SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 04-07-2013 07:14:12 (ophouden met die stomme plaatjes) ]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.quote:
Sprekendquote:
Oh oke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.
Nouja dat, lekker belangrijk idd, laat die jongen lekker fietsen, er zijn altijd wel een paar Fransen die er nog minder van bakken in het Engels en ook nog eens niet kunnen fietsen. En het kind is 19, for fucks sake.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, hij sloopt tenminste geen bushokjes, kopschopt geen mensen op straat en jat niks.
Danny is ook te groot om als UI te gebruiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.
Jawel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit er geen reeks aan de topic's van avond etappe?
Nog even gecheckt. Deze zit in de reeks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Geen idee, maar het is het beste wat de tour jaren geleverd heeft hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heul niet verkeerd inderdaad, had ik hem niet gepost in dat topic?
jawel? Daar post je nu in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij staat er wel inquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is het beste wat de tour jaren geleverd heeft hoor
Doping controle?quote:
Nee, dat was ik!quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heul niet verkeerd inderdaad, had ik hem niet gepost in dat topic?
Ik heb er kijk op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is het beste wat de tour jaren geleverd heeft hoor
Wel waar. Leuke verhalenverteller, een bourgondiër. Het eminent-grise van de Nederlandse quizpresentatoren.quote:
ik zit via iPad te fokken en ik kon in MyAt de nieuwe topic niet vinden. Dus ging ik naar de index toe.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zit via iPad te twitteren en ik kon in MyAt de nieuwe topic niet vinden. Dus ging ik naar de index toe.
Uh oke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik zit via iPad te fokken en ik kon in MyAt de nieuwe topic niet vinden. Dus ging ik naar de index toe.
parcours is te zwaar....quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Redefine het volgende:
We schrijven hem gewoon even op. Tjallingi wereldkampioen op de weg
Ja, ga er serieus op inquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
Vincent Bijlo loopt ook vaak tegen dingen aan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:08 schreef Redefine het volgende:
Vincent Bijlo loopt ook vaak tegen dingen aan.
quote:8.26. Spreek het langzaam en hardop uit: acht mi-nu-ten en zes-en-twin-tig se-con-den. Een eeuwigheid op een onschuldige etappe. Maandag is het Hollandse fundament onder de Tour weggeslagen.
Alleen Robert Gesink zelf vond het wel meevallen.
De verleiding Robert Gesink op deze plek eens flink door de mangel te halen – nee, correctie, wéér eens flink door de mangel te halen – is groot. Woorden als soft, ruggengraat, schop en kont liggen te borrelen onder mijn toetsenbord. Maar het lukt me niet, ik durf het niet. Het knaagt.
De Tour is de Tour, zeggen wielerevangelisten graag, een circus met zijn eigen werkelijkheid. In het circus wordt de assistente van de goochelaar doorgezaagd, om een paar minuten later vrolijk zwaaiend de piste weer te verlaten. In het circus trapt de clown op een tuinhark zonder de klap van de steel met een bloedneus te hoeven bekopen.
Opvallender nog dan het tijdverlies van Gesink was het contrast tussen de nonchalance waarmee hijzelf de nederlaag accepteerde en de radeloze wanhoop waarmee de media en het publiek de 8.26 incasseerden. Voor wanhoop mag naar believen ook woede, frustratie of cynisme ingevuld worden. In het circus zien artiest en publiek dezelfde truc, maar na de voorstelling kunnen ze twee totaal verschillende verhalen vertellen.
Acht jaar toert Gesink inmiddels mee in Le Cirque du Cyclisme. Onder collega’s staat Robert Gesink bekend als een keurige jongen.
Binnen Belkin – voorheen Rabobank – schijnt niemand te twijfelen aan Gesinks capaciteiten. Hijzelf evenmin. Tijdens acht optredens in de drie grote rondes (Tour, Giro, Vuelta) wist hij zich vier keer bij de beste tien te scharen, een cv dat niet al te veel coureurs kunnen laten zien. Buiten het zicht van camera’s en microfoons roepen ze graag de Tour van 2010 in herinnering. Google de namen van die Tour maar eens in combinatie met het woord dopage en zie waar Gesink dan staat.
Robert kan de Tour winnen. Misschien hééft Robert Gesink de Tour al eens gewonnen.
In het jaar dat de wielersport heeft beloofd weer op nul te beginnen, gunde ook Robert Gesink zichzelf een nieuwe kans. De Tour was de Giro geworden. Halverwege legde hij noodgedwongen het hoofd in de schoot, gekweld door pech, door ziekte, door kou, maar ook omdat hij zijn ogen goed de kost had gegeven. Terwijl Gesink thuis zijn hoofd probeerde schoon te maken, werd bekend dat in de personen van Di Luca en Santambrogio het oude wielrennen nog vrolijk had meegefietst in de Giro. Totdat ze betrapt werden.
Het circus zoekt altijd naar nieuwe acts.
Luisterend naar Robert Gesink doemde gisteren het beeld op van Eddy Bouwmans. Begin jaren negentig als grote belofte toegetreden tot het peloton, winnaar van de witte trui (beste jongere) in zijn eerste Tour, om vervolgens al na enkele jaren het circus gedesillusioneerd de rug toe te keren. Aan tafel bij Mart Smeets legde Bouwmans vorig jaar het mysterie van het circus uit zoals we dat inmiddels allemaal kennen.
Bij Belkin hopen ze dat Gesink in de derde week iets moois zal laten zien. Laten we het voor het gemak de week van de Ventoux, de Glandon, de Madeleine en Alpe d’Huez noemen – de puisten waar Froome en Contador hun collega’s genadeloos zullen uitknijpen. Robert Gesink gaat de derde week thuis beleven , Robert Gesink is geen goochelaar en geen clown.
Over tien of vijftien jaar mag hij vast en zeker een keer zijn verhaal komen doen bij Smeets aan tafel. Benieuwd naar zijn verhaal.
Tldr.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
http://weblogs.nos.nl/sport/2013/07/02/gesink-is-geen-goochelaar/
[..]
Dat wisten allang, maar het blijft vies ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Cassius het volgende:
Knevel en van den Brink zitten warm te rijden? Gatver
Ik kende die eerste zo snel nietquote:
Hij heeft het spul uit de kast van Mancebo gekregen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Als Gesink niet schoon is gebruikt hij wel slecht spul.
Hij is 'schoner' dan anderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Als Gesink niet schoon is gebruikt hij wel slecht spul.
Die hoefde je niet eens te kennen. Loes Luca deed genoeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende die eerste zo snel niet
Geen pijl. Herken deze jongen niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hoefde je niet eens te kennen. Loes Luca deed genoeg.
Dat was vroegerquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer een vliegenvangerquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nederlanders zitten in de mongolenwaaier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Redefine het volgende:
O ja waaiers. Waarvan ik al heel lang hoor, dat we daar heel goed in zijn. Om vervolgens bij de waaiers in de grote rondes steeds te zien dat de meeste Nederlanders niet in de voorste waaier te vinden.
Dat zei ik ookal hardopquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Redefine het volgende:
O ja waaiers. Waarvan ik al heel lang hoor, dat we daar heel goed in zijn. Om vervolgens bij de waaiers in de grote rondes steeds te zien dat de meeste Nederlanders niet in de voorste waaier te vinden.
En om zijn moeder roepen. Of hij moet achter iemand zitten, dan kan hij zitten lachen in zijn wiel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Bert op een fiets zou zitten, dan zou hij dalen als een wijf zou Maarten Ducrot zeggen.
Goed. Gesink is dus wel gretig.quote:
Vooral hoe hij met dat glas deed, het schoot bijna uit zijn hand...quote:
Vooral die in 2009 was heel erg. Toen zat bijna heel de Aros ploeg erbij, maar dat waren alle buitenlanders in die ploeg. Plus De Kort, maar die zat in de ontsnapping ervoorquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Goed. Gesink is dus wel gretig.
Het komt er echt niet uit. En dat interview was nog erger.
Interviews geven is meestal niet zijn sterkste punt nee. Maar gretigheid en doorzettingsvermogen kan hem niet ontzegd worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Goed. Gesink is dus wel gretig.
Het komt er echt niet uit. En dat interview was nog erger.
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef Redefine het volgende:
Het is wel eens een betere tv avond geweest omtrent de Tour
dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....
Oui.quote:
Zeker. Maar tot nu toe is de Tour niet echt saai geweest. Bovendien zijn er weleens hele leuke tv uitzendingen geweest na hele saaie ritten. Dus dat zegt niet altijd alles.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....
hij moet eens met pensioen, gast heeft echt bedrijfsblindheidquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
DeMart is boos dat hij niet meer het laatste woord van de dag heeft.
Mwah bij dit soort programma's doet hij het nog gewoon goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij moet eens met pensioen, gast heeft echt bedrijfsblindheid
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
Mwah bij dit soort programma's doet hij het nog gewoon goed.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Ik heb de rebus gewonnen vandaag haha![]()
Hoi Bart Joosen uit Geldropquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Haha baasquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Gefeliciteerd Bart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
In de tweede week gaat alleen OPQS nog rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat vooral de tweede week een 'verschrikking' gaat worden (dit is wat gechargeerd), want dan is het bijna alleen maar vlak of niet echt lastig. De laatste jaren zag je al dat elke kans op sprinten doodleuk ook een massasprint werd. Dat zal dit jaar alleen nog maar extremer zijn, doordat de sprintersploegen het gebrek aan overwinningen/kansen willen compenseren.
Er nog vier andere ploegen. Minimaal nog twee andere sprintersploegen. En minimaal nog één ploeg die straftraining heeft of de 11e plaats in het klassement gaat verdedigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de tweede week gaat alleen OPQS nog rijden.
Gefeliciteerd joh leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Welnee joh. Lotto gelooft het wel en wil niet meer alles opofferen voor VDB2, Kittel is dan al naar huis, OGE heeft door dat Goss weer faalt en Katowica gebruikt hun mannen echt niet voor Kristoff. Misschien een ploeg die het geel verdedigt, maar da's alles.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er nog vier andere ploegen. Minimaal nog twee andere sprintersploegen. En minimaal nog één ploeg die straftraining heeft of de 11e plaats in het klassement gaat verdedigen.
Heb je weleens eerder de Tour gekeken, dan weet je dat er je er heel ver naast zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welnee joh. Lotto gelooft het wel en wil niet meer alles opofferen voor VDB2, Kittel is dan al naar huis, OGE heeft door dat Goss weer faalt en Katowica gebruikt hun mannen echt niet voor Kristoff. Misschien een ploeg die het geel verdedigt, maar da's alles.
Ik kijk zo vaak, en vorig jaar ging echt geen hond meer rijden in de latere etappes voor sprinters.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens eerder de Tour gekeken, dan weet je dat er je er heel ver naast zitOf de andere ploegen moeten spontaan WEL gaan nadenken.
Sowieso is de Lotto ploeg volledig afgestemd op Greipel. Dus die blijven sowieso rijden.
Op de Millar etappe na zijn alle sprinters etappes geëindigd in een massasprint. Dat kan niet als er maar één ploeg rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk zo vaak, en vorig jaar ging echt geen hond meer rijden in de latere etappes voor sprinters.
Toch zal iedereen kijken naar OPQS. Ik verwacht zeker 2 vlakke etappes die niet in een massasprint eindigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de Millar etappe na zijn alle sprinters etappes geëindigd in een massasprint. Dat kan niet als er maar één ploeg rijdt.
Proficiatquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Zaterdag noem je geen bergrit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Redefine het volgende:
Zondag de eerste echte bergrit, daarna gelijk een rustdag. Die zondag erop de Ventoux, met daarna gelijk weer een rustdag. Bizar dat er nauwelijks bergritten na elkaar komen.
Morgen in ieder geval een massasprint, maar kan zomaar zijn dat het programma juist wel weer leuk is.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zat te kijken op de site van de Tour, maar heb denk ik een dag overgeslagen. Dan is mijn eerdere opmerking niet meer van toepassing, want dan zijn het natuurlijk wel twee voor de eerste rustdag.quote:
En de laatste week heb je zowat 1 klimtijdrit en 3 bergetappes na elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik zat te kijken op de site van de Tour, maar heb denk ik een dag overgeslagen. Dan is mijn eerdere opmerking niet meer van toepassing, want dan zijn het natuurlijk wel twee voor de eerste rustdag.
Oh de laatste week is meer dan in orde uiteraard. Maar ik vond het opvallend dat er eerst steeds maar een bergrit achter elkaar zou zijn en daarna een rustdag (en daarna weer vlak). Maar dat is niet zo, dus mijn opmerking daarover is niet meer relevant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En de laatste week heb je zowat 1 klimtijdrit en 3 bergetappes na elkaar.
Ik ben ook wel bang voor een 'week van de geeuw' in week 2. Maandag rustdag, dinsdag vlak, woensdag vlakke tijdrit, donderdag en vrijdag vlak, zaterdag iets minder vlak en dan zondag gelukkig de Mont Ventoux.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh de laatste week is meer dan in orde uiteraard. Maar ik vond het opvallend dat er eerst steeds maar een bergrit achter elkaar zou zijn en daarna een rustdag (en daarna weer vlak). Maar dat is niet zo, dus mijn opmerking daarover is niet meer relevant.
Wel denk ik dat de tweede week de saaiste van de drie zal zijn, door het parcours. Deze week is dat namelijk gewoon goed. Want er is niets mis met een massasprint, als het er maar niet vier achter elkaar zijn en er geen spanning in zit.
Ja dat is het gevaar. Met name omdat er tegenwoordig overgecontroleerd wordt gereden. Je ziet de laatste jaren dat de eerste week vaak best aantrekkelijk is, maar dat het daarna inzakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bang voor een 'week van de geeuw' in week 2. Maandag rustdag, dinsdag vlak, woensdag vlakke tijdrit, donderdag en vrijdag vlak, zaterdag iets minder vlak en dan zondag gelukkig de Mont Ventoux.
Alweer inderdaad. Waar slaat dat opquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tyf toch eens op met die onzin plaatjes in de OP.
Nee, die sjaal van Mart was lekker heteroseksueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Evertjan weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij is weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
gz hebben ze ook nog een eindprijs? Voorgaande jaren kon je nog een fiets winnen geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
nou nou wat een frustratiequote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ach als ie gewoon van de OP af blijft is er niks aan de handquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:30 schreef Karina het volgende:
Niet meteen weer ruzie maken op de vroege morgen he?
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach als ie gewoon van de OP af blijft is er niks aan de hand
quote:
ik had het over Pacmanquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.
[..]Boefje.
Je vindt dit een geintje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.
[..]
En daar kom je zo laat pas achter? Jij stuurt je plaatsnaam mee met mailtjes? Of gewoon je hele naw?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Thanks,quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:19 schreef muzas het volgende:
[..]
En daar kom je zo laat pas achter? Jij stuurt je plaatsnaam mee met mailtjes? Of gewoon je hele naw?
Gek. Meestal mailt een productieteam een paar uur voor de uitzending. Om gegevens te checken etc.
Ik kwam er gewoon tijdens de uitzending achter. Paar vrienden belden, dus duurde even voor ik hier reageerde.
Beetje vreemd, maar ok. Gefeliciteerd
Niet vanuit die kant, zou het vreemd vinden als een winnaar dat pas in de uitzending hoort. Betekent bij voorbaat dat je dus al afvalt als je geen NAW-gegevens meestuurt, Gezien e de winnaar altijd aankondigen als "Naam - Woonplaats"quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker paranoïde, hoezo zou je daar over liegen
Heb net een mail ontvangen. Ze vroegen naar een maat voor het shirt en die wordt pas midden september geleverdquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet vanuit die kant, zou het vreemd vinden als een winnaar dat pas in de uitzending hoort. Betekent bij voorbaat dat je dus al afvalt als je geen NAW-gegevens meestuurt, Gezien e de winnaar altijd aankondigen als "Naam - Woonplaats"
Toch erg tof zeg. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef Keano het volgende:
[..]
Heb net een mail ontvangen. Ze vroegen naar een maat voor het shirt en die wordt pas midden september geleverd
Daar is Mart op weggereden... Zie OP.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:16 schreef Evertjan het volgende:
gz hebben ze ook nog een eindprijs? Voorgaande jaren kon je nog een fiets winnen geloof ik
Deze post helemaal gemist, gefeliciteerd manquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze post helemaal gemist, gefeliciteerd manLeuk.
Keanoquote:
Haha dat speerwerpen met die hengelquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keano
En die fake-sportman was hilarisch. Ik zat hardop te lachen
Ik zit weer te lachenquote:
Briljantquote:
Eregisteren bijna maar hij hield zich in, helaas weet ik niet meer over wie het ging.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Redefine het volgende:
Want die kent u niet gebruikt hij niet meer
Die heb ik dan net gemist. Maar sowieso lijkt het wel alsof hij bewust bepaalde dingen niet meer zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eregisteren bijna maar hij hield zich in, helaas weet ik niet meer over wie het ging.
Het kantoor staat ook een beetje stof te happen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik dan net gemist. Maar sowieso lijkt het wel alsof hij bewust bepaalde dingen niet meer zegt.
Mevrouw Van Zetten zit ook maar te wachten totdat het een keer voor haar wordt uitgelegd
twitter:NOSavondetappe twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:25:48Aan tafel zitten vanavond wielrenner Reinier Honig en Marijn Poels, neef van Wout én documentairemaker over Wout. 22.05u, NL1. reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:25:48Aan tafel zitten vanavond wielrenner Reinier Honig en Marijn Poels, neef van Wout én documentairemaker over Wout. 22.05u, NL1. reageer retweet
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
"Honig, een renner van u waarschijnlijk heel weinig weet".
Ofwel, "die kent u niet".
Ja ik ook. Beiden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Ik hoop echt op een goede aflevering, want ik heb nu al slaap.
jammerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond maar terugkijken, ik ben verhinderd helaas.
Bingo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
"Honig, een renner waarvan u waarschijnlijk heel weinig weet".
Ofwel, "die kent u niet".
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef De_Fietser het volgende:
Is er vandaag trouwens nog echt iets interessants gebeurd in de etappe?
.....iets met een rotonde en Cavendish.....quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:13 schreef De_Fietser het volgende:
Is er vandaag trouwens nog echt iets interessants gebeurd in de etappe?
Als dat al als echt interessant te bestempelen is weet ik genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
.....iets met een rotonde en Cavendish.....
ze mogen van mij de bergen inquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Als dat al als echt interessant te bestempelen is weet ik genoeg.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Karelnoord het volgende:
Het beste tour programma staat op het punt van beginnen :!
Geldt voor alle import daar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, import flamingo's. Maar die planten zich goed voort zo te zien.
Ook in Delfzijlquote:
Nou ja jij hebt je username alvast mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef De_Fietser het volgende:
Wanneer zit de eerste FOK!-er bij Mart aan tafel.
Gewoon iets met wielrennen doen dan mag je al langskomen in de uitzending.
Ik kijk wel eens naar de koers. Dat doen niet alle gasten van Mart.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef De_Fietser het volgende:
Wanneer zit de eerste FOK!-er bij Mart aan tafel.
Gewoon iets met wielrennen doen dan mag je al langskomen in de uitzending.
Scherp opgemerkt, zelf niet eens aan gedacht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt je username alvast mee.
Is ie terminaal dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niet iedereen die terminaal is is raar....
Een baas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Wie is die oude vent van vacansoleil ook alweer?
Hilaire Van Der Schueren. Voorheen Bassie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Wie is die oude vent van vacansoleil ook alweer?
Inderdaad. Past niet bij z'n uiterlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef Karelnoord het volgende:
Wat een raar stemmetje heeft die gozert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |