Klopt, maar wat voor een onmens ben je als dealer als je gewoon gevaarlijke hokken verkoopt.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar het is ook wel een dosis eigen schuld. Je koopt toch geen motor zonder proefrit en een goeie inspectie?
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:02 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat voor een onmens ben je als dealer als je gewoon gevaarlijke hokken verkoopt.
Mensen leggen een bepaalde hoeveelheid vertrouwen in je dat ze een fatsoenlijk product krijgen. ( Ik hoef toch ook niet mijn eten uit de supermarkt te laten testen of t wel veilig is?)
True, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar het is ook wel een dosis eigen schuld. Je koopt toch geen motor zonder proefrit en een goeie inspectie?
Sommigen houden gewoon wat meer vast aan hun principes.. (Of hebben gewoon graag gelijkquote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...
Ik zou het niet doen en of terugbrengen of zelf maar opknappen dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja. Maar om 250 euro krom te gaan liggen...
Kapot frame is t niet waard. Voor de verzekering is ie dan sowieso afgeschreven..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen en of terugbrengen of zelf maar opknappen dan.
Hoewel het frame nog een hele opgave kan zijn.
`quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:12 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Kapot frame is t niet waard. Voor de verzekering is ie dan sowieso afgeschreven..
Hij heeft het over naar Drachten heen en weer, er zit heel vlakbij Drachten een motorzaak die redelijk bekend staat om de verkoop van schademotoren en er zijn zonder moeite redelijk wat negatieve ervaringen te vinden.. Ik noem geen namen, maar dat zal bij een aantal toch wel een belletje doen rinkelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:42 schreef KneusTeun het volgende:
kan me niet voorstellen dat TS ook maar echt bij dealer is geweest of enig verstand van motoren heeft. Keerringen checken als je motor koopt is toch 2 sec werk, doe je altijd ff, en na proefrit voel je dan meteen nattigheid. Dan vermogen probleem, je trekt motor toch ook even paar keer flink door?
en welke dealer is er zo kut? en als een dealer zo kut is dan was dat ook al eerder bekend.
Er zijn genoeg dat soort sukkels te vindenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
maarja, ik heb ook 0 verstand. Daarom koop ik nooit particulier en vertrouw ik erop dat de dealer een goede motor levert. Het is mij niet duidelijk wat ts gekocht heeft, maar als de prijs redelijk is mag hij daar best wat van verwachten. Ik weet enkel of iets lekker rijdt..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
kut man. Daar gaat je zomer. Als je een gat hebt in je geheugen, doe dan lang rustig aan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Is er al een rubber-side-up lijst voor deze maand? Zet mij er maar op.
Gister na het eten nog een ritje gemaakt door de Ardennen (kampeervakantie) en blijkbaar ben ik onderuit gegaan in een bocht. Ik weet er zelf niks meer van, ik mis een flink stuk van de avond. Wel in het ziekenhuis geweest, maar alles was ok dus ik zit weer op de camping met slechts wat spierpijn.
Mijn XJ is total loss. Gelukkig ben ik zelf relatief okay, lang leve ATGATT.
Da's mooi kut!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Gister na het eten nog een ritje gemaakt door de Ardennen (kampeervakantie) en blijkbaar ben ik onderuit gegaan in een bocht. Ik weet er zelf niks meer van, ik mis een flink stuk van de avond. Wel in het ziekenhuis geweest, maar alles was ok dus ik zit weer op de camping met slechts wat spierpijn.
En hoe nu terug?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Pendelenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Nero22 het volgende:
Hai! Ik begin steeds meer interesse te krijgen om mijn motorrijbewijs te gaan halen volgend jaar. Voornamelijk voor het ritje thuis-studie, een rit van 85 km enkeltje over voornamelijk de A2. Zijn er mensen hier die de motor voor "commuting" (wat is het Nederlandse woord?) gebruiken? En wat vind je daarvan?
Ik heb natuurlijk ook mijn OV kaart nog, maar motor rijden lijkt me wel gaaf en het is denk ik een stuk goedkoper dan een auto. Wat ik net al zei: volgend jaar pas i.v.m. nieuwe rijbewijsregeling en ik ga eerst een half jaar naar Schotland.
En heel zuur voor picodealion. Ik las een paar topics terug nog over je zoektocht.![]()
quote:
O ja.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Pendelen. Edit; Of wat Saladel zegt
, al is het bij jou school.
Eigenlijk is het voor mij ook al die bovengenoemde redenen. En gratis op de stoep parkeren bij school, hehe. Ik heb overigens al wel eens "motor" (lees: opgevoerde scooter die makkelijk 80 km/u trokquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:14 schreef Anne het volgende:
Volgens mij doet vrijwel iedereen dat hier, en ieder met zijn eigen redenen (de een heeft geen zin om in de files te moeten staan, de ander doet het gewoon voor de fun en weer iemand anders doet het inderdaad omdat het zuiniger rijden is).
Ik vind het zelf meestal een 'gedoe', maar dat komt door mijn werk zelf. Af en toe pak ik de motor wel naar 't werk, ook inderdaad omdat het een stuk zuiniger rijden is tegenover mijn auto (1 op 18 vs 1 op 11).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik erg leuk en sindsdien tsja... dromen.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
[..]
O ja.
[..]
Eigenlijk is het voor mij ook al die bovengenoemde redenen. En gratis op de stoep parkeren bij school, hehe. Ik heb overigens al wel eens "motor" (lees: opgevoerde scooter die makkelijk 80 km/u trok) gereden, in Australie.
Dromen zijn er om waar te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond ik erg leuk en sindsdien tsja... dromen.. En deze is nog behoorlijk haalbaar ook.
Ik blijf plakken!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Dromen zijn er om waar te maken. En deze is nog behoorlijk haalbaar ook.
quote:
Ik zat in het centrale topic en dat leek ook alleen maar over auto's te gaan. Vandaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:45 schreef Anne het volgende:
[..].
Deze is dan trouwens misschien ook wel interessant voor je: PTA / Motorrijles #64 - Het is zomer!
Ik rijd dagelijks woon-werk erop en ik vind het heerlijk.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:10 schreef Nero22 het volgende:
Hai! Ik begin steeds meer interesse te krijgen om mijn motorrijbewijs te gaan halen volgend jaar. Voornamelijk voor het ritje thuis-studie, een rit van 85 km enkeltje over voornamelijk de A2. Zijn er mensen hier die de motor voor "commuting" (wat is het Nederlandse woord?) gebruiken? En wat vind je daarvan?
Ik heb natuurlijk ook mijn OV kaart nog, maar motor rijden lijkt me wel gaaf en het is denk ik een stuk goedkoper dan een auto. Wat ik net al zei: volgend jaar pas i.v.m. nieuwe rijbewijsregeling en ik ga eerst een half jaar naar Schotland.
En heel zuur voor picodealion. Ik las een paar topics terug nog over je zoektocht.![]()
Thanksquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:42 schreef Anne het volgende:
Sterkte picoRustig an.. Klinkt namelijk niet zo best allemaal.
Jeuzes goos, moet een aardige smak geweest zijn. Gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen!quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
ja bij mij zagen ze op de scans ook niks en ik lig alweer 6 weken...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Thanks.
Uit de cat scan bleek niks ernstigs, en een van mijn reisgenoten is zesdejaars geneeskude. Als het echt ernstig was lag ik nu niet op een camping.
Ik hoop dat je de enige bent, helaas is er een 'enige' zelfs.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
vanmorgen getankt en 1:17 gedaan.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 18:20 schreef Dekatria het volgende:
1:22,5 hier trouwens, maar ik rij dan ook als een ouwe zak
sterkte jongen hopen dat alles goed komtquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:47 schreef picodealion het volgende:
Nogmaals dank allemaal, en uiteraard SDquote:Op dinsdag 9 juli 2013 20:37 schreef Sounddragon het volgende:
Sterkte Picodealion, klinkt als een serieuze smakker op je hoofd.
Doe maar effe lekker rustig aan, en bij klachten naar de doc.
Laatst 3x leiden door gereden en bij elk stoplicht vol het gas open. 120 op de lammenschans. Dat ging helemaal nergens overquote:Op dinsdag 9 juli 2013 19:14 schreef Salatrel het volgende:
1:21 en een beetje en dan trek ik hem nog lekker open op de snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |