlijk. Maar dat is nu te laat.
Als ze het wil houden, en ik niet...prima. Maar dat is dan toch ook haar keuze?
Je bent er ook BEIDE bij als je zonder rubber neukt...kan zowel als argument voor, als tegen worden gebruikt.
das waarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:26 schreef Melleyn het volgende:
Als jij dat kind niet erkend bij het gemeentehuis heeft ze toch geen poot om op te staan?
Juist niet. Als man kun je kennelijk gewoon weglopen zonder je verantwoordelijkheid te nemen, wat je als vrouw natuurlijk niet kan. Dát is pas eenrichtingsverkeer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Typische vrouwen uitspraak vind ik dit ook...1 richtingsdenken
Het mag dan achteraf zijn, maar hoe is het mogelijk dat je in je hoofd haalde dat het een goed idee was onbeschermd seks te hebben met een 16-jarig meisje dat abortus moord vindt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef EcstaticZero23 het volgende:
[..]
ja inderdaat... ook mijn fout ik had met rubber moeten naaien
maar das altijd achteraf
Je bent als vrouw zelf ook verantwoordelijk om voor anticonceptie te zorgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist niet. Als man kun je kennelijk gewoon weglopen zonder je verantwoordelijkheid te nemen, wat je als vrouw natuurlijk niet kan. Dát is pas eenrichtingsverkeer.
Er zit een gróót verschil tussen gewoon weglopen zonder je verantwoordelijkheid te nemen en haar met alle redelijkheid proberen te overtuigen dat het gewoon niet slim is. Voor hem niet, voor haar niet en voor het ongeboren kind ook niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist niet. Als man kun je kennelijk gewoon weglopen zonder je verantwoordelijkheid te nemen, wat je als vrouw natuurlijk niet kan. Dát is pas eenrichtingsverkeer.
De vrouw maakt toch de keuze? De man wil het niet. Waarom zou de vrouw het wel moeten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet kan? Stel dat het te laat ervoor is, dan moet je als man gewoon je verantwoordelijkheid nemen en zeggen. Oke, ik ben verantwoordelijke voor m'n eigen daden, ik pak m'n verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:33 schreef Timabo het volgende:
[..]
Er zit een gróót verschil tussen gewoon weglopen zonder je verantwoordelijkheid te nemen en haar met alle redelijkheid proberen te overtuigen dat het gewoon niet slim is. Voor hem niet, voor haar niet en voor het ongeboren kind ook niet.
Als zij dan nog zo koppig blijft en het wil houden is het wel erg hypocriet om de man financieel verantwoordelijk te houden.
Een kind kan tegenwoordig een keuze zijn die ouders samen kunnen maken tijdens de zwangerschap, als hij het niet wil, waarom moet hij er dan wel voor opdraaien, het is immers geen verplichting het kind ter wereld te brengen? Een vrouw kan dus ook kiezen de verantwoordelijkheid niet te nemen, er bestaat immers mogelijkheid tot aborteren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Z'n vrijheid is wel een van de minder belangrijke zorgen.....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef SherlockHolmes het volgende:
Dit is wel erg. Daar gaat je vrijheid, en dat al op je 21ste.
Ik heb hier de perfecte oplossing:
Doneer het.
Daarom het kind weggeven. Moord het nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:45 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Z'n vrijheid is wel een van de minder belangrijke zorgen.....
Een kind dat straks opgroeit tussen twee ouders die in de verste verte niet capabel zijn om a, het kind een normale toekomst te bieden, en waarschijnlijk b, zelfs het kind "normaal" op te voeden is een groter probleem.
Alleen omdat een meisje van 16 die zelf nog kind is het graag wil houden...
Idd!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef Copycat het volgende:
Laat dit een troll zijn. Zodat er echt geen kind ongeboren al gedoemd is.
Na zes weken verkering tussen pubermeisje en iemand die amper uit een begeleid wonen-proces komt voor het kind kiezen, is kiezen voor narigheid.
Dat de ouders ermee akkoord gaan, is helemaal om te janken.
Laat dit een troll zijn.
Mooi dat je ff via internet kunt beslissen dat je het sowieso zou uitmaken omdat zoiets gebeurd isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:45 schreef S4pphire het volgende:
Gast je bent dom geweest, aanvaard de consequenties.
- Je bent met het verkeerde type meisje gegaan.
- Zeg dat je geen toekomst ziet voor jullie 2 als het op zo'n manier moet. Maargoed ik zou het sowieso uitmaken.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:45 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Daarom het kind weggeven. Moord het niet
Oh nee laat maar, pas 3 weken, dat pitje kan wel weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |