SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
[ Bericht 1% gewijzigd door Karina op 04-07-2013 07:14:12 (ophouden met die stomme plaatjes) ]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.quote:
Sprekendquote:
Oh oke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.
Nouja dat, lekker belangrijk idd, laat die jongen lekker fietsen, er zijn altijd wel een paar Fransen die er nog minder van bakken in het Engels en ook nog eens niet kunnen fietsen. En het kind is 19, for fucks sake.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Ach, hij sloopt tenminste geen bushokjes, kopschopt geen mensen op straat en jat niks.
Danny is ook te groot om als UI te gebruiken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik hou het bij Atzegod en Strootgod.
Jawel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Zit er geen reeks aan de topic's van avond etappe?
Nog even gecheckt. Deze zit in de reeks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Geen idee, maar het is het beste wat de tour jaren geleverd heeft hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou heul niet verkeerd inderdaad, had ik hem niet gepost in dat topic?
jawel? Daar post je nu in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |