Korfbal is ook geen sport.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
Ja, dat maakt het opeens heel anders inderdaad.
Het blijft van horen zeggen.
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.quote:
Je bent stoerder met 2 Marokkanen aan je zijde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Had mij uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.
beefen tegen harkemaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens zijn er al tifoacties voor heerenveen twente in de beker?
Allemaal bobo'squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Waarom niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Die Ajacied met heereveen SCCquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.quote:
Je gaat toch wel zingen: ''Hand in hand kameraden hand in hand voor feijenoord 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
Ben jij Feyenoorderquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
wint taylor wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
taylor speelt tegen van der voort, einde bericht.
en boos wordt om een filmpje op internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
het staat nu 3-2 voor taylor. scheve afspiegeling van de rkachtsverhoudingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wint taylor wel.
#gewaagdevoorspellingen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shirts die zijn gedragen bij verschillende moorden
Hmm. Leiden ben ik eigenlijk zelden uitgegaan. Terwijl het maar 20 minuten trein is.quote:
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 guldenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
Je bent in de war met Dr.Mikey dat ik het flauw vindt dat het zielig is om erover door te gaan is wat anders Tjackietje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en boos wordt om een filmpje op internet![]()
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
Dat is een fenomeen waar ik me al langer over verbaas. --> telefonie, horeca, huurprijzen van huizen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.
Las 't ook net. Wat een kkdebielquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?
zoiets was mijnes ook, ietsjes duurder denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden
spelfoutquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was geen grap. Waarom doe je zo overdreven om iets wat niet grappig is?
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig is de hobby wel wat duurder dan toen natuurlijk. Voor mij helemaal.
Ik heb vanaf '96 onafgebroken een SCC maar betaal pas zelf vanaf 2006 zelf ofzo.
Sloeber.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga (denk ik) vanaf 2002/2003 naar SC Heerenveen en bezoek vanaf 2006 wedstrijden van Ajax. Nooit iets zelf betaald ook niet de uitwedstrijden
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil een stapje zetten vanavond, maar morgenochtend tentamen goffetomme.
zo lang mogelijk thuis blijven wonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
je werkte toch bij de mac?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik werk ook niet ja! Als ik op mezelf woon gaat er heel wat veranderen ben ik bang
Nee, dit is m'n herkansing. Vak wordt komend semester nog een keer gegeven en na m'n opleiding kan ik 't met een voucher alsnog halen maar wil 't nu gewoon ff binnentikken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon gaan joh. Je hebt nog wel een herkansing mogelijkheid over toch?
Hoe oud ben je nou dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |