Oh de laatste week is meer dan in orde uiteraard. Maar ik vond het opvallend dat er eerst steeds maar een bergrit achter elkaar zou zijn en daarna een rustdag (en daarna weer vlak). Maar dat is niet zo, dus mijn opmerking daarover is niet meer relevant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
En de laatste week heb je zowat 1 klimtijdrit en 3 bergetappes na elkaar.
Ik ben ook wel bang voor een 'week van de geeuw' in week 2. Maandag rustdag, dinsdag vlak, woensdag vlakke tijdrit, donderdag en vrijdag vlak, zaterdag iets minder vlak en dan zondag gelukkig de Mont Ventoux.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh de laatste week is meer dan in orde uiteraard. Maar ik vond het opvallend dat er eerst steeds maar een bergrit achter elkaar zou zijn en daarna een rustdag (en daarna weer vlak). Maar dat is niet zo, dus mijn opmerking daarover is niet meer relevant.
Wel denk ik dat de tweede week de saaiste van de drie zal zijn, door het parcours. Deze week is dat namelijk gewoon goed. Want er is niets mis met een massasprint, als het er maar niet vier achter elkaar zijn en er geen spanning in zit.
Ja dat is het gevaar. Met name omdat er tegenwoordig overgecontroleerd wordt gereden. Je ziet de laatste jaren dat de eerste week vaak best aantrekkelijk is, maar dat het daarna inzakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik ben ook wel bang voor een 'week van de geeuw' in week 2. Maandag rustdag, dinsdag vlak, woensdag vlakke tijdrit, donderdag en vrijdag vlak, zaterdag iets minder vlak en dan zondag gelukkig de Mont Ventoux.
Alweer inderdaad. Waar slaat dat opquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Tyf toch eens op met die onzin plaatjes in de OP.
Nee, die sjaal van Mart was lekker heteroseksueel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Evertjan weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hij is weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
gz hebben ze ook nog een eindprijs? Voorgaande jaren kon je nog een fiets winnen geloof ikquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Ik heb de rebus gewonnen vandaag haha![]()
nou nou wat een frustratiequote:Op donderdag 4 juli 2013 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ach als ie gewoon van de OP af blijft is er niks aan de handquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:30 schreef Karina het volgende:
Niet meteen weer ruzie maken op de vroege morgen he?
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach als ie gewoon van de OP af blijft is er niks aan de hand
quote:
ik had het over Pacmanquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.
[..]Boefje.
Je vindt dit een geintje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet happen. Het is al weg en af en toe een geintje moet kunnen hoor.
[..]
En daar kom je zo laat pas achter? Jij stuurt je plaatsnaam mee met mailtjes? Of gewoon je hele naw?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Ik heb de rebus gewonnen vandaag haha![]()
Thanks,quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:19 schreef muzas het volgende:
[..]
En daar kom je zo laat pas achter? Jij stuurt je plaatsnaam mee met mailtjes? Of gewoon je hele naw?
Gek. Meestal mailt een productieteam een paar uur voor de uitzending. Om gegevens te checken etc.
Ik kwam er gewoon tijdens de uitzending achter. Paar vrienden belden, dus duurde even voor ik hier reageerde.
Beetje vreemd, maar ok. Gefeliciteerd
Niet vanuit die kant, zou het vreemd vinden als een winnaar dat pas in de uitzending hoort. Betekent bij voorbaat dat je dus al afvalt als je geen NAW-gegevens meestuurt, Gezien e de winnaar altijd aankondigen als "Naam - Woonplaats"quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Lekker paranoïde, hoezo zou je daar over liegen
Heb net een mail ontvangen. Ze vroegen naar een maat voor het shirt en die wordt pas midden september geleverdquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet vanuit die kant, zou het vreemd vinden als een winnaar dat pas in de uitzending hoort. Betekent bij voorbaat dat je dus al afvalt als je geen NAW-gegevens meestuurt, Gezien e de winnaar altijd aankondigen als "Naam - Woonplaats"
Toch erg tof zeg. Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:18 schreef Keano het volgende:
[..]
Heb net een mail ontvangen. Ze vroegen naar een maat voor het shirt en die wordt pas midden september geleverd
Daar is Mart op weggereden... Zie OP.quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:16 schreef Evertjan het volgende:
gz hebben ze ook nog een eindprijs? Voorgaande jaren kon je nog een fiets winnen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |