Korfbal is ook geen sport.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Korfbal heeft geen ultra's, is er de sport ook niet voor.
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
Ja, dat maakt het opeens heel anders inderdaad.
Het blijft van horen zeggen.
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.quote:
Je bent stoerder met 2 Marokkanen aan je zijde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Had mij uitgenodigd dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet zo stoer doen allemaal. Ik drink momenteel bier, alleen welteverstaan. Dus stoerder wordt het niet.
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wacht maar af jonge over 10 jaar top van de harde kern allezz godverdomme. Sla alles naar de tyfus ja tog niet daaan...
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je toch eerst maar eens wat wedstrijden gaan bezoeken dan. Ja toch, niet dan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig. Smoofie is een allochtoon, waarschijnlijk moslim.
beefen tegen harkemaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga tog al naar Heerenfeen jonguh! Daar zijn de eckte.
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens zijn er al tifoacties voor heerenveen twente in de beker?
Allemaal bobo'squote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Waarom niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb het idee dat echte echte supporters over 10 jaar niet meer in het stadion zitten voor zover dat nog het geval is
Die Ajacied met heereveen SCCquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zoals altijd in het begin van de beker gratis entree is voor seizoenskaarthouders en geen vaste plaatsen, mag NN weer lekker vooraan staan. Altijd heel gezellig dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |