In eerste instantie via familie, uiteindelijk blijven hangen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:
Je hebt het vast al meerdere keren verteld, maar hoe ben jij in de UK terecht gekomen?
Ik vanaf mijn 16e vakantiebaantjes, vanaf 18e bijbaantjes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk al vanaf mijn 14e
dus ook nooit geld tekort, geld over trouwens
hoeveel per maand dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Schoolspullen, reiskosten, kleding eigenlijk alles krijg ik wel. En dan gebruik ik mijn zakgeld inderdaad voor uitgaan en dat soort ongein.
Ik werk al sinds ik 12 ben, dat geld over gaat wel op als je op jezelf woont en studeert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk al vanaf mijn 14e
dus ook nooit geld tekort, geld over trouwens
Als je een jaar of 15 bent hoor je geen zakgeld meer te krijgen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
Schoolspullen, reiskosten, kleding eigenlijk alles krijg ik wel. En dan gebruik ik mijn zakgeld inderdaad voor uitgaan en dat soort ongein.
Ok, geen spannend verhaal dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In eerste instantie via familie, uiteindelijk blijven hangen.
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je een jaar of 15 bent hoor je geen zakgeld meer te krijgen.
daarom ga ik ook niet op mij zelf wonen tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik werk al sinds ik 12 ben, dat geld over gaat wel op als je op jezelf woont en studeert.
Kan je ook verdedigend spelen dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld gaat aanvallend spelen jongens
Ja af en toe wat geven. Maar als ze 16 zijn gaan ze maar werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwao, ik zou m'n kind best zakgeld geven zolang ie niet als een jan doedel helemaal niets doet.
Je mod zijn is naar je hoofd gestegen. Een ban schijnt in de dagelijkse omgang minder goed te werken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...
Door zakgeld leer je wel met geld omgaan, zo kreeg ik de basisschool 1 euro per week en dan maar sparen voor iets van de InterToysquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik verschillen daarin van mening. Zij is pro-zakgeld, ik niet echt. Geef ze liever wat ze nodig hebben en als ze gaan werken betalen ze maar zelf hun zooi. En uitgaan mogen ze toch pas als ze 21 zijn...
Maar waarom dan, vanwege werk van jouw ouders? (Ben gewoon een beetje geïnteresseerd, omdat wij ook met de gedachte spelen om voor een langere poos naar het buitenland te gaan)quote:
Ik weet hoe ik was op die leeftijd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je mod zijn is naar je hoofd gestegen. Een ban schijnt in de dagelijkse omgang minder goed te werken.
Juist niet. Je krijgt het toch, je doet er niks voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Door zakgeld leer je wel met geld omgaan, zo kreeg ik de basisschool 1 euro per week en dan maar sparen voor iets van de InterToys
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist niet. Je krijgt het toch, je doet er niks voor.
En je hebt het tot moderator op Fok! weten te schoppen. Kennelijk is er geen betere leerweg dan die van jou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet hoe ik was op die leeftijd...
School is overrated, zie jou nou succesvol zijn als expedition manager bij Ahold Group zonder opleiding.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
Vond het eigenlijk ook wel tof om te werken. Helemaal in de middelbare school periode. 1 zwart en 1 wit baantje. Ging wel vaak ten koste van school maar toch
basisschool ja? toen deed ik wel eens een klusje als appels rapen, maar werken deed ik vanaf mijn 14e. vroeg genoeg vind ik welquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee op de basisschool ga je ook een krantenbaantje nemen
Verder moet je kinderen ook niet verwennen. Ik krijg ook niet allemaal dure shit van mijn ouders. Dat moet ik dan ook gewoon sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |