SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topicBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Doe haar de groeten van #TeamJohannes, zal ze leuk vinden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zit beneden en mijn moeder kijkt met een schuin oog mee
jij niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..] Jij zit in gezelschap te FOK!ken?
Ik dacht al dat jij dat Twitteraccount aangemaakt had jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PINO
Ik ben op stage gebombardeerd als Social Media deskundige.
Je moeder ja.quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe haar de groeten van #TeamJohannes, zal ze leuk vinden.
Volgen dus!quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij dat Twitteraccount aangemaakt had ja![]()
Tof
U weet wel, met dat oranje.quote:
Nou maak eens een mooie analyse wat er mis is met Tjallingi.quote:
Je hoeft mij niet te volgen hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg jou als jij mij volgt.
in de winter ja. Niet in de zomerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef INViCTuS het volgende:
Best een aardig openingsnummer
Ik krijg bij bepaalde beelden toch altijd wel zin om op vakantie te gaan, vooral die heldere hemel in een lekker chaletje in de Alpen
Oh Khaledquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het liedje, niet de presentatrice.
Jij bent deskundig op social media gebied?quote:
z'n achternaam, te moeilijk, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou maak eens een mooie analyse wat er mis is met Tjallingi.
Sommige users snappen het niet helemaal.quote:
Nah, we moeten op stage gewoon over ons evenement gaan communiceren, en ik vertelde gewoon hoe we dat kunnen aanpakken en ineens was ik de deskundige.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij bent deskundig op social media gebied?
Ik doe niet aan twitter
En vegetariër.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
z'n achternaam, te moeilijk, lijkt me duidelijk.
Eén hele hardnekkige vooral.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sommige users snappen het niet helemaal.
Ik volg je lekker toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, we moeten op stage gewoon over ons evenement gaan communiceren, en ik vertelde gewoon hoe we dat kunnen aanpakken en ineens was ik de deskundige.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bart van Merwijk.
Bekend van deze hitsingle:
Dat is bij veel bedrijven zo. Zelfs als die al aan social media doen. Ik ben ook vaak de technicus geweest, omdat de rest niets konquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nah, we moeten op stage gewoon over ons evenement gaan communiceren, en ik vertelde gewoon hoe we dat kunnen aanpakken en ineens was ik de deskundige.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef INViCTuS het volgende:
Dag, of meer eens mee met een volgauto lijkt mij ook best wel eens leuk
goed verhaal manquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bij veel bedrijven zo. Zelfs als die al aan social media doen. Ik ben ook vaak de technicus geweest, omdat de rest niets kon
Ik vind het niet erg hoor, maar had niet verwacht dat ze dat allemaal niet wisten. Het is toch vrij simpel en logisch allemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is bij veel bedrijven zo. Zelfs als die al aan social media doen. Ik ben ook vaak de technicus geweest, omdat de rest niets kon
Aha. Ik ben namelijk niet zo van de topics inpikken. Daar hebben we anderen voorquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef niks jongen! Ik zit via iPad te fokken vandaar dat het niet ging
Jaja dat moet je wel even laten bezinken he.quote:
Het zijn meestal ook simpele dingen. Maar je verbaasd je over het gebrek aan kennis van simpele dingen bij veel bedrijvenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor, maar had niet verwacht dat ze dat allemaal niet wisten. Het is toch vrij simpel en logisch allemaal.
Zeg nou zelf, die valt toch niet normaal.quote:
Dit is allemaal oefenen voor de Fransen, zodat ze het bij de Gees geperfectioneerd hebbenquote:
Ik zag het live al.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
Elke keer mis ik de valpartij in de sprint.
10 meter verder als de rest, vond het goed gevonden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, die valt toch niet normaal.
Gerrans maakt de eerst slinger.quote:
Nee. Hooguit als je eerst steeds roept dat die valpartij een demarrage is, om vervolgens in de samenvatting te roepen dat het een valpartij is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag het live al.
Moet ik nu solliciteren bij de NOS?
FDJ zei zelf dat het de schuld van Bouhanni was.quote:
Je bent Australiër of je bent het niet hè.quote:
Prachtnummer, tering wat mooi.quote:
Die kennen Bounanni inmiddels wel. Die denken zelf, oh dat moet onze Bounanni wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FDJ zei zelf dat het de schuld van Bouhanni was.
Ik heb het ingesteld als mijn wekker. Ik word gewoon elke ochtend geëmotioneerd wakker. Echt een aanrader.quote:
Die sprint inderdaad zonder naar voren te kijken en schrikt vervolgens van de afzakkende Trentin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FDJ zei zelf dat het de schuld van Bouhanni was.
Sinds dit jaar kan die blijkbaar allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan die Kwiatkowski wat in de bergen? Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien.....
Kwiatkowski kan alles. Maar normaal gesproken zal het echte hooggebergte wat te hoog gegrepen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan die Kwiatkowski wat in de bergen? Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien.....
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ingesteld als mijn wekker. Ik word gewoon elke ochtend geëmotioneerd wakker. Echt een aanrader.
Overal top vijf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sinds dit jaar kan die blijkbaar alles
vorige jaar 136e in de Giroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef Falco het volgende:
Cavendish doet gewoon zijn werk zegt ie. Hij laat zich blijkbaar inspireren door de wijze uitspraken van Balotelli.
Die zou in het echt uitgegeven moeten worden maar er hebben zich nog geen grote bedrijven bij mij gemeld.quote:
Komt door die bril. Hij nodigt hem straks uit voor een koffie bij de Starbucks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:42 schreef snellejelle het volgende:
You're fit, probeert 'ie 'm te versieren?
altijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de achtergrond hoor ik ook een groot feest, ter ere van Mart waarschijnlijk.
The Toer Wates for Nobuddy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat nu ook Mart zegt: "De Tour wacht op niemand."
Goed is goed en fout is fout, en dit was goed fout!quote:
Onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
King: Leuke renner, alleen jammer genoeg geen frans paspoort....
Helaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin Winkels is niet veel aan het woord geweest
BigBird112.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin Winkels is niet veel aan het woord geweest
Mart is aan het reorganiseren, zijn jasjes zijn ook al in de ban gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef De_Fietser het volgende:
Mart heeft de Bingo gezien, hij zegt vrij weinig op mijn kaart.
dat gevoel heb ik ook bij TJSquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik moet ineens terugdenken aan Pieter Weening een aantal jaar geleden... Een paar maanden later was-ie weg bij Rabo.
Mede daardoor ja. Maar er stond ook wel een flinke zak geld klaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ik moet ineens terugdenken aan Pieter Weening een aantal jaar geleden... Een paar maanden later was-ie weg bij Rabo.
dit is niet ok.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mart is aan het reorganiseren, zijn jasjes zijn ook al in de ban gedaan.
Ik gebruik het niet.quote:
Sociaal Mediaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel up toe deet blijven met de sosjel miediea.
ook het aspect 'sociaal'quote:
Orica is de grootste gegadigde.quote:
Sociale media zijn gewoon een tool voor de grote bedrijven om gericht reclame te kunnen maken.quote:
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ze hadden blijkbaar liever Wynants of Leezer
Voor mij ook. Maar ik heb Maarten altijd al de beste knecht bij Rabo/Blanco/Belkin gevonden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.
Natte droom van inlichtingendiensten, mensen leggen zelf digitale dossiers van zichzelf aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Sociale media zijn gewoon een tool voor de grote bedrijven om gericht reclame te kunnen maken.
*zet aluhoedje op
rekensommetjequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dik in de 30?
Hoe komt ie daar in godsnaam bij?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.
Bart van Merwijk ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bert van Oranje is pas een feestnummer
Bij de Klassiekers zijn de meeste toppers in de dertig...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dik in de 30?
Hoe komt ie daar in godsnaam bij?
Wynants heeft wel een beter jaar gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Normaal filteren ze dat wel weg idd..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat irritant die disco muziek op de achtergrond
Daar gaat Mart straks tjikkies hosselen met zijn sjaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is ook overtrokken. Er zijn zat klassiekertoppers in de 20.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de Klassiekers zijn de meeste toppers in de dertig...
ZET DIE MUZIEK UIT!!11quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Partyhard.gifquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Orica.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
TSJ rijdt volgend jaar niet meer voor Belkin. Zou me niets verbazen als hij voor QuickStep of ARGOS ging rijden.
Als TJS volgend jaar voor OPQS gaat rijden, dan gaan we eindelijk weer eens wat klassiekers winnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
TSJ rijdt volgend jaar niet meer voor Belkin. Zou me niets verbazen als hij voor QuickStep of ARGOS ging rijden.
TSJ? Waar komt die afkorting vandaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mart mag blij zijn dat Ria Visser van oudere mannen houdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Gaan we nu zeiken over leeftijd, Mart?
8quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Voigt met zijn 9 kinderen, dat wist u niet!"
Mooi toch, als ie gaat nadenken kan het alleen maar misgaan. Gewoon lekker fietsen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel is echt de simpelste renner die ik ooit gezien.
Hummeltje is ook niet echt heel snugger.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel is echt de simpelste renner die ik ooit heb gezien.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef Cassius het volgende:
[..]
Niet opgegroeid met Muzzy in ieder geval
Hij gaat wel als een raket MHWUHahahahahaaquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
Die Danny is ook geen raketgeleerde he.!
Ik heb vooral ook het idee dat Danny wel erg bang is voor die camera. Volgens mij was de Ronde van België dit jaar de eerste keer dat ie live moest praten op tv.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel is echt de simpelste renner die ik ooit heb gezien.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij gaat wel als een raket MHWUHahahahahaa
Hij moet een etappe winnen, anders moet ik een hoed opeten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Mooi toch, als ie gaat nadenken kan het alleen maar misgaan. Gewoon lekker fietsen.
SOWWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij gaat wel als een raket MHWUHahahahahaa
hij laat zijn benen wel spreken!quote:
om een zuigzoen te verbergen van zijn one night standquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef Latert het volgende:
Ik zet net de ned1 stream op. Waarom heeft De Mart een kek roze sjaaltje om...?
Ach, hij sloopt tenminste geen bushokjes, kopschopt geen mensen op straat en jat niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Tering, echt tering. Geen opleiding gehad die Danny?
Jij ook niet zo te lezenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:59 schreef meneerfiets het volgende:
Ik ben Danny , zit al van mijn 11 de op de fiets , maar dus niet op de schoolbanken
Nou ja, bij die valpartijen sneuvelt er nog weleens wat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, hij sloopt tenminste geen bushokjes, kopschopt geen mensen op straat en jat niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |