Alleen als het topic het echt nodig heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja jij komt soms ook nog eens langs.
oohja xDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja jij komt soms ook nog eens langs.
Bedankt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alleen als het topic het echt nodig heeft.
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.quote:
dit weekend streekbos ouwe pik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.
Waarom ga je dan ook naar buiten, gekkie. Dat is helemaal niet goed voor FOK!kers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Terrasje gepakt in Enky maar weer sloeg om en ik had geen jas bij me dus kreeg het koud, wilde natuurlijk niet binnen zitten.
vrienden dwingen mequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar buiten, gekkie. Dat is helemaal niet goed voor FOK!kers.
dat blijft hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als het mooi weer blijft ga ik zeker even langs.
Mart kijkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
zo in bed liggen en effe mart terugkijken
doag
ik heb het wel eens gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Sjaak is wel echt stoer. Hopelijk postte hij dit wel nuchter en wel. Dronken op Fok! zitten is weer minder stoer namelijk.
Dat is toch juist stoerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jeetje Sjaak is wel echt stoer. Hopelijk postte hij dit wel nuchter en wel. Dronken op Fok! zitten is weer minder stoer namelijk.
Ik kom nooit dronken op FOK!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
EN JE VINDT DE TOUR OOK ZEKER NIET LEUKquote:
Oh... dan ben ik nu 5 biertjes stoerder dan andersquote:
Ik ben ook geen fan van Siem de Jong trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
EN JE VINDT DE TOUR OOK ZEKER NIET LEUK
IK WEET HET NOU WEL MET JE GEJANK
ik ben geen fan van je moederquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Siem de Jong trouwens.
En ik heb een aft in mijn mond.
niet minachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die had beter na moeten denken toen ze jou op de wereld zette
Eens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jouw UI's gaan ook hard deze avond he.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik vind er geen een mooiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jouw UI's gaan ook hard deze avond he.
Is bij ieder individu verschillend natuurlijk. Sommige mensen worden juist irritant en agressief jegens andere FOK!kers.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan ben ik nu 5 biertjes stoerder dan anders. Ik dacht altijd dat het kansloos was. Sta ik even voor lul
niet grappen over maken aubquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké nu ga ik mezelf snijden. Die opmerking kon echt niet.
Is inderdaad lang niet zo efficiënt als ophangenquote:
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is bij ieder individu verschillend natuurlijk. Sommige mensen worden juist irritant en agressief jegens andere FOK!kers.
Gewoon suicide by cops, gta stijlquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is inderdaad lang niet zo efficiënt dan ophangen
Zal wel weer helemaal vol zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbos
ik ga naar je toe rodelen dan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga zaterdag en zondag telkens jancees schreeuwen in het streekbos
quote:
Het was een practical joke, begrijpen ze wel hopelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Pas nou op. Ik post via een Windows Phone. Prism leest hier zeker mee.
Ik ben nu 6x zo stoer overigens.
hoe kan ik dan met een bootje naar streekbos. woon sowieso niet aan een slootquote:
vriendenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe kan ik dan met een bootje naar streekbos. woon sowieso niet aan een sloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |