Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
zo, lekker jezelf verwennen voor de verjaardag. Voor en achter hyperpro erin rammen op de dag zelf
pics!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Saninl het volgende:
Komende week richting Parijs op mijn Honda VT500c !
in het verwennen ligt "laten doen" verscholenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
in het verwennen ligt "laten doen" verscholen
het service center in alphen had pas weer in augustus tijdquote:
Knap ding, mooie KM stand ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben bang he, dat ik toch effe langs meneer Brouwer moet in de nabije toekomst![]()
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala opquote:
tja je moet toch wat decoratie voor je nieuwe huis hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala op![]()
En dan weer sparen voor de rest van de waslijst. Hij moet op termijn hetzelfde worden als mijn oude natuurlijk, alleen is dan alles nieuw
Edit: sterker nog; we gaan nú effe naar Putten![]()
De garage waar ik net langs ging ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
wat heb je betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
450 voor voor en achter gemonteerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb je betaald als ik vragen mag?
Veren opzich kosten 135 voor en 95 achter. Maarja, dan het uurloon van goedhart nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh das idd wel duurder dan wat die knakker op de motorbeurs voor prijsopgaaf gaf ja
hij geeft op 2 a 3 uur. Afhankelijk van hoe vast alles zit. Krijg hem wel afgesteld mee ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoelang zijn ze bezig geweest? en hebben ze ook gelijk goed afgesteld?
volgens hen wel, maar voorlopig trekken ze 300¤ eigen risico af, terwijl mijn polis zegt dat het maar 100 is, ze naaiden me uit mijn dagvergoeding (450¤), en ik kreeg maar 500 van de 2900¤ aan accessoires (eigen schuld), dus nee, ik ben er niet blij mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Maegrim het volgende:
Heb je nog een behoorlijk bedrag van de verzekering gehad, SD?
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn verzekering schiet ook niet op![]()
Ik quote de tegenpartij:
"Ik heb u geen schade gemeld, omdat ik die niet heb, ik was wel getuige bij een ongeval, waarvan voor de goede orde bijgaand schadeformulier is opgemaakt."
Ik quote de rechtsbijstand:
"Ik verwacht, dat het lastig en misschien zelfs onmogelijk is om uw gelijk aan te tonen"
Echt, ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood tegemoet ziet
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |