abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128757853
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 14:17 schreef Panthera1984 het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel jij het andersom, om mijn vaderschap te bewijzen krijgen ze mijn DNA niet. Maar het gaat hier om: Om evt. aan te tonen dat ik niet verantwoordelijk ben als vader (en dus ook geen financiėle verantwoordelijkheid hoef af te dragen) eis je een DNA test.

Volgens mij (correct me if wrong) kan een vrouw bij het aangeven van het kind elke man in laten vullen als vader die later dus benaderd kan worden voor kinderalimentatie (wanneer zij bijvoorbeeld een uitkering zou krijgen). In zo'n geval is een DNA-test een uitkomst, wanneer je verwacht dat het 'wel eens niet van jou zou kunnen zijn'.
And all bets are ready to be placed :')

Dit topic :')
TS :')
TS z'n batsertje :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128758097
quote:
6s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:51 schreef FrankV34 het volgende:

[..]

Volgens mij is het zelfs strafbaar.
Nee hoor, vanaf 16 is het legaal hier.
pi_128758235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Oh, jij wil dat de man de vrouw kan verplichten om een abortus te plegen?
De vrouw is vrij om al of niet abortus te plegen. De vader is niet altijd vrij om het vaderschap al of niet te erkennen als het tot een rechtszaak komt. Tenminste, zo heb ik het begrepen. Dat is rechtsongelijkheid.
pi_128762973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 13:58 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Hij heeft recht op zijn zegje, maar beslist niks eigenlijk, haar lichaam en keuze.

[..]

Dit. Meer kun je niet doen. Maar realiseer je ook dat een abortus iets vreselijks is als ze al zover is dat ze het wil houden... praat met haar, heel veel, wees openhartig over alles en respecteer haar keuze om het te aborteren of te houden!
Uiteindelijk heeft hij niks te zeggen of die abortus wordt uitgevoerd ja of nee, dat klopt, maar hij kan gewoon weglopen en er schijt aan hebben. Hij heeft aangegeven dat hij dat kind niet wil, zij heeft daar schijt aan dus dan rest er nog maar 1 ding en dat is gewoon met de noorderzon vertrekken.
pi_128764006
Volgens mij gaat dit niet zo gemakkelijk zonder een soort contract dat de man zijnde niet voor het kind wil instaan alleen omdat zij dat wel wilde. M.a.w. Zonder contract is alimentatie dan toch verplicht lijkt mij?
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_128765713
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:12 schreef Greyson het volgende:
Volgens mij gaat dit niet zo gemakkelijk zonder een soort contract dat de man zijnde niet voor het kind wil instaan alleen omdat zij dat wel wilde. M.a.w. Zonder contract is alimentatie dan toch verplicht lijkt mij?
Ik zeg daarom ook met de noorderzon vertrekken, niet naar de straat ernaast *)
pi_128766303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 17:59 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Ik zeg daarom ook met de noorderzon vertrekken, niet naar de straat ernaast *)
Ah zo :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_128766788
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef EcstaticZero23 het volgende:

[..]

idd... 2 karatetrappen moet genoeg zijn
maar dat zit niet in mijn aard
Je neemt het ook gewoon echt serieus... jullie vullen elkaar wel mooi aan qua niveau volgens mij.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
  woensdag 10 juli 2013 @ 02:42:07 #184
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_128784757
- Rot op. -

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2013 08:00:19 ]
pi_128785330
Het idee alleen al is vreselijk, ik ben nu 6 dagen 16, en kan me niet voorstellen hoe een klas/leeftijdsgenoot zwanger kan zijn.
pi_128785452
TS, laat je niet gek maken!

Een kind krijgen is het mooiste wat je kan overkomen O+ *O*
  woensdag 10 juli 2013 @ 08:51:24 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128786298
Gezellige situatie :')

Hoe is de band met de ouders / schoonouders? Kunnen die iets betekenen in de opvoeding?
pi_128786375
Denk dat TS niet meer durft te reageren.. is maar beter ook.
Verder: Echt top gedaan! Wie gebruikt nou weer condooms ^O^
pi_128786435
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft hij niks te zeggen of die abortus wordt uitgevoerd ja of nee, dat klopt, maar hij kan gewoon weglopen en er schijt aan hebben. Hij heeft aangegeven dat hij dat kind niet wil, zij heeft daar schijt aan dus dan rest er nog maar 1 ding en dat is gewoon met de noorderzon vertrekken.
Dus je bezwangert je vriendin eerst, bent het niet eens met de zwangerschap en loopt er dan maar van weg. Nee, dan ben je gezond bezig. Dan had hij maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken. Nu moet hij een man zijn en de consequenties van onveilig seks hebben aanvaarden.

Lekker makkelijk om de vrouw er dan maar mee te laten zitten.
pi_128786542
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:01 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dus je bezwangert je vriendin eerst, bent het niet eens met de zwangerschap en loopt er dan maar van weg. Nee, dan ben je gezond bezig. Dan had hij maar betere voorbehoedsmiddelen moeten gebruiken. Nu moet hij een man zijn en de consequenties van onveilig seks hebben aanvaarden.

Wait a minute.

Ts heeft sex met een meisje.
Ze raakt zwanger
Ts geeft aan dat hij er niet voor kan zorgen.
Meisje ruikt macht en wil het goed voor het kindje zorgen
Ts zegt ik heb liever abortus.
Meisje houd van het lieve nieuwe kindje en wil een gezinnetje.

TS RUNN! *O*
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  woensdag 10 juli 2013 @ 09:08:24 #191
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128786566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef imanidiot het volgende:

TS RUNN! *O*
Maar ze houden enorm van elkaar O+

:')
pi_128786575
quote:

[..]

Nee, het is een schande dat die vrouw lekker egoistisch toch het kind houdt als duidelijk wordt aangegeven dat 1 van de 2 het niet wil. Eerst lekker je eigen beslissing nemen om vervolgens "samen" te gaan roepen, lekker hypocriet bezig.
Dat hij de consequenties van onveilige sex moet aanvaarden is eigenlijk ook gewoon onzin, de man moet de consequenties van een in dit voorbeeld egoistische vrouw aanvaarden. Degene die de consequenties van onveilige sex niet aanvaardt is de vrouw door gewoon haar eigen keuze erdoor te duwen terwijl abortus gewoon de consequentie (1 van de) van onveilige sex is.

Daarom kan de man best wel gewoon ook egoistisch zijn, genoeg draagvlakken in de samenleving tegenwoordig die ervoor zorgen dat een vrouw wel alleen een kind kan opvoeden.
pi_128786578
quote:

[..]

Als vrouw sta je nu eenmaal sterker in deze positie. Ik als man had in ieder geval overwogen om het kind niet te erkennen. En een grote kans dat ik het dan ook niet had erkend. Scheelt mij geld en zorgen.
pi_128786587
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar ze houden enorm van elkaar O+

:')
Hij gaat ook een hele goede papa worden *;
pi_128786603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:09 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Hij gaat ook een hele goede papa worden *;
:Y
pi_128786743
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:07 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Wait a minute.

Ts heeft sex met een meisje.
Ze raakt zwanger
Ts geeft aan dat hij er niet voor kan zorgen.
Meisje ruikt macht en wil het goed voor het kindje zorgen
Ts zegt ik heb liever abortus.
Meisje houd van het lieve nieuwe kindje en wil een gezinnetje.

TS RUNN! *O*
Dan kan TS beter jouw username gaan gebruiken want wel onveilig seks hebben, terwijl je de risico's kent en daarmee aanvaard; om vervolgens weg te lopen met het excuus: "ja, sorry, ik heb er de middelen niet voor", vind ik echt te makkelijk.

Hij had beter moeten nadenken en nu dat zij besluit het te houden zijn verantwoordelijkheid te nemen.
pi_128786762
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef Deckard het volgende:

[..]

Als vrouw sta je nu eenmaal sterker in deze positie. Ik als man had in ieder geval overwogen om het kind niet te erkennen. En een grote kans dat ik het dan ook niet had erkend. Scheelt mij geld en zorgen.
Voor zover ik weet betekent niet erkennen dat je nooit aanspraak kan maken op gedeeld ouderschap of zeggenschap in beslissingen. Dit ontslaat je niet van kinderalimentatie zover mij bekend.
And the druids turn to stone...
pi_128786813
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dan kan TS beter jouw username gaan gebruiken want wel onveilig seks hebben, terwijl je de risico's kent en daarmee aanvaard; om vervolgens weg te lopen met het excuus: "ja, sorry, ik heb er de middelen niet voor", vind ik echt te makkelijk.

Hij had beter moeten nadenken en nu dat zij besluit het te houden zijn verantwoordelijkheid te nemen.
Was TS wel in staat om een weloverwogen besluit te nemen?
pi_128786841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:08 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nee, het is een schande dat die vrouw lekker egoistisch toch het kind houdt als duidelijk wordt aangegeven dat 1 van de 2 het niet wil. Eerst lekker je eigen beslissing nemen om vervolgens "samen" te gaan roepen, lekker hypocriet bezig.
Dat hij de consequenties van onveilige sex moet aanvaarden is eigenlijk ook gewoon onzin, de man moet de consequenties van een in dit voorbeeld egoistische vrouw aanvaarden. Degene die de consequenties van onveilige sex niet aanvaardt is de vrouw door gewoon haar eigen keuze erdoor te duwen terwijl abortus gewoon de consequentie (1 van de) van onveilige sex is.

Daarom kan de man best wel gewoon ook egoistisch zijn, genoeg draagvlakken in de samenleving tegenwoordig die ervoor zorgen dat een vrouw wel alleen een kind kan opvoeden.
Mijn punt is dat je beiden onveilige seks hebt gehad en als in dit geval zij besluit het te houden hij zijn verantwoording moet nemen. Dan had hij maar een condoom moeten gebruiken, maar tijdens de lust snap ik ook wel, dat je zoiets niet zo nauw neemt met voorbehoedsmiddelen. Maar dan moet je daarna ook niet piepen over je verantwoordelijkheden.

Het wordt je al op de basisschool bijgebracht hoe kinderen worden verwerkt en op de middelbare school krijg je zelfs seksuele voorlichting. Ga dan achteraf ook niet lopen mauwen terwijl je de risico's aanvaard hebt.
pi_128786875
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 09:19 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Dan is het toch haar probleem geworden kom nou.

Ts heeft geen baan.
Geestelijk niet geweldig in orde.
Kan amper voor zichzelf zorgen.
Laat staan dat de relatie kan werken.

Alles wijst er op dat het kindje bij jeugdzorg gaat belanden.

Dit is geen keuze dit is kafkaesque :{

Je kan niet zeggen dat ts haar niet gewaarschuwd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')