quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:11 schreef Salatrel het volgende:
wanneer ben je voor het laatst wezen tanken Anne?
"Schat, ik ben even weg met de motor. Jouw motor."quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
Nog even weer iets bekijken voor de vriendin
http://link.marktplaats.nl/684540581
[ afbeelding ]
Stiekem ben ik er ook wel heel hard fan van!
bijvoorbeeld. Maar ben zelf wel weg van dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Schat, ik ben even weg met de motor. Jouw motor."
-"Alweer?"
"Ja ehh... de mijne start niet"
Benzinekraantje heb ik niet gecheckt, zou kunnen. Dan heeft er een of andere grapjas aan gezeten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als die verzopen is ruik je dat wel bij een Alp.
Zomaar effe meedenken:
Benzinekraantje in de juiste stand?
Bougiekabels nagelopen?
Een beetje gewiebeld met de dodemansknop? Die knop wil weleens opeens geen contact maken, zo stond ik ook eens een half uur te klungelen terwijl de knop toch echt goed stond..
Editdepedit: Jouw brommert staat meestal buiten toch? Dan zeer waarschijnlijk de dodemansknop, das een Alp tik![]()
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woonquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woon
Ja, dan zou het benzinekraantje een logische zijn. Ik hoop dat het dat isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:21 schreef Dekatria het volgende:
Krijgt waarschijnlijk geen peut, zo te horen.
Mietje. Je bent een stukkie groter dan Deka. En anders zwaar je ff met een perenijsje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eerst Al(p)weer problemen maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover Deka en hij weet waar ik woon
Toen ik de pitten had vervangen had ik daarvoor de kraan dichtgedraaid omdat de tank daarvoor omhoog moet. Ik ben klaar, rij naar huis, begintie te sputteren na een paar minuten. Ja lul, moet je wel die kraan weer open zetten hea...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, dan zou het benzinekraantje een logische zijn. Ik hoop dat het dat is, dat kan ik zelf fiksen!
Huh? Bij mij gaat de startmotor wel rond, maar er komt gewoon geen vonk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Toen ik de pitten had vervangen had ik daarvoor de kraan dichtgedraaid omdat de tank daarvoor omhoog moet. Ik ben klaar, rij naar huis, begintie te sputteren na een paar minuten. Ja lul, moet je wel die kraan weer open zetten hea...
Als het de dodemans zou zijn slaat'ie niet eens aan, alsof het startknopje het niet doet. Dus of hij krijgt geen peut, of er is wat mis met de ontsteking.
Misschien hebben ze dat verandert laterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:40 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Huh? Bij mij gaat de startmotor wel rond, maar er komt gewoon geen vonk.
Hij draait nog steeds kut stationair?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef Salatrel het volgende:
nou stationairtoerental zou ook weer goed moeten lopen... volgens mij is het gewoon onderdeel van de 10k beurt en heb ik het zeker weten als aandachtspunt aangegeven maar volgens mij hebben ze het alsnog overgeslagen.
nu niet meer alst goed isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij draait nog steeds kut stationair?
daarom vanavond op de motor naar het stationquote:
Die 2sec maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Gok dat je aandacht even naar je vrienden uit gaat en niet naar je motor.
Wat maakt het uit. Koekblikmeneer heeft die motor toch al verneukt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)otorrijders_uit.html
Wtf
Ook de motor lekker laten lopen, weet niet wat voor ding het is maar olie word niet echt rond gepompt volgens mij.
Dat die auto ook gewoon doorkart na de eerste platgereden te hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:01 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)otorrijders_uit.html
Wtf
Ook de motor lekker laten lopen, weet niet wat voor ding het is maar olie word niet echt rond gepompt volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door einschtein op 05-07-2013 19:45:47 ]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef einschtein het volgende:
SD, hadden ze geen Africa Twin te koop staan daaró?Nee, alleen Triomfjes, alle inruil ging meteen richting handel. Waarom zou ik je slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
You never knowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, alleen Triomfjes, alle inruil ging meteen richting handel. Waarom zou ik je slaan?
Kom ik zo agressief over?quote:
De laatste (en gelukkig enige!) keer dat ik op mijn bek dreigde te gaan met mijn motor was eigenlijk het enige waar mijn aandacht naar uitging de net nieuwe paintjob..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:10 schreef Den_Haag het volgende:
Gok dat je aandacht even naar je vrienden uit gaat en niet naar je motor.
Niet van de belasting?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
WTF ik reed vandaag in Amsterdam Noord op de ring. Het is daar meestal meer regel dan uitzondering om daar met 130 te gassen. Dus ja, er staan wel wat flitsers maar daar rem je uiteraard voor af. Dus ook zo daar vlak voor de zeeburgertunnel. Maar precies bij die flitser aan de andere kant van de weg stond een busje met een statief daarnaast. Het leek meer geen flitser, want wat er op dat statief zat was een wat kleinere camera leek het.
Wat de neuk was dat? Misschien mobiele trajectcontrole?
Kentekenscanner van de FIODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
WTF ik reed vandaag in Amsterdam Noord op de ring. Het is daar meestal meer regel dan uitzondering om daar met 130 te gassen. Dus ja, er staan wel wat flitsers maar daar rem je uiteraard voor af. Dus ook zo daar vlak voor de zeeburgertunnel. Maar precies bij die flitser aan de andere kant van de weg stond een busje met een statief daarnaast. Het leek meer geen flitser, want wat er op dat statief zat was een wat kleinere camera leek het.
Wat de neuk was dat? Misschien mobiele trajectcontrole?
Hm, dat zou ook nog eventueel kunnen.quote:
Hebben ze niet nodig. Ze hebben al een GPS-zender in m'n motor gemonteerd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:23 schreef nick_balling het volgende:
Ik denk trouwens dat het gewoon een camera was van PRISM
Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
zo, lekker jezelf verwennen voor de verjaardag. Voor en achter hyperpro erin rammen op de dag zelf
pics!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Saninl het volgende:
Komende week richting Parijs op mijn Honda VT500c !
in het verwennen ligt "laten doen" verscholenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wacht even, Yreal die sleutelt? Lees ik dat nou goed?
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
in het verwennen ligt "laten doen" verscholen
het service center in alphen had pas weer in augustus tijdquote:
Knap ding, mooie KM stand ookquote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben bang he, dat ik toch effe langs meneer Brouwer moet in de nabije toekomst![]()
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala opquote:
tja je moet toch wat decoratie voor je nieuwe huis hebben hequote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Denk er effe deze Auspuff onder (zelfde als ik had, maar nu in carbon), en dezelfde koffer als Sala op![]()
En dan weer sparen voor de rest van de waslijst. Hij moet op termijn hetzelfde worden als mijn oude natuurlijk, alleen is dan alles nieuw
Edit: sterker nog; we gaan nú effe naar Putten![]()
De garage waar ik net langs ging ook.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
wat heb je betaald als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
het service center in alphen had pas weer in augustus tijddus toen maar uitgeweken naar goedhart. Allemachtig wat zijn die gasten duur
450 voor voor en achter gemonteerdquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat heb je betaald als ik vragen mag?
Veren opzich kosten 135 voor en 95 achter. Maarja, dan het uurloon van goedhart nogquote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh das idd wel duurder dan wat die knakker op de motorbeurs voor prijsopgaaf gaf ja
hij geeft op 2 a 3 uur. Afhankelijk van hoe vast alles zit. Krijg hem wel afgesteld mee ja.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoelang zijn ze bezig geweest? en hebben ze ook gelijk goed afgesteld?
volgens hen wel, maar voorlopig trekken ze 300¤ eigen risico af, terwijl mijn polis zegt dat het maar 100 is, ze naaiden me uit mijn dagvergoeding (450¤), en ik kreeg maar 500 van de 2900¤ aan accessoires (eigen schuld), dus nee, ik ben er niet blij mee.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:21 schreef Maegrim het volgende:
Heb je nog een behoorlijk bedrag van de verzekering gehad, SD?
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetjequote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn verzekering schiet ook niet op![]()
Ik quote de tegenpartij:
"Ik heb u geen schade gemeld, omdat ik die niet heb, ik was wel getuige bij een ongeval, waarvan voor de goede orde bijgaand schadeformulier is opgemaakt."
Ik quote de rechtsbijstand:
"Ik verwacht, dat het lastig en misschien zelfs onmogelijk is om uw gelijk aan te tonen"
Echt, ik hoop dat je een langzame en pijnlijke dood tegemoet ziet
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
de clue van wat hier staat ontgaat mij een beetje
omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat de schade a 2000 euro niet verhaald kan worden op de tegenpartij.
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:45 schreef Yreal het volgende:
[..]
omdat hij ontkent dat hij jouw geraakt heeft?
maar dat geeft hij wel toe?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft mij ook niet geraakt. Echter deed hij een bijzondere verrichting, waardoor hij alsnog de schuldige is.
Inderdaadquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Dekatria het volgende:
Dit is weer zo'n typisch geval van dat het 'verzekeringtechnisch' beter is om jezelf plat te laten rijden door zo'n mongool. Nu kan hij gewoon jouw uitwijkmanoeuvre de schuld geven, en het lukt 'm nog ook
Wat een rat.
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, daarom duurt het nu al 3 maanden
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongevalquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
vragen om een andere jurist bij de rechtsbijstand, want dit gaat natuurlijk nergens over.
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed plan, ik zie nu ook net dat het eerste contact pas 10 juni was, ergo 2 maand later dan het ongeval
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken de details natuurlijk niet, maar het klinkt als iets waar ze in ieder geval gedeeltelijke aansprakelijkheid nog wel uit moeten kunnen slepen.
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meneer wisselt van rijbaan, zag mij niet, ik moest uitwijken anders was ik geplet tussen de vangrail en zijn auto, door het uitwijken ging ik onderuit.
Gewoon volledig aansprakelijk imo.
Ja, dat is er nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het blijft een bewijskwestie.
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is er niet
Behalve zijn handtekening onder het schadeformulier waar een tekening op staat.
Ik vond de tekening duidelijk genoeg, maar de rechtsbijstand niet. Heb een screenshot van google Maps met een paint erop doorgestuurd ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
En aan de hand daarvan kan jouw verhaal worden bewezen? Hij tekent dat hij je van de baan af duwde? Rechtsbijstand aan het werk gaan schoppen dus.
Dat heeft hij geschreven naar de verzekering van die man ja, maar dat is alweer 2 weken geleden. Daarin vraagt hij naar een kopie van zijn lezing oid.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:00 schreef Dekatria het volgende:
Hij gaat als getuige een schadeformulier opmaken en tekenen, en je rechtsbijstand prikt daar niet doorheen?
Waar is de FOK!-knokploeg?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:08 schreef Salatrel het volgende:
je zou bijna gaan zorgen dat ie alsnog schade te melden heeft
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:35 schreef Geerd het volgende:
Door onopvall. politiemotorrijder werd rijb. Ingevorderd van automobilist die 126 km p/u Reed bij 60km max. op Wolfshagenweg bij Mastenbroek
Je zult maar rustig aan het toeren zijn knalt der zoon josti voorbijOf met je fam etc.
Ohw niet gekeken op mapsquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
oh, op zo'n stukje is 120 toch goed te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |