Korfbal is ook geen sport.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
Ja, dat maakt het opeens heel anders inderdaad.
Het blijft van horen zeggen.
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.quote:
Je bent stoerder met 2 Marokkanen aan je zijde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Had mij uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.
beefen tegen harkemaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens zijn er al tifoacties voor heerenveen twente in de beker?
Allemaal bobo'squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Waarom niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Die Ajacied met heereveen SCCquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.quote:
Je gaat toch wel zingen: ''Hand in hand kameraden hand in hand voor feijenoord 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
Ben jij Feyenoorderquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
wint taylor wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
taylor speelt tegen van der voort, einde bericht.
en boos wordt om een filmpje op internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
het staat nu 3-2 voor taylor. scheve afspiegeling van de rkachtsverhoudingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wint taylor wel.
#gewaagdevoorspellingen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shirts die zijn gedragen bij verschillende moorden
Hmm. Leiden ben ik eigenlijk zelden uitgegaan. Terwijl het maar 20 minuten trein is.quote:
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 guldenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
Je bent in de war met Dr.Mikey dat ik het flauw vindt dat het zielig is om erover door te gaan is wat anders Tjackietje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en boos wordt om een filmpje op internet![]()
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
Dat is een fenomeen waar ik me al langer over verbaas. --> telefonie, horeca, huurprijzen van huizen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.
Las 't ook net. Wat een kkdebielquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
zoiets was mijnes ook, ietsjes duurder denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden
spelfoutquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was geen grap. Waarom doe je zo overdreven om iets wat niet grappig is?
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.
Ik heb vanaf '96 onafgebroken een SCC maar betaal pas zelf vanaf 2006 zelf ofzo.
Sloeber.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijden
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil een stapje zetten vanavond, maar morgenochtend tentamen goffetomme.
zo lang mogelijk thuis blijven wonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
je werkte toch bij de mac?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
Nee, dit is m'n herkansing. Vak wordt komend semester nog een keer gegeven en na m'n opleiding kan ik 't met een voucher alsnog halen maar wil 't nu gewoon ff binnentikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?
Hoe oud ben je nou dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh. Bij nader inzien zou ik het dan inderdaad maximaal bij een klein stapje houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n herkansing. Vak wordt komend semester nog een keer gegeven en na m'n opleiding kan ik 't met een voucher alsnog halen maar wil 't nu gewoon ff binnentikken.
Je bent zelf skir met je skirre woorden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord heeft wel voorbereiding in allemaal skirre plaatsen in nederland die ik niet ken
Dordt uit is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord heeft wel voorbereiding in allemaal skirre plaatsen in nederland die ik niet ken
Wat denk je? Ik ging er alleen maar heen om het gezeik van me ouders af te zijn dat ik moest werken maar het werken daar is zo ontzettend klote dat moet je niet willen. Het was maar als vakantiebaantje maar toch.quote:
geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
en waarvan ga jij überhaupt uit dan rens?
Zakgeld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
en waarvan ga jij überhaupt uit dan rens?
ja, ben dan ook in nederland.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Bij nader inzien zou ik het dan inderdaad maximaal bij een klein stapje houden.
Zaterdag op varkenoord.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, ben dan ook in nederland.
godverdomme zin om weer eens naar feyenoord te gaan
Je hebt het vast al meerdere keren verteld, maar hoe ben jij in de UK terecht gekomen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ben ik niet in nederland jammer genoeg
werk al vanaf mijn 14equote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kwam ook niks te kort overigens.
In eerste instantie via familie, uiteindelijk blijven hangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Je hebt het vast al meerdere keren verteld, maar hoe ben jij in de UK terecht gekomen?
Ik vanaf mijn 16e vakantiebaantjes, vanaf 18e bijbaantjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk al vanaf mijn 14e
dus ook nooit geld tekort, geld over trouwens
hoeveel per maand dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Schoolspullen, reiskosten, kleding eigenlijk alles krijg ik wel. En dan gebruik ik mijn zakgeld inderdaad voor uitgaan en dat soort ongein.
Ik werk al sinds ik 12 ben, dat geld over gaat wel op als je op jezelf woont en studeert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk al vanaf mijn 14e
dus ook nooit geld tekort, geld over trouwens
Als je een jaar of 15 bent hoor je geen zakgeld meer te krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Schoolspullen, reiskosten, kleding eigenlijk alles krijg ik wel. En dan gebruik ik mijn zakgeld inderdaad voor uitgaan en dat soort ongein.
Ok, geen spannend verhaal dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In eerste instantie via familie, uiteindelijk blijven hangen.
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een jaar of 15 bent hoor je geen zakgeld meer te krijgen.
daarom ga ik ook niet op mij zelf wonen tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik werk al sinds ik 12 ben, dat geld over gaat wel op als je op jezelf woont en studeert.
Kan je ook verdedigend spelen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld gaat aanvallend spelen jongens
Ja af en toe wat geven. Maar als ze 16 zijn gaan ze maar werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.
Je mod zijn is naar je hoofd gestegen. Een ban schijnt in de dagelijkse omgang minder goed te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...
Door zakgeld leer je wel met geld omgaan, zo kreeg ik de basisschool 1 euro per week en dan maar sparen voor iets van de InterToysquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)quote:
Ik weet hoe ik was op die leeftijd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mod zijn is naar je hoofd gestegen. Een ban schijnt in de dagelijkse omgang minder goed te werken.
Juist niet. Je krijgt het toch, je doet er niks voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door zakgeld leer je wel met geld omgaan, zo kreeg ik de basisschool 1 euro per week en dan maar sparen voor iets van de InterToys
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Je krijgt het toch, je doet er niks voor.
En je hebt het tot moderator op Fok! weten te schoppen. Kennelijk is er geen betere leerweg dan die van jou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik was op die leeftijd...
School is overrated, zie jou nou succesvol zijn als expedition manager bij Ahold Group zonder opleiding.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
Vond het eigenlijk ook wel tof om te werken. Helemaal in de middelbare school periode. 1 zwart en 1 wit baantje. Ging wel vaak ten koste van school maar toch
basisschool ja? toen deed ik wel eens een klusje als appels rapen, maar werken deed ik vanaf mijn 14e. vroeg genoeg vind ik welquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemen
Verder moet je kinderen ook niet verwennen. Ik krijg ook niet allemaal dure shit van mijn ouders. Dat moet ik dan ook gewoon sparen.
Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemen
Verder moet je kinderen ook niet verwennen. Ik krijg ook niet allemaal dure shit van mijn ouders. Dat moet ik dan ook gewoon sparen.
Tot je 18e ben je sowieso nog een kindquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddels
Helaas moet ik ook af en toe nog studeren. Maar de appie is wel een droombaan ja. Altijd al gewild.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
School is overrated, zie jou nou succesvol zijn als expedition manager bij Ahold Group zonder opleiding.
21 teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
bij jou wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tot je 18e ben je sowieso nog een kind
Mijn broertje heeft tot zijn 18e nog bijna alles door mijn ouders laten betalen. Snotverwend dat joch, we hebben hem dan ook regelmatig moeten slaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddels
In het kort:quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)
Sommigen eerder en sommigen later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee, hou je toch niet tegen. Ik ben op mijn 14e ook het huis uitgesneakt om naar de Koninginnenach in Den Haag te gaan, vertelde het pas geleden aan mijn ouders, die waren met terugwerkende kracht geschokt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
21 tering
dat gaat helpen tegen flessen goldstrike leegdrinken in een keet denk je?
Ja officieel zijn je ouders zelfs tot je 21e nog zorgplichtig geloof ik. Jouw ouders nemen dat wel heel serieus. Maar wereldvreemdheid en Friesland is een veel voorkomende combinatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Belgie niet buitenlands genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het kort:
Problemen in pubertijd, op m'n 15e ging het niet meer en het huis uit (moeten) gaan. Mijn Nederlandse familie loopt niet zo heel lekker, dus toen (tijdelijk) naar Engelse familie gegaan. In eerste instantie tijdelijk en eigenlijk beviel het wel goed dus blijven hangen
Welke landen hadden jullie op het oog dan?
Ten eerste woon in Overijssel en ten tweede mijn ouders komen hier niet vandaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja officieel zijn je ouders zelfs tot je 21e nog zorgplichtig geloof ik. Jouw ouders nemen dat wel heel serieus. Maar wereldvreemdheid en Friesland is een veel voorkomende combinatie.
Daar zou ook mijn voorkeur naar uit gaan zover ik die landen kenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Belgie niet buitenlands genoeg voor je?
Dat is wel kut als kind zijnde, helemaal nieuwe omgeving enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
Je gaat jezelf ophangen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie mezelf later ook nog wel een keer verder weg emigreren.
Mwao, ik weet niet hoe oud de kinderen van Ron zijn. Maar kinderen passen zich enorm snel aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is wel kut als kind zijnde, helemaal nieuwe omgeving enzo.
niet iedereen is een autist hoor rensquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maleisië is best of both worlds: Organisatie, infrastructuur en bedrijfsleven van het westen met een tropisch temperatuur en dito levensstijl. India is warm en vies. Maar mijn vrouw wil daarheen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ook mijn voorkeur naar uit gaan zover ik die landen ken
Daarom liever eerder dan later. Nu is de oudste 8, dat is nog goed te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De hemel bestaat niet ben ik bang dus dat zou niet werken.quote:
Verhuizen lijkt me anders echt een drama. Wil nu echt niet ergens anders wonen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet iedereen is een autist hoor rens
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft tot zijn 18e nog bijna alles door mijn ouders laten betalen. Snotverwend dat joch, we hebben hem dan ook regelmatig moeten slaan.
Emigreren naar een kist onder de grond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hemel bestaat niet ben ik bang dus dat zou niet werken.
Ik ben in mijn jeugd 16 keer verhuisdquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verhuizen lijkt me anders echt een drama. Wil nu echt niet ergens anders wonen.
Ik zou dat deze zomer krijgen maar ga toch mee met mijn oudersquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
gewoon beide doen manquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou dat deze zomer krijgen maar ga toch mee met mijn ouders
Dit ja. Twee jaar terug toen ik voor het eerst op vakantie ging met vrienden, een vriend van me kreeg gewoon even 1000 euro mee voor vakantie, terwijl z'n ouders helemaal niet zo rijk zijn. Best bizar vond ik dat eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
Leuk man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lekker chillen in de lobbyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin inquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
ik ga over twee weken een weekendje terschelling
Hij had een strategie die bij mijn moeder heel goed werkte. Vroeg aan haar of ze meeging naar de stad om een terrasje te pakken of gewoon wat te wandelen. Eenmaal in de stad zag hij geheel toevallig iets wat hij graag wilde hebben, maar helaas had hij niet genoeg geld bij zich. Mijn moeder trapte er elke keer weer in....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
Ja ik moet zeggen dat ik er nu ook niet meer zo heel negatief tegenover zou staan. Maar vanaf 16 tot eigenlijk vorig jaar nagenoeg elke zomer wel met maten naar het buitenland geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin in
Daarna heb je nog weken de kans toch om zelf wat te regelen. Al is het maar een weekje in een huisje binnen Nederland?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
we gaan alleen de boot heen en terug regelen voor de rest niks.quote:
Dit. Niks mis mee, zeker niet omdat het al een eigen huisje is, met genoeg zooi te doen/regelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin in
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarna heb je nog weken de kans toch om zelf wat te regelen. Al is het maar een weekje in een huisje binnen Nederland?
Ik ga ook 1x met mijn ouders mee. Voor het eerst naar hun huisje in Zweden
mijn ouders vinden het ook niet erg om mij mee te nemen. het liefst betalen ze ook nog alles. ik en mijn broertje zijn gewoon beste vriendjes en hebben dus nooit ''last'''gehad van ons.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig allemaal van die moederskindjes zonder ondernemend vermogen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.
ik ga wel eens een weekendje weg met mijn ouders, dat is nog wel leuk, alleen een hele vakantie zou ik niet trekken. maar ook vooral omdat ze natuurlijk andere eisen aan de vakantie stellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een huisje is zo geregeld. Gewoon vakantieveiling even in de gaten houden of zo. Dat kan je zo spannend maken als je zelf wil.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezelligquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een huisje is zo geregeld. Gewoon vakantieveiling even in de gaten houden of zo. Dat kan je zo spannend maken als je zelf wil.
Maar je moet het zelf maar weten. Met de ouder mee op je 16de? heb ik ook nog gedaan.
Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga wel eens een weekendje weg met mijn ouders, dat is nog wel leuk, alleen een hele vakantie zou ik niet trekken. maar ook vooral omdat ze natuurlijk andere eisen aan de vakantie stellen
Dan meldt je dat toch niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
waarom ga je niet naar terschelling?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
zaterdag, en zondag ook toch anders loopt mijn weekend in de mistquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Beste item van SBS6. Ik zit er toch altijd weer helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
mijn ouders gaan naar de veluwequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.
Denk dat ik die weken wel doorkom.
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.
niet te optimistisch zijn. ben er wel blij mee verder, volgende week is mijn enige week vrij en dat op een boerenweiland. dan moet je wel goed weer hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen jaren alleen maar tyfus weer op festivals. Zelfs midden Frankrijk in juni nota bene.
Regen, windstoten...
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.
ik geniet van extremenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.
Ik heb met mijn gekregen kraslot een gratis kraslot gewonnen. Daarmee heb ik 8 euro gewonnen.quote:
Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend warenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geniet van extremen
daarom kan ik ook zo genieten van dit filmpje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend waren. Al kwam het wel als een teleurstelling dat het filmpje geen voice over had. Ik heb nu toch het gevoel dat ik delen van de tactiek ben misgelopen.
nog steeds 5 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef 010west het volgende:
[..]
Ik heb met mijn gekregen kraslot een gratis kraslot gewonnen. Daarmee heb ik 8 euro gewonnen.
WINST BITCHES!
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.quote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb in ''mijn tweede club topic'' ado genoemd
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Bekijk het zo, je adoreert nu zowel mijn club als die van Aad300, Advocaat en vele andere. In tegenstelling tot alle Feyenoord/Ajax buitenstaanders echte personalities.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.quote:
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???
laten vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat denk jij. Van Duinen kosten wat kost behouden, of bij een bod van paar miljoen laten vertrekken? Hij heeft echt de potentie een clubheld te worden, zowel qua talent als cultstatus.
Toch is het reëel om te stellen dat de financiële positie van Ado weinig andere mogelijkheden bied dan het verkopen van, mocht de club in kwestie zich aandienen
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
op pietje kun je altijd rekenequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/
Geen dank. Ik ben weg.
Jammer dat Qf6++! niet wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
Alleen als het topic het echt nodig heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja jij komt soms ook nog eens langs.
oohja xDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja jij komt soms ook nog eens langs.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen als het topic het echt nodig heeft.
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.quote:
dit weekend streekbos ouwe pik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.
Waarom ga je dan ook naar buiten, gekkie. Dat is helemaal niet goed voor FOK!kers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.
vrienden dwingen mequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar buiten, gekkie. Dat is helemaal niet goed voor FOK!kers.
dat blijft hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het mooi weer blijft ga ik zeker even langs.
Mart kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
zo in bed liggen en effe mart terugkijken
doag
ik heb het wel eens gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Sjaak is wel echt stoer. Hopelijk postte hij dit wel nuchter en wel. Dronken op Fok! zitten is weer minder stoer namelijk.
Dat is toch juist stoerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Sjaak is wel echt stoer. Hopelijk postte hij dit wel nuchter en wel. Dronken op Fok! zitten is weer minder stoer namelijk.
Ik kom nooit dronken op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
EN JE VINDT DE TOUR OOK ZEKER NIET LEUKquote:
Oh... dan ben ik nu 5 biertjes stoerder dan andersquote:
Ik ben ook geen fan van Siem de Jong trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EN JE VINDT DE TOUR OOK ZEKER NIET LEUK
IK WEET HET NOU WEL MET JE GEJANK
ik ben geen fan van je moederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Siem de Jong trouwens.
En ik heb een aft in mijn mond.
niet minachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die had beter na moeten denken toen ze jou op de wereld zette
Eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jouw UI's gaan ook hard deze avond he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind er geen een mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw UI's gaan ook hard deze avond he.
Is bij ieder individu verschillend natuurlijk. Sommige mensen worden juist irritant en agressief jegens andere FOK!kers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik nu 5 biertjes stoerder dan anders. Ik dacht altijd dat het kansloos was. Sta ik even voor lul
niet grappen over maken aubquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké nu ga ik mezelf snijden. Die opmerking kon echt niet.
Is inderdaad lang niet zo efficiënt als ophangenquote:
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is bij ieder individu verschillend natuurlijk. Sommige mensen worden juist irritant en agressief jegens andere FOK!kers.
Gewoon suicide by cops, gta stijlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is inderdaad lang niet zo efficiënt dan ophangen
Zal wel weer helemaal vol zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbos
ik ga naar je toe rodelen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbos
quote:
Het was een practical joke, begrijpen ze wel hopelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pas nou op. Ik post via een Windows Phone. Prism leest hier zeker mee.
Ik ben nu 6x zo stoer overigens.
hoe kan ik dan met een bootje naar streekbos. woon sowieso niet aan een slootquote:
vriendenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe kan ik dan met een bootje naar streekbos. woon sowieso niet aan een sloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |