Die kennen Bounanni inmiddels wel. Die denken zelf, oh dat moet onze Bounanni wel weer geweest zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FDJ zei zelf dat het de schuld van Bouhanni was.
Ik heb het ingesteld als mijn wekker. Ik word gewoon elke ochtend geëmotioneerd wakker. Echt een aanrader.quote:
Die sprint inderdaad zonder naar voren te kijken en schrikt vervolgens van de afzakkende Trentin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FDJ zei zelf dat het de schuld van Bouhanni was.
Sinds dit jaar kan die blijkbaar allesquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan die Kwiatkowski wat in de bergen? Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien.....
Kwiatkowski kan alles. Maar normaal gesproken zal het echte hooggebergte wat te hoog gegrepen zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef reddevil1408 het volgende:
Kan die Kwiatkowski wat in de bergen? Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien.....
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het ingesteld als mijn wekker. Ik word gewoon elke ochtend geëmotioneerd wakker. Echt een aanrader.
Overal top vijf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:41 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Sinds dit jaar kan die blijkbaar alles
vorige jaar 136e in de Giroquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:40 schreef Falco het volgende:
Cavendish doet gewoon zijn werk zegt ie. Hij laat zich blijkbaar inspireren door de wijze uitspraken van Balotelli.
Die zou in het echt uitgegeven moeten worden maar er hebben zich nog geen grote bedrijven bij mij gemeld.quote:
Komt door die bril. Hij nodigt hem straks uit voor een koffie bij de Starbucks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:42 schreef snellejelle het volgende:
You're fit, probeert 'ie 'm te versieren?
altijd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op de achtergrond hoor ik ook een groot feest, ter ere van Mart waarschijnlijk.
The Toer Wates for Nobuddy.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopen dat nu ook Mart zegt: "De Tour wacht op niemand."
Goed is goed en fout is fout, en dit was goed fout!quote:
Onzin.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef reddevil1408 het volgende:
King: Leuke renner, alleen jammer genoeg geen frans paspoort....
Helaasquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin Winkels is niet veel aan het woord geweest
BigBird112.quote:
Mooi zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Edwin Winkels is niet veel aan het woord geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |