kanker toch op man...quote:
Hopelijk niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef GhpH het volgende:
Hoe snel is hij terug? Dan kunnen we effe rusten.
Doe nou niet, straks blijft 'ie nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef trovey het volgende:
Gewoon doorzetten TS, krijg je karakter van.
Heeft hij het karakter niet voor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks blijft 'ie nog
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
En nou niet met braddiepraktijken komen.
Als je daarmee bedoelt dat hij onbedoeld ironische topics aanmaakt die enorm backfiren mag het van mij wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
En nou niet met braddiepraktijken komen.
Zeggen weg te gaan en de volgende dag weer vrolijk verder posten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je daarmee bedoelt dat hij onbedoeld ironische topics aanmaakt die enorm backfiren mag het van mij wel.
Ja, maar dat is Braddie. Ik ben stiekem wel blij dat hij is teruggekomen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeggen weg te gaan en de volgende dag weer vrolijk verder posten.
Ik ga stuk, vooral omdat die quote een hele grappige context oplevert voor zijn vorige topic:quote:
\quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar leerde ik iemand kennen die had 10 maanden over haar rijbewijs gedaan. 10! maanden.
3 weken terug ging een vriendin van mij beginnen met rijlessen, en die instructeur had gezegd "Ja, ik schat dat je wel 6 tot 8 maanden bezig bent als je het eerlijk wilt weten "
Spreek ik net iemand die zegt " Ja, ik ben voor de zomervakantie gestopt met lessen, en na de zomervakantie weer begonnen, dus heb er 1 jaar over gedaan"
Dat is toch raar? Normaal is een maand of 3-4.. Zelfs mijn instructeur zegt dat ik hem in Augustus wel kan hebben
Klacht: Mensen die 1 jaar over hun rijbewijs doen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb zelf net 25 uur er op zitten, nieuw pakket gekocht van 15 uur (Dat maakt dus 40)
M`n instructeur zei dat ik waarschijnlijk 45-50 les uur nodig had en ik dan wel afrijd.
quote:
Geen idee. Maar nummerborden lezen was wel lastig voor hem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef foknerd het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs binnen 10 maand halen toch?
Braddie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ga stuk, vooral omdat die quote een hele grappige context oplevert voor zijn vorige topic:
[..]
\
[..]
[..]
Ik herkende je avatar niet meer, word altijd helemaal overstuur van verandering.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:44 schreef trovey het volgende:
Gewoon doorzetten TS, krijg je karakter van.
Kapt braddie?quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik herkende je avatar niet meer, word altijd helemaal overstuur van verandering.
...enneh Braddie kapt weer eens met FOK!, ik blijf hopen dat hij het een keer serieus meent.Ik word iedere keer weer teleurgesteld.
![]()
Is nog steeds dezelfde kat maar nu in zomeruitvoering.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik herkende je avatar niet meer, word altijd helemaal overstuur van verandering.
...enneh Braddie kapt weer eens met FOK!, ik blijf hopen dat hij het een keer serieus meent.Ik word iedere keer weer teleurgesteld.
![]()
Niet begrijpen dat dit de essentie van FOK! isquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:41 schreef perezfan1990 het volgende:
heb het helemaal gehad met gasten die me proberen helemaal de grond in te trappen dus ik zeg tabee
TS is een enorme noobie die niet tegen een stootje kan. Nouja, dan blijf je toch lekker niet op Fok!quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dit de essentie van FOK! is
Ach ja lezen is sowieso wat moeilijk voor die jongen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Maar nummerborden lezen was wel lastig voor hem.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
Lid sinds 10 maart 2013Nu al weggaan en een huiltopic aanmaken. Zulke users zijn we sowieso liever kwijt dan rijk
Niet schelden met kanker!quote:
quote:
Ja, en kankerlijer vind ik ook zo'n naar woord. Dat komt omdat het een beetje gevoelig ligt in mijn familie. Mijn oma... is namelijk doodgereden door een kankerlijer...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:03 schreef denkjedat het volgende:
[..]
Niet schelden met kanker!
Maat van me kankerde laatst van de trap af en die is nu wel mooi dood
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:06 schreef practics het volgende:
[..]
Kanker op dan met je kanker bagger en kanker topics
Braddie disapproves.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef Braddie het volgende:
Terechte Klacht.
Er komen soms wat vrienden bij me langs, en als er dan een gesprek is wat een beetje loopt dan hoor je elke minuut minstens 5 keer het woord kanker.
Vooral aan de zijkant. Hangt een beetje over mn broek heen lijkt het wel hihi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:05 schreef maxburger het volgende:
Bleh mijn buik voelt vet als ik onderuitgezakt zit.
Maah zolang je het redelijk gebruikt en niet mengt met een ander minder wenselijk gedrag. Is er vrij weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:10 schreef AhmedJaret het volgende:
kan je nog gebant worden voor dat k woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |