quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
Dat is een fenomeen waar ik me al langer over verbaas. --> telefonie, horeca, huurprijzen van huizen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.
Las 't ook net. Wat een kkdebielquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
zoiets was mijnes ook, ietsjes duurder denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden
spelfoutquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was geen grap. Waarom doe je zo overdreven om iets wat niet grappig is?
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.
Ik heb vanaf '96 onafgebroken een SCC maar betaal pas zelf vanaf 2006 zelf ofzo.
Sloeber.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijden
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil een stapje zetten vanavond, maar morgenochtend tentamen goffetomme.
zo lang mogelijk thuis blijven wonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
je werkte toch bij de mac?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
Nee, dit is m'n herkansing. Vak wordt komend semester nog een keer gegeven en na m'n opleiding kan ik 't met een voucher alsnog halen maar wil 't nu gewoon ff binnentikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?
Hoe oud ben je nou dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh. Bij nader inzien zou ik het dan inderdaad maximaal bij een klein stapje houden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dit is m'n herkansing. Vak wordt komend semester nog een keer gegeven en na m'n opleiding kan ik 't met een voucher alsnog halen maar wil 't nu gewoon ff binnentikken.
Je bent zelf skir met je skirre woorden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord heeft wel voorbereiding in allemaal skirre plaatsen in nederland die ik niet ken
Dordt uit is altijd wel leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
feyenoord heeft wel voorbereiding in allemaal skirre plaatsen in nederland die ik niet ken
Wat denk je? Ik ging er alleen maar heen om het gezeik van me ouders af te zijn dat ik moest werken maar het werken daar is zo ontzettend klote dat moet je niet willen. Het was maar als vakantiebaantje maar toch.quote:
geldquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
en waarvan ga jij überhaupt uit dan rens?
Zakgeld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
en waarvan ga jij überhaupt uit dan rens?
ja, ben dan ook in nederland.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Bij nader inzien zou ik het dan inderdaad maximaal bij een klein stapje houden.
Zaterdag op varkenoord.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, ben dan ook in nederland.
godverdomme zin om weer eens naar feyenoord te gaan
Je hebt het vast al meerdere keren verteld, maar hoe ben jij in de UK terecht gekomen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ben ik niet in nederland jammer genoeg
werk al vanaf mijn 14equote:Op donderdag 4 juli 2013 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kwam ook niks te kort overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |