omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?
maar dat geeft hij wel toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
Dit is weer zo'n typisch geval van dat het 'verzekeringtechnisch' beter is om jezelf plat te laten rijden door zo'n mongool. Nu kan hij gewoon jouw uitwijkmanoeuvre de schuld geven, en het lukt 'm nog ook
Wat een rat.
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daarom duurt het nu al 3 maanden
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongevalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongeval
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.
Gewoon volledig aansprakelijk imo.
Ja, dat is er nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is er niet
Behalve zijn handtekening onder het schadeformulier waar een tekening op staat.
Ik vond de tekening duidelijk genoeg, maar de rechtsbijstand niet. Heb een screenshot van google Maps met een paint erop doorgestuurd ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.
Dat heeft hij geschreven naar de verzekering van die man ja, maar dat is alweer 2 weken geleden. Daarin vraagt hij naar een kopie van zijn lezing oid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Hij gaat als getuige een schadeformulier opmaken en tekenen, en je rechtsbijstand prikt daar niet doorheen?
Waar is de FOK!-knokploeg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:
je zou bijna gaan zorgen dat ie alsnog schade te melden heeft
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:35 schreef Geerd het volgende:
Door onopvall. politiemotorrijder werd rijb. Ingevorderd van automobilist die 126 km p/u Reed bij 60km max. op Wolfshagenweg bij Mastenbroek
Je zult maar rustig aan het toeren zijn knalt der zoon josti voorbijOf met je fam etc.
Ohw niet gekeken op mapsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |