De hemel bestaat niet ben ik bang dus dat zou niet werken.quote:
Verhuizen lijkt me anders echt een drama. Wil nu echt niet ergens anders wonen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet iedereen is een autist hoor rens
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft tot zijn 18e nog bijna alles door mijn ouders laten betalen. Snotverwend dat joch, we hebben hem dan ook regelmatig moeten slaan.
Emigreren naar een kist onder de grond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De hemel bestaat niet ben ik bang dus dat zou niet werken.
Ik ben in mijn jeugd 16 keer verhuisdquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verhuizen lijkt me anders echt een drama. Wil nu echt niet ergens anders wonen.
Ik zou dat deze zomer krijgen maar ga toch mee met mijn oudersquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
gewoon beide doen manquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zou dat deze zomer krijgen maar ga toch mee met mijn ouders
Dit ja. Twee jaar terug toen ik voor het eerst op vakantie ging met vrienden, een vriend van me kreeg gewoon even 1000 euro mee voor vakantie, terwijl z'n ouders helemaal niet zo rijk zijn. Best bizar vond ik dat eigenlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
Leuk man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
lekker chillen in de lobbyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin inquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
ik ga over twee weken een weekendje terschelling
Hij had een strategie die bij mijn moeder heel goed werkte. Vroeg aan haar of ze meeging naar de stad om een terrasje te pakken of gewoon wat te wandelen. Eenmaal in de stad zag hij geheel toevallig iets wat hij graag wilde hebben, maar helaas had hij niet genoeg geld bij zich. Mijn moeder trapte er elke keer weer in....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het altijd wel fijn om voor mijn eigen shit te betalen. Waarschijnlijk hadden mijn ouders me ook gewoon heel hard uitgelachen als ik had gevraagd om geld om bijvoorbeeld op vakantie te gaan.
Ja ik moet zeggen dat ik er nu ook niet meer zo heel negatief tegenover zou staan. Maar vanaf 16 tot eigenlijk vorig jaar nagenoeg elke zomer wel met maten naar het buitenland geweest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin in
Daarna heb je nog weken de kans toch om zelf wat te regelen. Al is het maar een weekje in een huisje binnen Nederland?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
we gaan alleen de boot heen en terug regelen voor de rest niks.quote:
Dit. Niks mis mee, zeker niet omdat het al een eigen huisje is, met genoeg zooi te doen/regelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar voor het eerst in 6 jaar met m'n ouders op vakantie, eigenlijk best zin in
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarna heb je nog weken de kans toch om zelf wat te regelen. Al is het maar een weekje in een huisje binnen Nederland?
Ik ga ook 1x met mijn ouders mee. Voor het eerst naar hun huisje in Zweden
mijn ouders vinden het ook niet erg om mij mee te nemen. het liefst betalen ze ook nog alles. ik en mijn broertje zijn gewoon beste vriendjes en hebben dus nooit ''last'''gehad van ons.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig allemaal van die moederskindjes zonder ondernemend vermogen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.
ik ga wel eens een weekendje weg met mijn ouders, dat is nog wel leuk, alleen een hele vakantie zou ik niet trekken. maar ook vooral omdat ze natuurlijk andere eisen aan de vakantie stellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een huisje is zo geregeld. Gewoon vakantieveiling even in de gaten houden of zo. Dat kan je zo spannend maken als je zelf wil.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar mijn vrienden die gaan al op vakantie (terschelling heb ik afgeslagen) of gewoon niet. Een groep van 8 man waaronder ik zou gaan maar nog niks geregeld dus wordt niks.
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezelligquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een huisje is zo geregeld. Gewoon vakantieveiling even in de gaten houden of zo. Dat kan je zo spannend maken als je zelf wil.
Maar je moet het zelf maar weten. Met de ouder mee op je 16de? heb ik ook nog gedaan.
Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:52 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga wel eens een weekendje weg met mijn ouders, dat is nog wel leuk, alleen een hele vakantie zou ik niet trekken. maar ook vooral omdat ze natuurlijk andere eisen aan de vakantie stellen
Dan meldt je dat toch niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
waarom ga je niet naar terschelling?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
17 man. Was vorig jaar eigenlijk laatste keer maar toch ga ik even mee puur omdat ik Rome een keer gezien wil hebben en het is nog altijd gezellig.
Ja vakantieveiling shit zouden we in de kerstvakantie al doen maar zijn haast geen parken die groepen jongeren aannemen.
zaterdag, en zondag ook toch anders loopt mijn weekend in de mistquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt maandag overigens mooi weer. Regel je bbq alvast.
Einde bericht.
Beste item van SBS6. Ik zit er toch altijd weer helemaal klaar voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
mijn ouders gaan naar de veluwequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik zitten eigenlijk best op een lijn qua vakantie, ga dan ook voor het eerst buiten Europa (west coast USA). Dus dan gewoon lekker rondrijden, af en toe paar dagen in een stad waar m'n ouders en ik en m'n broertje gewoon eigen ding doen. 's avonds gewoon gezamenlijk eten ergens.
Denk dat ik die weken wel doorkom.
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zondag een BBQ. Benieuwd wat Piet's cijfer wordt.
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
geweldig weer, zaterdag-maandag zijn geweldig, rest van de week erg goed, vrijdag minder.
niet te optimistisch zijn. ben er wel blij mee verder, volgende week is mijn enige week vrij en dat op een boerenweiland. dan moet je wel goed weer hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk trekt het door tot de zomerfeesten. Niet voor niks een week lang vrij genomen.
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen jaren alleen maar tyfus weer op festivals. Zelfs midden Frankrijk in juni nota bene.
Regen, windstoten...
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had goed weer op free your mind. of ja, matig weer eigenlijk, behalve toen de pillen insloegen, toen brak direct de zon door. sindsdien geloof ik in god.
ik geniet van extremenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor alles is een oplossing, maar ik doe niet aan pillen. Ik houd mijn leven graag zo saai mogelijk.
Ik heb met mijn gekregen kraslot een gratis kraslot gewonnen. Daarmee heb ik 8 euro gewonnen.quote:
Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend warenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik geniet van extremen
daarom kan ik ook zo genieten van dit filmpje
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ze in 1851 al zo vooruitstrevend waren. Al kwam het wel als een teleurstelling dat het filmpje geen voice over had. Ik heb nu toch het gevoel dat ik delen van de tactiek ben misgelopen.
nog steeds 5 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef 010west het volgende:
[..]
Ik heb met mijn gekregen kraslot een gratis kraslot gewonnen. Daarmee heb ik 8 euro gewonnen.
WINST BITCHES!
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.quote:
ben ik met je eensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
Goed bezigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb in ''mijn tweede club topic'' ado genoemd
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed bezig. Bekijk het zo, je adoreert nu zowel mijn club als die van Aad300, Advocaat en vele andere. In tegenstelling tot alle Feyenoord/Ajax buitenstaanders echte personalities.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is mij een waar genoegen om bij dat clubje te horen.
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.quote:
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat voor weer brengt pietje paulusma morgen in onze streek???
laten vertrekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wat denk jij. Van Duinen kosten wat kost behouden, of bij een bod van paar miljoen laten vertrekken? Hij heeft echt de potentie een clubheld te worden, zowel qua talent als cultstatus.
Toch is het reëel om te stellen dat de financiële positie van Ado weinig andere mogelijkheden bied dan het verkopen van, mocht de club in kwestie zich aandienen
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Hier was het om 11:00 al kut met peren.
op pietje kun je altijd rekenequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.pietsweer.nl/2013/default-1482/
Geen dank. Ik ben weg.
Jammer dat Qf6++! niet wordt uitgelegdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij een goede microphone. Niks is zo irritant als 15 minuten naar geruis en gesuis moeten luisteren.
En bedankt. Ik ga mij eens verdiepen in deze fascinerende spelopvatting, welke wellicht de geschiedenis wel heeft beïnvloed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |