quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Salatrel het volgende:
wanneer ben je voor het laatst wezen tanken Anne?
"Schat, ik ben even weg met de motor. Jouw motor."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
Nog even weer iets bekijken voor de vriendin
http://link.marktplaats.nl/684540581
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik er ook wel heel hard fan van!
bijvoorbeeld. Maar ben zelf wel weg van dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Schat, ik ben even weg met de motor. Jouw motor."
-"Alweer?"
"Ja ehh... de mijne start niet"
Benzinekraantje heb ik niet gecheckt, zou kunnen. Dan heeft er een of andere grapjas aan gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als die verzopen is ruik je dat wel bij een Alp.
Zomaar effe meedenken:
Benzinekraantje in de juiste stand?
Bougiekabels nagelopen?
Een beetje gewiebeld met de dodemansknop? Die knop wil weleens opeens geen contact maken, zo stond ik ook eens een half uur te klungelen terwijl de knop toch echt goed stond..
Editdepedit: Jouw brommert staat meestal buiten toch? Dan zeer waarschijnlijk de dodemansknop, das een Alp tik![]()
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woonquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woon
Ja, dan zou het benzinekraantje een logische zijn. Ik hoop dat het dat isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:21 schreef Dekatria het volgende:
Krijgt waarschijnlijk geen peut, zo te horen.
Mietje. Je bent een stukkie groter dan Deka. En anders zwaar je ff met een perenijsje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woon
Toen ik de pitten had vervangen had ik daarvoor de kraan dichtgedraaid omdat de tank daarvoor omhoog moet. Ik ben klaar, rij naar huis, begintie te sputteren na een paar minuten. Ja lul, moet je wel die kraan weer open zetten hea...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dan zou het benzinekraantje een logische zijn. Ik hoop dat het dat is, dat kan ik zelf fiksen!
Huh? Bij mij gaat de startmotor wel rond, maar er komt gewoon geen vonk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen ik de pitten had vervangen had ik daarvoor de kraan dichtgedraaid omdat de tank daarvoor omhoog moet. Ik ben klaar, rij naar huis, begintie te sputteren na een paar minuten. Ja lul, moet je wel die kraan weer open zetten hea...
Als het de dodemans zou zijn slaat'ie niet eens aan, alsof het startknopje het niet doet. Dus of hij krijgt geen peut, of er is wat mis met de ontsteking.
Misschien hebben ze dat verandert laterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Huh? Bij mij gaat de startmotor wel rond, maar er komt gewoon geen vonk.
Hij draait nog steeds kut stationair?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Salatrel het volgende:
nou stationairtoerental zou ook weer goed moeten lopen... volgens mij is het gewoon onderdeel van de 10k beurt en heb ik het zeker weten als aandachtspunt aangegeven maar volgens mij hebben ze het alsnog overgeslagen.
nu niet meer alst goed isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij draait nog steeds kut stationair?
daarom vanavond op de motor naar het stationquote:
Die 2sec maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Gok dat je aandacht even naar je vrienden uit gaat en niet naar je motor.
Wat maakt het uit. Koekblikmeneer heeft die motor toch al verneukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)otorrijders_uit.html
Wtf
Ook de motor lekker laten lopen, weet niet wat voor ding het is maar olie word niet echt rond gepompt volgens mij.
Dat die auto ook gewoon doorkart na de eerste platgereden te hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)otorrijders_uit.html
Wtf
Ook de motor lekker laten lopen, weet niet wat voor ding het is maar olie word niet echt rond gepompt volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door einschtein op 05-07-2013 19:45:47 ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef einschtein het volgende:
SD, hadden ze geen Africa Twin te koop staan daaró?Nee, alleen Triomfjes, alle inruil ging meteen richting handel. Waarom zou ik je slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
You never knowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen Triomfjes, alle inruil ging meteen richting handel. Waarom zou ik je slaan?
Kom ik zo agressief over?quote:
De laatste (en gelukkig enige!) keer dat ik op mijn bek dreigde te gaan met mijn motor was eigenlijk het enige waar mijn aandacht naar uitging de net nieuwe paintjob..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Gok dat je aandacht even naar je vrienden uit gaat en niet naar je motor.
Niet van de belasting?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
WTF ik reed vandaag in Amsterdam Noord op de ring. Het is daar meestal meer regel dan uitzondering om daar met 130 te gassen. Dus ja, er staan wel wat flitsers maar daar rem je uiteraard voor af. Dus ook zo daar vlak voor de zeeburgertunnel. Maar precies bij die flitser aan de andere kant van de weg stond een busje met een statief daarnaast. Het leek meer geen flitser, want wat er op dat statief zat was een wat kleinere camera leek het.
Wat de neuk was dat? Misschien mobiele trajectcontrole?
Kentekenscanner van de FIODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
WTF ik reed vandaag in Amsterdam Noord op de ring. Het is daar meestal meer regel dan uitzondering om daar met 130 te gassen. Dus ja, er staan wel wat flitsers maar daar rem je uiteraard voor af. Dus ook zo daar vlak voor de zeeburgertunnel. Maar precies bij die flitser aan de andere kant van de weg stond een busje met een statief daarnaast. Het leek meer geen flitser, want wat er op dat statief zat was een wat kleinere camera leek het.
Wat de neuk was dat? Misschien mobiele trajectcontrole?
Hm, dat zou ook nog eventueel kunnen.quote:
Hebben ze niet nodig. Ze hebben al een GPS-zender in m'n motor gemonteerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef nick_balling het volgende:
Ik denk trouwens dat het gewoon een camera was van PRISM
Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
zo, lekker jezelf verwennen voor de verjaardag. Voor en achter hyperpro erin rammen op de dag zelf
pics!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Saninl het volgende:
Komende week richting Parijs op mijn Honda VT500c !
in het verwennen ligt "laten doen" verscholenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
in het verwennen ligt "laten doen" verscholen
het service center in alphen had pas weer in augustus tijdquote:
Knap ding, mooie KM stand ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben bang he, dat ik toch effe langs meneer Brouwer moet in de nabije toekomst![]()
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala opquote:
tja je moet toch wat decoratie voor je nieuwe huis hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala op![]()
En dan weer sparen voor de rest van de waslijst. Hij moet op termijn hetzelfde worden als mijn oude natuurlijk, alleen is dan alles nieuw
Edit: sterker nog; we gaan nú effe naar Putten![]()
De garage waar ik net langs ging ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
wat heb je betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
450 voor voor en achter gemonteerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb je betaald als ik vragen mag?
Veren opzich kosten 135 voor en 95 achter. Maarja, dan het uurloon van goedhart nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh das idd wel duurder dan wat die knakker op de motorbeurs voor prijsopgaaf gaf ja
hij geeft op 2 a 3 uur. Afhankelijk van hoe vast alles zit. Krijg hem wel afgesteld mee ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoelang zijn ze bezig geweest? en hebben ze ook gelijk goed afgesteld?
volgens hen wel, maar voorlopig trekken ze 300¤ eigen risico af, terwijl mijn polis zegt dat het maar 100 is, ze naaiden me uit mijn dagvergoeding (450¤), en ik kreeg maar 500 van de 2900¤ aan accessoires (eigen schuld), dus nee, ik ben er niet blij mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Maegrim het volgende:
Heb je nog een behoorlijk bedrag van de verzekering gehad, SD?
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn verzekering schiet ook niet op![]()
Ik quote de tegenpartij:
"Ik heb u geen schade gemeld, omdat ik die niet heb, ik was wel getuige bij een ongeval, waarvan voor de goede orde bijgaand schadeformulier is opgemaakt."
Ik quote de rechtsbijstand:
"Ik verwacht, dat het lastig en misschien zelfs onmogelijk is om uw gelijk aan te tonen"
Echt, ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood tegemoet ziet
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetje
omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?
maar dat geeft hij wel toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
Dit is weer zo'n typisch geval van dat het 'verzekeringtechnisch' beter is om jezelf plat te laten rijden door zo'n mongool. Nu kan hij gewoon jouw uitwijkmanoeuvre de schuld geven, en het lukt 'm nog ook
Wat een rat.
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daarom duurt het nu al 3 maanden
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongevalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongeval
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.
Gewoon volledig aansprakelijk imo.
Ja, dat is er nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is er niet
Behalve zijn handtekening onder het schadeformulier waar een tekening op staat.
Ik vond de tekening duidelijk genoeg, maar de rechtsbijstand niet. Heb een screenshot van google Maps met een paint erop doorgestuurd ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.
Dat heeft hij geschreven naar de verzekering van die man ja, maar dat is alweer 2 weken geleden. Daarin vraagt hij naar een kopie van zijn lezing oid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Hij gaat als getuige een schadeformulier opmaken en tekenen, en je rechtsbijstand prikt daar niet doorheen?
Waar is de FOK!-knokploeg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:
je zou bijna gaan zorgen dat ie alsnog schade te melden heeft
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:35 schreef Geerd het volgende:
Door onopvall. politiemotorrijder werd rijb. Ingevorderd van automobilist die 126 km p/u Reed bij 60km max. op Wolfshagenweg bij Mastenbroek
Je zult maar rustig aan het toeren zijn knalt der zoon josti voorbijOf met je fam etc.
Ohw niet gekeken op mapsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?
Doe dat maar eens, op die weg kan je nog wel veel harder rijden dan 126 km/h, als hij nog hetzelfde is als bij streetviewquote:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,67.96,,0,-6.73quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef Geerd het volgende:
Fijn als je daar fiets jah op zoon smal weggetjeTuulk 300 kan daar ook wel.
Dat zal ook wel meevallen denk ik, of er moet net iets staan dat op dat moment geoogst moet worden. Het is gewoon een kaarsrechte weg, geweldig overzicht en een apart fietspad. Dat limiet van 60km/h heeft weinig te maken met veiligheid, maar alleen met geld. Weg hoeft minder goed te worden onderhouden bij die snelheid en snelheidsboetesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:52 schreef Geerd het volgende:
Sja dan valt het nog wel mee, maja veel overstekende landbouwvoertuigen denk ik.
Da ziet er ook uit als de saaiste weg ooit, geen bocht, geen drempels. Met de ogen dicht of open maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,67.96,,0,-6.73
apart fietspad ":P
Moet je alleen geen tegenliggers koppenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Da ziet er ook uit als de saaiste weg ooit, geen bocht, geen drempels. Met de ogen dicht of open maakt weinig verschil
Zou je denken?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trek in een perenijsje..... ik twijfel of ik op de motor zal stappen om even naar scheveningen te rijden... zou het druk zijn?
Want die is ook slecht?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:12 schreef Salatrel het volgende:
en dan vervolgens heb je je BT023 laten adviseren?
Niet slecht, maar al wel enige tijd op de markt. Dus ondertussen zijn er al wel wat betere banden te vindenquote:
Dus nu geen spoor meer trekken?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Zwarte olie eruit, verse heldere olie erin![]()
Zag alleen dat ik van semi naar volsyntheet ga, zal wel los lopen.
Reden van olieverbruik ook gevonden, oliefilter lekte nogal.
Het begon al aardig zijn plek te markeren de laatste tijd, hoefde zich niet te schamen naast een harleyquote:
issie al ingeënt?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef Dekatria het volgende:
Het is de Alp deze week in quarantaine staat
Nicequote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)clair-Dirt-Bike.html
Knap. Met al dat tuig hier op de weg was het al een opgave om de vmax te overschrijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Geerd het volgende:
Op de Rondweg te #Heino werd een motorrijder met lasergun gemeten op 139km/u bij 80km/u max. Zijn rijbewijs werd ingevorderd en boete volgt.
En weer eentje
nouja....quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Geerd het volgende:
Das g*dverd*mme een lieve hond jonguh!!!
Lol gewoon even een straat race
S5 en als hij groen had verwacht moet ie naar de opticien want het voetgangerslicht was gewoon groenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef Geerd het volgende:
Hij had idd groen verwacht ja, wel vlot gebakje.
Audi-rijders sowiesoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Salatrel het volgende:
deze kwam ik gisteren tegen op weg naar werk
begint ongeveer halverwege
nice welke versie?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
Staat op het lijstjequote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
hero2quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
bij mij ook, inmiddels met een streep erdoorquote:
valt wel lekker opquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
blijf die gopro een lomp gevaarte vinden, op
je helm is hij te veel aanwezig.
Als ik nu een nieuwe Cam zou halen zou het de drift worden
Meertand? je bedoelt torx?quote:
nee een meertandquote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meertand? je bedoelt torx?
Ga ik morgen denk ik even proberen.
kan altijd neem gwn een maatje te groot meertand voor het ronde gedeelte en sla hem erin al moet je wel vlees hebben zo heb ik een keer een kopbout eruit gehaaldquote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
oh die, maar ben bang dat torx en die meertands al niks meer gaan doendaarvoor is het al te rond....
ervaring mee merk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Oude dolgedraaide bouten en schroeven, wat een pretlekker 3 uur doen over iets wat maar 10 minuten moet kosten.
Garage laten doen bij eerstvolgende dinges.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja probleem is dat bij een remklauw je niet echt graag wil boren etc, remcilinders liggen er vlak tegenaan.
Nouja dat heb ik ook al gechecked, kost me dan 4 tientjes en doet ie er een helicon in.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Garage laten doen bij eerstvolgende dinges.
Remklauwen vervangen kost nog wat meer dan 4 tientjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja dat heb ik ook al gechecked, kost me dan 4 tientjes en doet ie er een helicon in.
Maar wil gewoon even zelf nog keer proberen, scheelt me weer een volle tank.
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Remklauwen vervangen kost nog wat meer dan 4 tientjes.
Yamaha racing jasquote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
Doorwaai-jas![]()
![]()
![]()
Zelfs met 20 km/u nog heerlijk koel vandaag
hoezo? gewoon bodyprotector met mesh eronder. niks minder bescherming dan doorwaai jasquote:Op maandag 8 juli 2013 19:32 schreef Salatrel het volgende:
das net zoiets als alpinestars slippers geschikt noemen voor motorrijden omdat ze door alpinestars gemaakt worden
Mijn doorwaai jas heeft anders gewoon netjes elleboogbescherming.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo? gewoon bodyprotector met mesh eronder. niks minder bescherming dan doorwaai jas
tandjes die prijsquote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
dat zeg ik, zo'n cross vest, dus alle bescherming! schouders, elleboog etc. en gewoon de rest mesh. Dus zou ook heel extreem een T shirt aan kunnen doen
http://www.ebay.nl/itm/FO(...)wnhill-/270796033310
Dan rij je gewoon door het verkeer als zo'n kind wat voor het eerst rolschaatsen aan heeft, met je beschermers zichtbaar overalquote:Op maandag 8 juli 2013 20:44 schreef KneusTeun het volgende:
dat zeg ik, zo'n cross vest, dus alle bescherming! schouders, elleboog etc. en gewoon de rest mesh. Dus zou ook heel extreem een T shirt aan kunnen doen
http://www.ebay.nl/itm/FO(...)wnhill-/270796033310
En anderen hebben gele hesjes aan of een koelkast van een GoPro aan hun bakkes :pquote:Op maandag 8 juli 2013 21:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan rij je gewoon door het verkeer als zo'n kind wat voor het eerst rolschaatsen aan heeft, met je beschermers zichtbaar overalkan je ze net zo goed fel geel verven en alles.
Nu je het daar over hebt zag laatst hier in het centrum een auto met gewoon een complete camera boven de buiten spiegel. niet zoon kleintje voor op vakantie een met zoon halve telescoop eropquote:Op maandag 8 juli 2013 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En anderen hebben gele hesjes aan of een koelkast van een GoPro aan hun bakkes :p
Als ik dan ff lekker stukje cross en je ziet wat bescherming vind ik prima wel lekker fris, beter dan korte broek en slippers
quote:Op maandag 8 juli 2013 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
of een koelkast van een GoPro aan hun bakkes :p
Ik keur het niet af, maar dat ziet er net zo niet slick uit als dat je ziet dat iemand bescherming draagt... functie boven vorm.quote:
ik heb helemaal tegen die protector hoorquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik keur het niet af, maar dat ziet er net zo niet slick uit als dat je ziet dat iemand bescherming draagt... functie boven vorm.
Ja is bij die "dakar" jassen wel vaker zo.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb helemaal tegen die protector hoormaar mijn reactie ging over het afritsen van demouwen van een motorjack
ff googlen, zit veel verschil in kwaliteit! en dat is niet altijd aan de prijs te zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:29 schreef klawie het volgende:
weet iemand of je nog ergens op moet letten als je kevlar jeans koopt???
dankjewel zag er nl 1 op mp voor 6 tientjes stuk beter als me normale spijkerbroekquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ff googlen, zit veel verschil in kwaliteit! en dat is niet altijd aan de prijs te zien
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 02:14 schreef Gummiebeer het volgende:
Kolere! Schrok mij zoveel kleuren stront zodat ik een nieuwe broek en zadel kan halen.
Wat bezield bmw rukkers om een fluo systeemhelm met dito jas en leren broek met witte streep te dragen?!?
Stelletje wouten wannabees, gatverdamme!
Lekker doorklapperen en dan rijd er opeens zo'n afgekeurde kutwout achter je op z'n gare beamer...
Niet echt. Verlies pakken, en volgende keer beter opletten bij koop van een motor. Je hebt nog mazzel dat ze 'm terug willen nemen voor 1750 m.i.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 03:28 schreef Chokeme het volgende:
Ben benieuwd of iemand van de motorrijders hier wat aan toe te voegen heeft; [WGR] Motor gekocht - Ellende..
TS wordt volledig genaaid en genomen natuurlijk. Dat ie bedondert word staat wel vast en voor de rechter gok ik dat hij wel gelijk gaat krijgen. Maar om nou te gaan procederen voor 250 euro...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 06:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet echt. Verlies pakken, en volgende keer beter opletten bij koop van een motor. Je hebt nog mazzel dat ze 'm terug willen nemen voor 1750 m.i.
tja. Mij heeft iemand ook moeten vertellen dat de keringen van mijn fazer lek waren. Zo lek dat mijn remblokken al naar de klote warenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
kan me niet voorstellen dat TS ook maar echt bij dealer is geweest of enig verstand van motoren heeft. Keerringen checken als je motor koopt is toch 2 sec werk, doe je altijd ff, en na proefrit voel je dan meteen nattigheid. Dan vermogen probleem, je trekt motor toch ook even paar keer flink door?
en welke dealer is er zo kut? en als een dealer zo kut is dan was dat ook al eerder bekend.
Dat is zeker zo, maar het is ook wel een dosis eigen schuld. Je koopt toch geen motor zonder proefrit en een goeie inspectie?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
TS wordt volledig genaaid en genomen natuurlijk.
Klopt, maar wat voor een onmens ben je als dealer als je gewoon gevaarlijke hokken verkoopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar het is ook wel een dosis eigen schuld. Je koopt toch geen motor zonder proefrit en een goeie inspectie?
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat voor een onmens ben je als dealer als je gewoon gevaarlijke hokken verkoopt.
Mensen leggen een bepaalde hoeveelheid vertrouwen in je dat ze een fatsoenlijk product krijgen. ( Ik hoef toch ook niet mijn eten uit de supermarkt te laten testen of t wel veilig is?)
True, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar het is ook wel een dosis eigen schuld. Je koopt toch geen motor zonder proefrit en een goeie inspectie?
Sommigen houden gewoon wat meer vast aan hun principes.. (Of hebben gewoon graag gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...
Ik zou het niet doen en of terugbrengen of zelf maar opknappen dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...
Kapot frame is t niet waard. Voor de verzekering is ie dan sowieso afgeschreven..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen en of terugbrengen of zelf maar opknappen dan.
Hoewel het frame nog een hele opgave kan zijn.
`quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Kapot frame is t niet waard. Voor de verzekering is ie dan sowieso afgeschreven..
Hij heeft het over naar Drachten heen en weer, er zit heel vlakbij Drachten een motorzaak die redelijk bekend staat om de verkoop van schademotoren en er zijn zonder moeite redelijk wat negatieve ervaringen te vinden.. Ik noem geen namen, maar dat zal bij een aantal toch wel een belletje doen rinkelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
kan me niet voorstellen dat TS ook maar echt bij dealer is geweest of enig verstand van motoren heeft. Keerringen checken als je motor koopt is toch 2 sec werk, doe je altijd ff, en na proefrit voel je dan meteen nattigheid. Dan vermogen probleem, je trekt motor toch ook even paar keer flink door?
en welke dealer is er zo kut? en als een dealer zo kut is dan was dat ook al eerder bekend.
Er zijn genoeg dat soort sukkels te vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
maarja, ik heb ook 0 verstand. Daarom koop ik nooit particulier en vertrouw ik erop dat de dealer een goede motor levert. Het is mij niet duidelijk wat ts gekocht heeft, maar als de prijs redelijk is mag hij daar best wat van verwachten. Ik weet enkel of iets lekker rijdt..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
kut man. Daar gaat je zomer. Als je een gat hebt in je geheugen, doe dan lang rustig aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Is er al een rubber-side-up lijst voor deze maand? Zet mij er maar op.
Gister na het eten nog een ritje gemaakt door de Ardennen (kampeervakantie) en blijkbaar ben ik onderuit gegaan in een bocht. Ik weet er zelf niks meer van, ik mis een flink stuk van de avond. Wel in het ziekenhuis geweest, maar alles was ok dus ik zit weer op de camping met slechts wat spierpijn.
Mijn XJ is total loss. Gelukkig ben ik zelf relatief okay, lang leve ATGATT.
Da's mooi kut!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Gister na het eten nog een ritje gemaakt door de Ardennen (kampeervakantie) en blijkbaar ben ik onderuit gegaan in een bocht. Ik weet er zelf niks meer van, ik mis een flink stuk van de avond. Wel in het ziekenhuis geweest, maar alles was ok dus ik zit weer op de camping met slechts wat spierpijn.
En hoe nu terug?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Pendelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Nero22 het volgende:
Hai! Ik begin steeds meer interesse te krijgen om mijn motorrijbewijs te gaan halen volgend jaar. Voornamelijk voor het ritje thuis-studie, een rit van 85 km enkeltje over voornamelijk de A2. Zijn er mensen hier die de motor voor "commuting" (wat is het Nederlandse woord?) gebruiken? En wat vind je daarvan?
Ik heb natuurlijk ook mijn OV kaart nog, maar motor rijden lijkt me wel gaaf en het is denk ik een stuk goedkoper dan een auto. Wat ik net al zei: volgend jaar pas i.v.m. nieuwe rijbewijsregeling en ik ga eerst een half jaar naar Schotland.
En heel zuur voor picodealion. Ik las een paar topics terug nog over je zoektocht.![]()
quote:
O ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Pendelen. Edit; Of wat Saladel zegt
, al is het bij jou school.
Eigenlijk is het voor mij ook al die bovengenoemde redenen. En gratis op de stoep parkeren bij school, hehe. Ik heb overigens al wel eens "motor" (lees: opgevoerde scooter die makkelijk 80 km/u trokquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Anne het volgende:
Volgens mij doet vrijwel iedereen dat hier, en ieder met zijn eigen redenen (de een heeft geen zin om in de files te moeten staan, de ander doet het gewoon voor de fun en weer iemand anders doet het inderdaad omdat het zuiniger rijden is).
Ik vind het zelf meestal een 'gedoe', maar dat komt door mijn werk zelf. Af en toe pak ik de motor wel naar 't werk, ook inderdaad omdat het een stuk zuiniger rijden is tegenover mijn auto (1 op 18 vs 1 op 11).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik erg leuk en sindsdien tsja... dromen.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
O ja.
[..]
Eigenlijk is het voor mij ook al die bovengenoemde redenen. En gratis op de stoep parkeren bij school, hehe. Ik heb overigens al wel eens "motor" (lees: opgevoerde scooter die makkelijk 80 km/u trok) gereden, in Australie.
Dromen zijn er om waar te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik erg leuk en sindsdien tsja... dromen.. En deze is nog behoorlijk haalbaar ook.
Ik blijf plakken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dromen zijn er om waar te maken. En deze is nog behoorlijk haalbaar ook.
quote:
Ik zat in het centrale topic en dat leek ook alleen maar over auto's te gaan. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Anne het volgende:
[..].
Deze is dan trouwens misschien ook wel interessant voor je: PTA / Motorrijles #64 - Het is zomer!
Ik rijd dagelijks woon-werk erop en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Nero22 het volgende:
Hai! Ik begin steeds meer interesse te krijgen om mijn motorrijbewijs te gaan halen volgend jaar. Voornamelijk voor het ritje thuis-studie, een rit van 85 km enkeltje over voornamelijk de A2. Zijn er mensen hier die de motor voor "commuting" (wat is het Nederlandse woord?) gebruiken? En wat vind je daarvan?
Ik heb natuurlijk ook mijn OV kaart nog, maar motor rijden lijkt me wel gaaf en het is denk ik een stuk goedkoper dan een auto. Wat ik net al zei: volgend jaar pas i.v.m. nieuwe rijbewijsregeling en ik ga eerst een half jaar naar Schotland.
En heel zuur voor picodealion. Ik las een paar topics terug nog over je zoektocht.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef Anne het volgende:
Sterkte picoRustig an.. Klinkt namelijk niet zo best allemaal.
Jeuzes goos, moet een aardige smak geweest zijn. Gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
ja bij mij zagen ze op de scans ook niks en ik lig alweer 6 weken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Thanks.
Uit de cat scan bleek niks ernstigs, en een van mijn reisgenoten is zesdejaars geneeskude. Als het echt ernstig was lag ik nu niet op een camping.
Ik hoop dat je de enige bent, helaas is er een 'enige' zelfs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
vanmorgen getankt en 1:17 gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef Dekatria het volgende:
1:22,5 hier trouwens, maar ik rij dan ook als een ouwe zak
sterkte jongen hopen dat alles goed komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Nogmaals dank allemaal, en uiteraard SDquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
Sterkte Picodealion, klinkt als een serieuze smakker op je hoofd.
Doe maar effe lekker rustig aan, en bij klachten naar de doc.
Laatst 3x leiden door gereden en bij elk stoplicht vol het gas open. 120 op de lammenschans. Dat ging helemaal nergens overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
1:21 en een beetje en dan trek ik hem nog lekker open op de snelweg
Plat is tegenwoordig weer achterhaaldquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:27 schreef Sounddragon het volgende:
Hersenschudding; minstens een week plat. Wat begrijp je niet aan p.l.a.t.?
Vraag maar aan Yreal wat er dan gebeurt, die dacht ook dattie supergrover was, en dat dat alleen geldt voor normale stervelingen zonder haar op hun rug,.
Het belangrijkste wat je moet doen is toegeven aan je lichaam. Als je moe bent gewoon gaan rusten/slapen. Meer kan je niet doen. Ik dacht dat het gister goed ging en ben nog een blokje om geweest op de motor. Nou ik heb het geweten vandaag. Meteen weer koppijnquote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef picodealion het volgende:
Nou, dat is mij niet medegedeeld moet ik zeggen. Ik let gewoon goed op wat wel gaat en wat niet, maak je geen zorgen. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Ik kan me niet voorstellen dat je een stuiter maakt waardoor je een dikke vette blackout hebt gehad, en ze niet uitgaan van een hersenschudding, al is het maar uit voorzorg.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 21:59 schreef picodealion het volgende:
Nou, dat is mij niet medegedeeld moet ik zeggen. Ik let gewoon goed op wat wel gaat en wat niet, maak je geen zorgen. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden.
Ik had al een tijdje mijn zinnen gezet op een GTR 1000, maar als ik SD mag geloven kan ik daar beter vanaf zienquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:31 schreef Salatrel het volgende:
En gebruik je vrije tijd om op internet vast een nieuwe fiets te zoeken
Ik vraag hooguit om meningen en/of advies. Maar leuk dat je een pleziertje hebt gehadquote:Op dinsdag 9 juli 2013 09:56 schreef Salatrel het volgende:
goed backfiretopic weliedereen post het tegenovergestelde van wat de TS wil horen
![]()
Ten eerste, beterschap!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje mijn zinnen gezet op een GTR 1000, maar als ik SD mag geloven kan ik daar beter vanaf zien. Ik ga rustig kijken.
Uit China? Ik verwacht de mijne over een weekjequote:Op woensdag 10 juli 2013 11:18 schreef Salatrel het volgende:
eindelijk zijn mijn knippers erduurde maar 3 weken
nee gewoon van touratechquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Uit China? Ik verwacht de mijne over een weekje
En mijn Led lampjes verwacht ik vandaag, kan ik mijn zelf geïntegreerde knipperlichten in mijn achterlicht bouwen. Bye bye taartschep.
Das toch niet nodig, ding flikkert vanzelf uitelkaarquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:56 schreef Salatrel het volgende:
de rest is piece of cakevoor nu alles maar weer in elkaar geschroefd want dat gaat hem niet meer worden voordat ik naar mijn werk moet aangezien ik die stekkertjes hier niet heb
mocht iemand ooit nog hulp nodig hebben met het uit elkaar schroeven van de achterkant van een xt660z mag je PM'en
het zal je verbazen hoeveel schroefjes boutjes en moertjes ik nog steeds tegengekomen ben na bijna 11k kmquote:Op woensdag 10 juli 2013 13:00 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Das toch niet nodig, ding flikkert vanzelf uitelkaar
Ik wou net zeggen dat het mooie brommer blijft!quote:
Hij doet 't weer, even opnieuw geupload!quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat het mooie brommer blijft!
Watskeburt?
Zal ook eens zo'n filmpje maken van mijn eigen, wel geinig voor later: 'oh ja! Zó klonk 'ie!'.quote:
Ik ben er stiekem ook wel wat groot voor (terwijl ik 'maar' 1.83 ben). Als ik op de FZ stap dan heb ik toch meer het idee dat ik er comfortabel op zit. Maar de wendbaarheid van die SRX is heerlijk voor stadritjes of naar het strand.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:02 schreef Tankiej het volgende:
Lijkt me wel een hele toffe motor, zo'n SRX
Ik denk alleen dat ik er (veel) te groot voor ben
Je kunt de mijne overnemen voor een zacht prijsje, ik heb geen snelwegbrommer meer nodigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje mijn zinnen gezet op een GTR 1000, maar als ik SD mag geloven kan ik daar beter vanaf zien. Ik ga rustig kijken.
wat voor 1 heb je ik ga nl morgen ook zo'n jack kopen?en waar moet je op lettenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Doorwaai-jas en handschoenen gekocht, kom maar op met die hitte
Jas is van Held. Je moet letten of ie doorwaait en of er protectie op de juiste plekken in zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je ik ga nl morgen ook zo'n jack kopen?en waar moet je op letten
dankjewelquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jas is van Held. Je moet letten of ie doorwaait en of er protectie op de juiste plekken in zit
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef picodealion het volgende:
Ik hou het in gedachten SD, even thuis mijn financien raadplegen.
koop er eentje die mooi isquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Of er een regenvoering bij zit..quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niksquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb een topkoffer(tje, 30 liter) besteld!
top had er niet aangedachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of er een regenvoering bij zit..
nieuw huis, nieuw bad?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
tis echt handig wou er eerst geen een maar kan haast niet meer zonderquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
http://webshop.motorkledi(...)tars-t-gp-r-air.htmlquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef klawie het volgende:
[..]
moet wel nut hebben he anders kan ik net zo goed in me tshirt rijden
Ik wil er eigenlijk geen, maar ik moet mijn slot (6 kg) ergens kwijt. Nu zit ie in mijn rugzak op m'n rug en dat zit kut.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef klawie het volgende:
[..]
tis echt handig wou er eerst geen een maar kan haast niet meer zonder
wellicht dat SD dit even wil testenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn bips hier in past! Wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |