Hij is 'schoner' dan anderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef alors het volgende:
Als Gesink niet schoon is gebruikt hij wel slecht spul.
Die hoefde je niet eens te kennen. Loes Luca deed genoeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende die eerste zo snel niet
Geen pijl. Herken deze jongen niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hoefde je niet eens te kennen. Loes Luca deed genoeg.
Dat was vroegerquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer een vliegenvangerquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Nederlanders zitten in de mongolenwaaier.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Redefine het volgende:
O ja waaiers. Waarvan ik al heel lang hoor, dat we daar heel goed in zijn. Om vervolgens bij de waaiers in de grote rondes steeds te zien dat de meeste Nederlanders niet in de voorste waaier te vinden.
Dat zei ik ookal hardopquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef Redefine het volgende:
O ja waaiers. Waarvan ik al heel lang hoor, dat we daar heel goed in zijn. Om vervolgens bij de waaiers in de grote rondes steeds te zien dat de meeste Nederlanders niet in de voorste waaier te vinden.
En om zijn moeder roepen. Of hij moet achter iemand zitten, dan kan hij zitten lachen in zijn wiel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Als Bert op een fiets zou zitten, dan zou hij dalen als een wijf zou Maarten Ducrot zeggen.
Goed. Gesink is dus wel gretig.quote:
Vooral hoe hij met dat glas deed, het schoot bijna uit zijn hand...quote:
Vooral die in 2009 was heel erg. Toen zat bijna heel de Aros ploeg erbij, maar dat waren alle buitenlanders in die ploeg. Plus De Kort, maar die zat in de ontsnapping ervoorquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Goed. Gesink is dus wel gretig.
Het komt er echt niet uit. En dat interview was nog erger.
Interviews geven is meestal niet zijn sterkste punt nee. Maar gretigheid en doorzettingsvermogen kan hem niet ontzegd worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:15 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Goed. Gesink is dus wel gretig.
Het komt er echt niet uit. En dat interview was nog erger.
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:17 schreef Redefine het volgende:
Het is wel eens een betere tv avond geweest omtrent de Tour
dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als ze in de bergen fietsen vind ik het al leuker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |