Wynants heeft wel een beter jaar gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor mij had Tjallingii wel voor Wynants gemogen. Die zijn 1 op 1 uitwisselbaar.
Normaal filteren ze dat wel weg idd..quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat irritant die disco muziek op de achtergrond
Daar gaat Mart straks tjikkies hosselen met zijn sjaal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is ook overtrokken. Er zijn zat klassiekertoppers in de 20.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de Klassiekers zijn de meeste toppers in de dertig...
ZET DIE MUZIEK UIT!!11quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Partyhard.gifquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Orica.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
TSJ rijdt volgend jaar niet meer voor Belkin. Zou me niets verbazen als hij voor QuickStep of ARGOS ging rijden.
Als TJS volgend jaar voor OPQS gaat rijden, dan gaan we eindelijk weer eens wat klassiekers winnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
TSJ rijdt volgend jaar niet meer voor Belkin. Zou me niets verbazen als hij voor QuickStep of ARGOS ging rijden.
TSJ? Waar komt die afkorting vandaan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
Mart mag blij zijn dat Ria Visser van oudere mannen houdt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef Specularium het volgende:
Gaan we nu zeiken over leeftijd, Mart?
8quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:55 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Voigt met zijn 9 kinderen, dat wist u niet!"
Mooi toch, als ie gaat nadenken kan het alleen maar misgaan. Gewoon lekker fietsen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:56 schreef marcodej het volgende:
Van Poppel is echt de simpelste renner die ik ooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |