Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga wel eens een weekendje weg met mijn ouders, dat is nog wel leuk, alleen een hele vakantie zou ik niet trekken. maar ook vooral omdat ze natuurlijk andere eisen aan de vakantie stellen
Dan meldt je dat toch niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
waarom ga je niet naar terschelling?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
zaterdag, en zondag ook toch anders loopt mijn weekend in de mistquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Beste item van SBS6. Ik zit er toch altijd weer helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
mijn ouders gaan naar de veluwequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.
Denk dat ik die weken wel doorkom.
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.
niet te optimistisch zijn. ben er wel blij mee verder, volgende week is mijn enige week vrij en dat op een boerenweiland. dan moet je wel goed weer hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen jaren alleen maar tyfus weer op festivals. Zelfs midden Frankrijk in juni nota bene.
Regen, windstoten...
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.
ik geniet van extremenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |