is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.quote:
Je gaat toch wel zingen: ''Hand in hand kameraden hand in hand voor feijenoord 2quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
Ben jij Feyenoorderquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
wint taylor wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
taylor speelt tegen van der voort, einde bericht.
en boos wordt om een filmpje op internetquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
het staat nu 3-2 voor taylor. scheve afspiegeling van de rkachtsverhoudingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wint taylor wel.
#gewaagdevoorspellingen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
Hernandez bewijs gevonden heh. Een gehuurd huis van hem zat vol met munitie en shirts
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Shirts die zijn gedragen bij verschillende moorden
Hmm. Leiden ben ik eigenlijk zelden uitgegaan. Terwijl het maar 20 minuten trein is.quote:
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 guldenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is allemaal kaka man, iedereen stadionverbod laatste tijd.
en met fox erbij / mss nieuwe stadion zou het me niks verbazen als de prijzen nog een keer over de kop gaan
Je bent in de war met Dr.Mikey dat ik het flauw vindt dat het zielig is om erover door te gaan is wat anders Tjackietje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
en boos wordt om een filmpje op internet![]()
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En ook nog eens uitwedstrijden meepikt
Je verdiend toch genoeg met je postbodepraktijken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En sporadisch met een Groningen vlag staat te zwaaien.
ja ik weet niet, paar jaar crisis erbij terwijl de prijzen steevast verhoogd worden. ik weet niet hoe lang mensen nog massaal kopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel los lopen. Prijzen zijn nu ook al over de kop gegaan. Ik vond een tijd terug mijn eerste seizoenskaart. 90 gulden. Wel een kinderkaart, maar toch. Heb je nu 1 kaartje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |