quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Xetran het volgende:
Gewoon niet. Het zijn vrouwen waar we het over hebben hier.
Mwa zo extreem denkt ze nou ook niet maar ze is wel erg op haar voeding gericht...quote:
Mwa als ik voor haar kook vreet ze het wel dus anorexia is gelukkig nog ver wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:30 schreef trovey het volgende:
Hoe meer je zegt dat ze niet te dik is hoe meer ze denkt dat ze te dik is....krijg je er niet uit, zit tussen de oren.Hou er maar rekening mee dat je wel eens een vriendin met anorexia kunt hebben straks....tikkende bom.
Ja maar nou heeft de gemiddelde vrouw (in nederland) ook zowat bordelinequote:Op donderdag 20 juni 2013 21:31 schreef Xetran het volgende:
Gewoon niet. Het zijn vrouwen waar we het over hebben hier.
Zal ik proberen maar heb geen zin om straks naast een vetklep te moeten lopenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En als je steeds gaat zeiken dat ze te mager is dan?
Daarom een vrouw zoeken met wél gezond verstand. Helaas worden ze schaarser en schaarser.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
Ja maar nou heeft de gemiddelde vrouw (in nederland) ook zowat bordeline
[..]
Zal ik proberen maar heb geen zin om straks naast een vetklep te moeten lopen
En dit^quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Plantagehouder het volgende:
Dit gedrag moet je gewoon negeren, dan leren ze het af.
Ze was er zelf bij toch toen ze chocola zat te freten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:27 schreef perezfan1990 het volgende:
Ik ga sinds 3 weken met een lieve meid.
Alleen ik begin me kapot te ergeren aan het feit dat ze zichzelf te dik vind,
Even voor alle duidelijkheid ze is 1.55 en weegt 52 kilo (we hebben onszelf gewogen)
Ik heb aan haar verteld dat je de laatste centimeters moet rekenen en dat gewicht na moet streven
Dus ze is 1.55 en weegt 52 kilo dus ze is zelfs te licht
Zelf ben ik 1 meter 90 en weeg 95 kilo (dus 5 kilo te zwaar)
Maar ik krijg het niet in haar grijze massa dat ze een perfect figuur heeft...
Hoe kan ik haar wel ervan overtuigen dat ze niet dik is????
Alvast bedankt voor de adviezen![]()
![]()
Debiel..quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:35 schreef perezfan1990 het volgende:
Zal ik proberen maar heb geen zin om straks naast een vetklep te moeten lopen
16 word eind januari 17quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:51 schreef Voszje het volgende:
[..]
Hoe oud is die vriendin van ts dan, 13?
Aha, ik zie het probleem niet zo. Jullie schelen dus zo'n zes jaar, maar misschien ligt jullie mentale leeftijd wel een stuk dichterbij elkaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:34 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
16 word eind januari 17
en ik ben 22
denk dat we mentaal maar een jaartje van elkaar schelen ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Aha, ik zie het probleem niet zo. Jullie schelen dus zo'n zes jaar, maar misschien ligt jullie mentale leeftijd wel een stuk dichterbij elkaar.
oh en belonen als het iets goed doetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Nelvalhil het volgende:
af en toe een corrigerende tik geven, leren ze het zelf wel af
In dat geval lijkt het leeftijdsverschil me niet echt een probleem, het gaat erom hoe jullie met elkaar omgaan. Al die reacties hier zijn voor de rest vrij nietszeggend en alleen maar bedoeld om jou op te naaien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
denk dat we mentaal maar een jaartje van elkaar schelen ofzo
ze is in haar hoofd een stuk volwassener als ik
ik lig kwa denkvermogen ongeveer bij 16 17 jaar (heb praktijk onderwijs gedaan)
terwijl zij al op mbo niveau leert (gewoon mbo mag ze geloof ik nog niet doen)
maar al die andere fokkers trappen me hier alleen maar de grond in en ben dan ook van plan om helemaal met fok te stoppen
Deze schijnen ze heul lekker te vinden:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
oh en belonen als het iets goed doet
alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:45 schreef perezfan1990 het volgende:
[..]
terwijl zij al op mbo niveau leert (gewoon mbo mag ze geloof ik nog niet doen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |