Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef Redefine het volgende:
Ze hadden blijkbaar liever Wynants of Leezer
Voor mij ook. Maar ik heb Maarten altijd al de beste knecht bij Rabo/Blanco/Belkin gevonden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.
Natte droom van inlichtingendiensten, mensen leggen zelf digitale dossiers van zichzelf aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef Cassius het volgende:
[..]
Sociale media zijn gewoon een tool voor de grote bedrijven om gericht reclame te kunnen maken.
*zet aluhoedje op
rekensommetjequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dik in de 30?
Hoe komt ie daar in godsnaam bij?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.
Bart van Merwijk ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bert van Oranje is pas een feestnummer
Bij de Klassiekers zijn de meeste toppers in de dertig...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dik in de 30?
Hoe komt ie daar in godsnaam bij?
Wynants heeft wel een beter jaar gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Normaal filteren ze dat wel weg idd..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat irritant die disco muziek op de achtergrond
Daar gaat Mart straks tjikkies hosselen met zijn sjaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is ook overtrokken. Er zijn zat klassiekertoppers in de 20.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de Klassiekers zijn de meeste toppers in de dertig...
ZET DIE MUZIEK UIT!!11quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Partyhard.gifquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |