Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemen
Verder moet je kinderen ook niet verwennen. Ik krijg ook niet allemaal dure shit van mijn ouders. Dat moet ik dan ook gewoon sparen.
Tot je 18e ben je sowieso nog een kindquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddels
Helaas moet ik ook af en toe nog studeren. Maar de appie is wel een droombaan ja. Altijd al gewild.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
School is overrated, zie jou nou succesvol zijn als expedition manager bij Ahold Group zonder opleiding.
21 teringquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...
bij jou wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tot je 18e ben je sowieso nog een kind
Mijn broertje heeft tot zijn 18e nog bijna alles door mijn ouders laten betalen. Snotverwend dat joch, we hebben hem dan ook regelmatig moeten slaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij hebt het over kinderen. Die leeftijd heb je toch al wel gehad inmiddels
In het kort:quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)
Sommigen eerder en sommigen later.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee, hou je toch niet tegen. Ik ben op mijn 14e ook het huis uitgesneakt om naar de Koninginnenach in Den Haag te gaan, vertelde het pas geleden aan mijn ouders, die waren met terugwerkende kracht geschokt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef Adames het volgende:
[..]
21 tering
dat gaat helpen tegen flessen goldstrike leegdrinken in een keet denk je?
Ja officieel zijn je ouders zelfs tot je 21e nog zorgplichtig geloof ik. Jouw ouders nemen dat wel heel serieus. Maar wereldvreemdheid en Friesland is een veel voorkomende combinatie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Belgie niet buitenlands genoeg voor je?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het kort:
Problemen in pubertijd, op m'n 15e ging het niet meer en het huis uit (moeten) gaan. Mijn Nederlandse familie loopt niet zo heel lekker, dus toen (tijdelijk) naar Engelse familie gegaan. In eerste instantie tijdelijk en eigenlijk beviel het wel goed dus blijven hangen
Welke landen hadden jullie op het oog dan?
Ten eerste woon in Overijssel en ten tweede mijn ouders komen hier niet vandaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja officieel zijn je ouders zelfs tot je 21e nog zorgplichtig geloof ik. Jouw ouders nemen dat wel heel serieus. Maar wereldvreemdheid en Friesland is een veel voorkomende combinatie.
Daar zou ook mijn voorkeur naar uit gaan zover ik die landen kenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
Niet echt nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Belgie niet buitenlands genoeg voor je?
Dat is wel kut als kind zijnde, helemaal nieuwe omgeving enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maleisië of India, mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.
Je gaat jezelf ophangen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie mezelf later ook nog wel een keer verder weg emigreren.
Mwao, ik weet niet hoe oud de kinderen van Ron zijn. Maar kinderen passen zich enorm snel aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is wel kut als kind zijnde, helemaal nieuwe omgeving enzo.
niet iedereen is een autist hoor rensquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maleisië is best of both worlds: Organisatie, infrastructuur en bedrijfsleven van het westen met een tropisch temperatuur en dito levensstijl. India is warm en vies. Maar mijn vrouw wil daarheen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zou ook mijn voorkeur naar uit gaan zover ik die landen ken
Daarom liever eerder dan later. Nu is de oudste 8, dat is nog goed te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |