Zeker. Maar tot nu toe is de Tour niet echt saai geweest. Bovendien zijn er weleens hele leuke tv uitzendingen geweest na hele saaie ritten. Dus dat zegt niet altijd alles.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....
hij moet eens met pensioen, gast heeft echt bedrijfsblindheidquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
DeMart is boos dat hij niet meer het laatste woord van de dag heeft.
Mwah bij dit soort programma's doet hij het nog gewoon goed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij moet eens met pensioen, gast heeft echt bedrijfsblindheid
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Redefine het volgende:
Mwah bij dit soort programma's doet hij het nog gewoon goed.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Ik heb de rebus gewonnen vandaag haha![]()
Hoi Bart Joosen uit Geldropquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Haha baasquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Gefeliciteerd Bart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
In de tweede week gaat alleen OPQS nog rijden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat vooral de tweede week een 'verschrikking' gaat worden (dit is wat gechargeerd), want dan is het bijna alleen maar vlak of niet echt lastig. De laatste jaren zag je al dat elke kans op sprinten doodleuk ook een massasprint werd. Dat zal dit jaar alleen nog maar extremer zijn, doordat de sprintersploegen het gebrek aan overwinningen/kansen willen compenseren.
Er nog vier andere ploegen. Minimaal nog twee andere sprintersploegen. En minimaal nog één ploeg die straftraining heeft of de 11e plaats in het klassement gaat verdedigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de tweede week gaat alleen OPQS nog rijden.
Gefeliciteerd joh leukquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Welnee joh. Lotto gelooft het wel en wil niet meer alles opofferen voor VDB2, Kittel is dan al naar huis, OGE heeft door dat Goss weer faalt en Katowica gebruikt hun mannen echt niet voor Kristoff. Misschien een ploeg die het geel verdedigt, maar da's alles.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er nog vier andere ploegen. Minimaal nog twee andere sprintersploegen. En minimaal nog één ploeg die straftraining heeft of de 11e plaats in het klassement gaat verdedigen.
Heb je weleens eerder de Tour gekeken, dan weet je dat er je er heel ver naast zitquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welnee joh. Lotto gelooft het wel en wil niet meer alles opofferen voor VDB2, Kittel is dan al naar huis, OGE heeft door dat Goss weer faalt en Katowica gebruikt hun mannen echt niet voor Kristoff. Misschien een ploeg die het geel verdedigt, maar da's alles.
Ik kijk zo vaak, en vorig jaar ging echt geen hond meer rijden in de latere etappes voor sprinters.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens eerder de Tour gekeken, dan weet je dat er je er heel ver naast zitOf de andere ploegen moeten spontaan WEL gaan nadenken.
Sowieso is de Lotto ploeg volledig afgestemd op Greipel. Dus die blijven sowieso rijden.
Op de Millar etappe na zijn alle sprinters etappes geëindigd in een massasprint. Dat kan niet als er maar één ploeg rijdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk zo vaak, en vorig jaar ging echt geen hond meer rijden in de latere etappes voor sprinters.
Toch zal iedereen kijken naar OPQS. Ik verwacht zeker 2 vlakke etappes die niet in een massasprint eindigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de Millar etappe na zijn alle sprinters etappes geëindigd in een massasprint. Dat kan niet als er maar één ploeg rijdt.
Proficiatquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Zaterdag noem je geen bergrit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:38 schreef Redefine het volgende:
Zondag de eerste echte bergrit, daarna gelijk een rustdag. Die zondag erop de Ventoux, met daarna gelijk weer een rustdag. Bizar dat er nauwelijks bergritten na elkaar komen.
Morgen in ieder geval een massasprint, maar kan zomaar zijn dat het programma juist wel weer leuk is.
Je hebt helemaal gelijk. Ik zat te kijken op de site van de Tour, maar heb denk ik een dag overgeslagen. Dan is mijn eerdere opmerking niet meer van toepassing, want dan zijn het natuurlijk wel twee voor de eerste rustdag.quote:
En de laatste week heb je zowat 1 klimtijdrit en 3 bergetappes na elkaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ik zat te kijken op de site van de Tour, maar heb denk ik een dag overgeslagen. Dan is mijn eerdere opmerking niet meer van toepassing, want dan zijn het natuurlijk wel twee voor de eerste rustdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |