Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend warenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geniet van extremen
daarom kan ik ook zo genieten van dit filmpje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend waren. Al kwam het wel als een teleurstelling dat het filmpje geen voice over had. Ik heb nu toch het gevoel dat ik delen van de tactiek ben misgelopen.
nog steeds 5 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef 010west het volgende:
[..]
Ik heb met mijn gekregen kraslot een gratis kraslot gewonnen. Daarmee heb ik 8 euro gewonnen.
WINST BITCHES!
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.quote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb in ''mijn tweede club topic'' ado genoemd
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Bekijk het zo, je adoreert nu zowel mijn club als die van Aad300, Advocaat en vele andere. In tegenstelling tot alle Feyenoord/Ajax buitenstaanders echte personalities.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.quote:
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???
laten vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat denk jij. Van Duinen kosten wat kost behouden, of bij een bod van paar miljoen laten vertrekken? Hij heeft echt de potentie een clubheld te worden, zowel qua talent als cultstatus.
Toch is het reëel om te stellen dat de financiële positie van Ado weinig andere mogelijkheden bied dan het verkopen van, mocht de club in kwestie zich aandienen
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
op pietje kun je altijd rekenequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/
Geen dank. Ik ben weg.
Jammer dat Qf6++! niet wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |