Meertand? je bedoelt torx?quote:
nee een meertandquote:Op maandag 8 juli 2013 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Meertand? je bedoelt torx?
Ga ik morgen denk ik even proberen.
kan altijd neem gwn een maatje te groot meertand voor het ronde gedeelte en sla hem erin al moet je wel vlees hebben zo heb ik een keer een kopbout eruit gehaaldquote:Op maandag 8 juli 2013 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
oh die, maar ben bang dat torx en die meertands al niks meer gaan doendaarvoor is het al te rond....
ervaring mee merk ikquote:Op maandag 8 juli 2013 18:09 schreef Dekatria het volgende:
Oude dolgedraaide bouten en schroeven, wat een pretlekker 3 uur doen over iets wat maar 10 minuten moet kosten.
Garage laten doen bij eerstvolgende dinges.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ja probleem is dat bij een remklauw je niet echt graag wil boren etc, remcilinders liggen er vlak tegenaan.
Nouja dat heb ik ook al gechecked, kost me dan 4 tientjes en doet ie er een helicon in.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Garage laten doen bij eerstvolgende dinges.
Remklauwen vervangen kost nog wat meer dan 4 tientjes.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja dat heb ik ook al gechecked, kost me dan 4 tientjes en doet ie er een helicon in.
Maar wil gewoon even zelf nog keer proberen, scheelt me weer een volle tank.
Kloptquote:Op maandag 8 juli 2013 18:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Remklauwen vervangen kost nog wat meer dan 4 tientjes.
Yamaha racing jasquote:Op maandag 8 juli 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
Doorwaai-jas![]()
![]()
![]()
Zelfs met 20 km/u nog heerlijk koel vandaag
hoezo? gewoon bodyprotector met mesh eronder. niks minder bescherming dan doorwaai jasquote:Op maandag 8 juli 2013 19:32 schreef Salatrel het volgende:
das net zoiets als alpinestars slippers geschikt noemen voor motorrijden omdat ze door alpinestars gemaakt worden
Mijn doorwaai jas heeft anders gewoon netjes elleboogbescherming.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo? gewoon bodyprotector met mesh eronder. niks minder bescherming dan doorwaai jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |