Nicequote:Op zondag 7 juli 2013 18:30 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)clair-Dirt-Bike.html
Knap. Met al dat tuig hier op de weg was het al een opgave om de vmax te overschrijdenquote:Op zondag 7 juli 2013 21:02 schreef Geerd het volgende:
Op de Rondweg te #Heino werd een motorrijder met lasergun gemeten op 139km/u bij 80km/u max. Zijn rijbewijs werd ingevorderd en boete volgt.
En weer eentje
nouja....quote:Op maandag 8 juli 2013 00:24 schreef Geerd het volgende:
Das g*dverd*mme een lieve hond jonguh!!!
Lol gewoon even een straat race
S5 en als hij groen had verwacht moet ie naar de opticien want het voetgangerslicht was gewoon groenquote:Op maandag 8 juli 2013 00:39 schreef Geerd het volgende:
Hij had idd groen verwacht ja, wel vlot gebakje.
Audi-rijders sowiesoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:15 schreef Salatrel het volgende:
deze kwam ik gisteren tegen op weg naar werk
begint ongeveer halverwege
nice welke versie?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
Staat op het lijstjequote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
Gopro gekocht. Meer voor erbij naast de onderwatercamera bij het duiken, maar er kan vast wel een houdertje op de motor
hero2quote:Op maandag 8 juli 2013 12:26 schreef stinkie het volgende:
bij mij ook, inmiddels met een streep erdoorquote:
valt wel lekker opquote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef KneusTeun het volgende:
blijf die gopro een lomp gevaarte vinden, op
je helm is hij te veel aanwezig.
Als ik nu een nieuwe Cam zou halen zou het de drift worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |