quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:06 schreef Gummiebeer het volgende:
/offtopic/Gummie heeft een baan gekregen![]()
/offtopic/
Per dag 54km snelweg, dat vind ik nu een goede reden om eens een Pan aan te schaffen
v.v.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef Salatrel het volgende:
is die 54km enkele reis of v.v.? want als het v.v. is valt het wel mee toch? via de snelweg doe ik ook 40km per dag
voor erbij neem ik aan? toch niet als vervanging?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
v.v.
Maar dat maakt niet uit, want ik wil toch een Pan
Voor erbij idd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
voor erbij neem ik aan? toch niet als vervanging?
ik zou nog zo ver gaan als 50cent ervoor te biedenquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Voor erbij idd.![]()
Het Alp hok is toch geen cent meer waard.
Dat is alleen al de malossi sticker waard!quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou nog zo ver gaan als 50cent ervoor te bieden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Voor erbij idd.![]()
Het Alp hok is toch geen cent meer waard.
Kratje schultenbrau !quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zou nog zo ver gaan als 50cent ervoor te bieden
dodeman?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nou beste proefrit ooit!
Belt halverwege de vriendin op dat "ie het niet meer doet"![]()
Met de verkoper op de motor gesprongen en erheen en ding is gewoon dood!?!
Ding bij een boer gestalt en ben benieuwd wat achteraf het probleem blijkt.
Motor zag er namelijk erg goed uit en hele historie tot op het belachelijk was er nog. Jammer dat ie er ineens mee ophoud.
Nee, we hebben echt alles ook ter plekke gechecked.quote:
Zat een linksdraaiende adapter inquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Dekatria het volgende:
Toch geen rechtsdraaiende benzine gebruikt he?
Ja die vergissing maken veel mensen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:15 schreef muhahaha het volgende:
Wat is rechtsdraaiende benzine? Is dat de rechtse pomp?
Is dat een probleem want ik tank altijd rechts namelijk. Komt omdat de tankdop van de auto rechts zit en dan ga ik met de motor ook automatisch rechts staan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja die vergissing maken veel mensen.
Nee dat ga ik morgen niet nog een keer doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Staat aan de binnenkant van je benzinedop. Waarschijnlijk tank je stomtoevallig al aan de goede kantquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is dat een probleem want ik tank altijd rechts namelijk. Komt omdat de tankdop van de auto rechts zit en dan ga ik met de motor ook automatisch rechts staan.
nog mooie motoren gespot????quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef handboek het volgende:
Misschien een late reactie maar goed. Zijn hier mensen naar de TT geweest? En daarnaast, weet iemand hoe het met dat meisje is afgelopen die tegen de vangrail aan lag zaterdagavond? Ben daar best benieuwd naar, die motor was flink ingekort...
koop je een doosje bougie vonkjes is dat ook opgelostquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die moet wel goed gecalibreerd zijn he, anders loopt de vonkaanvoer in het honderd.
start hij niet of slaat hij niet aan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:23 schreef Anne het volgende:
Nee, zo blond ben ik niet.
Ik denk/hoop dat ik 'm inmiddels heb verzopen gewoon.
Ik wacht nog 10 minuutjes, probeer 't dan nog eens en anders ga ik maar met m'n kanarie.
nou je bent behoorlijk blond hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:23 schreef Anne het volgende:
Ik wacht nog 10 minuutjes, probeer 't dan nog eens en anders ga ik maar met m'n kanarie.
Dat had ik een paar weken geleden met mijn scooter. Net een paar dagen in bezit, wilde het kreng niet startenquote:
Dat wordt aanlopen dusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Slaat niet aan. Zal 't vanavond nog eens proberen, had nu geen tijd om een half uur te wachten. Als ie werkelijk verzopen was/is moet ie het vanavond dan toch wel echt doen. Zo niet, dan is het iets anders.
[..]
[ afbeelding ].
Ik en DM zijn naar de TT geweest. Maar wij zijn geen ongeluk tegengekomen. (Wel lang er een uitlaatbocht op de vluchtstrook, maar niks van een motor of zo erbij). wij hebben gewoon de A28 naar t zuiden genomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef handboek het volgende:
Misschien een late reactie maar goed. Zijn hier mensen naar de TT geweest? En daarnaast, weet iemand hoe het met dat meisje is afgelopen die tegen de vangrail aan lag zaterdagavond? Ben daar best benieuwd naar, die motor was flink ingekort...
Er zit een nieuwe accu in, dacht 't nietquote:
Die brommer heeft zeker nog carbs of niet? Sommige injectie motoren die kunnen namelijk ook "droog" starten.. Iig bij mijn Honda is starten met het gas helemaal open droog starten. Blaas je eigenlijk alleen maar lucht door t blok, perfect om te drogen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Slaat niet aan. Zal 't vanavond nog eens proberen, had nu geen tijd om een half uur te wachten. Als ie werkelijk verzopen was/is moet ie het vanavond dan toch wel echt doen. Zo niet, dan is het iets anders.
[..]
[ afbeelding ].
Als die verzopen is ruik je dat wel bij een Alp.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:23 schreef Anne het volgende:
Of afknappende chokehendelsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:29 schreef KneusTeun het volgende:
Naast het onderdelen verliezen op de snelweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |