Je kunt de mijne overnemen voor een zacht prijsje, ik heb geen snelwegbrommer meer nodigquote:Op dinsdag 9 juli 2013 23:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had al een tijdje mijn zinnen gezet op een GTR 1000, maar als ik SD mag geloven kan ik daar beter vanaf zien. Ik ga rustig kijken.
wat voor 1 heb je ik ga nl morgen ook zo'n jack kopen?en waar moet je op lettenquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
Doorwaai-jas en handschoenen gekocht, kom maar op met die hitte
Jas is van Held. Je moet letten of ie doorwaait en of er protectie op de juiste plekken in zitquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je ik ga nl morgen ook zo'n jack kopen?en waar moet je op letten
dankjewelquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jas is van Held. Je moet letten of ie doorwaait en of er protectie op de juiste plekken in zit
quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:15 schreef picodealion het volgende:
Ik hou het in gedachten SD, even thuis mijn financien raadplegen.
koop er eentje die mooi isquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Of er een regenvoering bij zit..quote:Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niksquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb een topkoffer(tje, 30 liter) besteld!
top had er niet aangedachtquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of er een regenvoering bij zit..
nieuw huis, nieuw bad?quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
tis echt handig wou er eerst geen een maar kan haast niet meer zonderquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
http://webshop.motorkledi(...)tars-t-gp-r-air.htmlquote:Op woensdag 10 juli 2013 20:04 schreef klawie het volgende:
[..]
moet wel nut hebben he anders kan ik net zo goed in me tshirt rijden
Ik wil er eigenlijk geen, maar ik moet mijn slot (6 kg) ergens kwijt. Nu zit ie in mijn rugzak op m'n rug en dat zit kut.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:53 schreef klawie het volgende:
[..]
tis echt handig wou er eerst geen een maar kan haast niet meer zonder
wellicht dat SD dit even wil testenquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn bips hier in past! Wie weet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |