Doe dat maar eens, op die weg kan je nog wel veel harder rijden dan 126 km/h, als hij nog hetzelfde is als bij streetviewquote:
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,67.96,,0,-6.73quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:32 schreef Geerd het volgende:
Fijn als je daar fiets jah op zoon smal weggetjeTuulk 300 kan daar ook wel.
Dat zal ook wel meevallen denk ik, of er moet net iets staan dat op dat moment geoogst moet worden. Het is gewoon een kaarsrechte weg, geweldig overzicht en een apart fietspad. Dat limiet van 60km/h heeft weinig te maken met veiligheid, maar alleen met geld. Weg hoeft minder goed te worden onderhouden bij die snelheid en snelheidsboetesquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:52 schreef Geerd het volgende:
Sja dan valt het nog wel mee, maja veel overstekende landbouwvoertuigen denk ik.
Da ziet er ook uit als de saaiste weg ooit, geen bocht, geen drempels. Met de ogen dicht of open maakt weinig verschilquote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)bp=12,67.96,,0,-6.73
apart fietspad ":P
Moet je alleen geen tegenliggers koppenquote:Op zondag 7 juli 2013 12:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Da ziet er ook uit als de saaiste weg ooit, geen bocht, geen drempels. Met de ogen dicht of open maakt weinig verschil
Zou je denken?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trek in een perenijsje..... ik twijfel of ik op de motor zal stappen om even naar scheveningen te rijden... zou het druk zijn?
Want die is ook slecht?quote:Op zondag 7 juli 2013 12:12 schreef Salatrel het volgende:
en dan vervolgens heb je je BT023 laten adviseren?
Niet slecht, maar al wel enige tijd op de markt. Dus ondertussen zijn er al wel wat betere banden te vindenquote:
Dus nu geen spoor meer trekken?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Zwarte olie eruit, verse heldere olie erin![]()
Zag alleen dat ik van semi naar volsyntheet ga, zal wel los lopen.
Reden van olieverbruik ook gevonden, oliefilter lekte nogal.
Het begon al aardig zijn plek te markeren de laatste tijd, hoefde zich niet te schamen naast een harleyquote:
issie al ingeėnt?quote:Op zondag 7 juli 2013 13:28 schreef Dekatria het volgende:
Het is de Alp deze week in quarantaine staat
Nicequote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)clair-Dirt-Bike.html
Knap. Met al dat tuig hier op de weg was het al een opgave om de vmax te overschrijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Geerd het volgende:
Op de Rondweg te #Heino werd een motorrijder met lasergun gemeten op 139km/u bij 80km/u max. Zijn rijbewijs werd ingevorderd en boete volgt.
En weer eentje
nouja....quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Geerd het volgende:
Das g*dverd*mme een lieve hond jonguh!!!
Lol gewoon even een straat race
S5 en als hij groen had verwacht moet ie naar de opticien want het voetgangerslicht was gewoon groenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef Geerd het volgende:
Hij had idd groen verwacht ja, wel vlot gebakje.
Audi-rijders sowiesoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Salatrel het volgende:
deze kwam ik gisteren tegen op weg naar werk
begint ongeveer halverwege
nice welke versie?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
Staat op het lijstjequote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
hero2quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
bij mij ook, inmiddels met een streep erdoorquote:
valt wel lekker opquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
blijf die gopro een lomp gevaarte vinden, op
je helm is hij te veel aanwezig.
Als ik nu een nieuwe Cam zou halen zou het de drift worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |