Ik zou het ook niet op je werk luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
Kan niet luisteren op m'n werk maar heb hem er maar gewoon neergezet.
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten internetgore wel gezien, maar mensen die dingen breken, skaters die armpjes verbrijzelen enzo kan ik niet naar kijken.
Dan voel je altijd die pijn aan je eigen zaakje. Soort van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
Tering man, alleen de gedachte al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
what happens in the gym sc stays in the gym scquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vrouw of niet?
"Wat het oog niet ziet, doet het hart geen zeer."quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die voelt er niks van als zij op mijn sticker zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
what happens in the gym sc stays in the gym sc
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik ergens een goede tutorial kan vinden. Ga vandaag voor het eerst mn nieuwe schema proberen met clean & jerk & snatch als nieuwe oefeningen. Als ze fout gaan heb je vaak direct het gewicht al aan de andere kant van de gym liggen
Ik heb nooit een mobiel mee en train vrijwel altijd alleen. Zal binnenkort eens kijken of ik iemand mee kan nemen die kan filmen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.
Geen idee, ik heb van mezelf vrij flexibele polsen dus cleans gaan makkelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik wel genoeg wrist flexibility heb voor de clean. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen trainen?
hoe vond je het kickboksen in the garden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
vind vaseline al een poosje een vreemde vogel
Waar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe vond je het kickboksen in the garden?
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb van mezelf vrij flexibele polsen dus cleans gaan makkelijk.
Misschien draaien met je polsen? Ik zou vooral niet te veel gaan buiken en knakken ofzo dat soort dingetjes lijken me niet goed. En anders google.
show was binnen een uur afgelopen mja of doel je niet op glory 9quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe vond je het kickboksen in the garden?
ja, idd geen 15 min ufc reclameblokkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
show was binnen een uur afgelopen mja of doel je niet op glory 9
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
what happens in the gym sc stays in the gym sc
Hoi Beach.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:19 schreef Beach het volgende:
aww yeah fucking goede workout gehad vandaag alles ging perfect
ohp alles gehaald zonder 1 keer te cheaten squats extra diep dl pr terwijl mn rug prima voelde en als extraatje powercleans gedaan met 40kg
Daft punk is idd lekkere gymnastiek muziekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Montelly het volgende:
Heerlijke gym gezet vandaag met daft punk
Ja, dit zijn dan wel net die risico's die je als Amerikaan neemt. Wat had je vader precies?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar toen mn vader ziek was hadden we 30-40K aan medicijnen in huis en dat is dus zonder het meerekenen van dure CT scans etc van zoveel honderd euro per keer. En andere onderzoeken.
Als we die shit zelf hadden moeten betalen hadden we nu wss niet meer in dit huis gewoond.
quote:
Kijktip in deze: Sicko.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dit zijn dan wel net die risico's die je als Amerikaan neemt. Wat had je vader precies?
je kan meeten met fanta en dan samen luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Montelly het volgende:
Heerlijke gym gezet vandaag met daft punk
+ Ze er alles aan doen om niet te betalen, want niet betalen is beter dan mensen helpen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat het in cuba gratis is en in de usa teringduur
midget!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.quote:
ja maar ik bedoel alsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.
sterk lijfje welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Hence my first reaction: ik wil de vrouw en de bar.quote:
Best sterk inderdaad. Goede bulk ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
Everyday is lower body day.
Indrukwekkend. Vent is pas 17
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was dat die docu die je mij toen ook aangeraden had?
die chick naait iedereen senseless met die powerrr dijenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Met nadruk op -pje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze heeft trouwens wel een perfect lichaampje.
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?quote:
Slinger hem wel ff aan, toch niks te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef CarbonC het volgende:
Sicko is IMHO een must-see voor iedereen.
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.
[..]
Wat bedoel je?
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Awesome.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ik deo eigenlijk nooit OHPquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deo eigenlijk nooit OHP. Maar ik 40 is niet mijn max, ik wil hem eerst goed onder de knie krijgen.
Ik zak met de jerk meteen door mijn knieen( front squat), stap niet in.
Ja, laat ik haar een vriendverzoekje sturen.. Ik like deze wel: https://www.facebook.com/suzannesvanevikCrossfit?fref=tsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ja klopt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.
Correct me if i'm wrong.
Terecht. Die hebbe beste figuur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem wordt hier alleen gegeild op Crossfit chicks
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = winquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Ik ga ook CF doen. (Gewoon om te zien of ze cookies hebben).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = win
Ik heb een hekel aan die naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Winnerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
Zeker van Sapstengel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
lekker tussen haar dijen, he fantaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Dit. Het wachten is op Sapstengels pron in Snakeys Spaanse villa's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Would berry my tongue so deep in dat puss, the one who can pull it out is like a crowned king arthur, crowned with your legs around his head.quote:
Synthol gaat sneller.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
Dat werkt sowieso. Heb gisteren 4 uur per arm bicep curls gedaan, ben uiteindelijk 5cm armomtrek gegroeid.
Helaas alleen tweetaktolie werkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:08 schreef Sapstengel het volgende:
Heb alleen geen Synthol thuis. Heb wel motorolie, 5W40, werkt dat ook?
Zaterdagavond?? Nee man kom stadhuispleintj pakken dan Fantaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee maar srs man diepe motivatie..vanavond maar nog een keer trainen.
Uhh...ga jij naar stadhuispleinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zaterdagavond?? Nee man kom stadhuispleintj pakken dan Fanta
wil met jou wel sgure @ coconutzquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Uhh...ga jij naar stadhuisplein?
Haha noemt ze meteen de meest smerige tent.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wil met jou wel sgure @ coconutz
godver wat slechtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef slacker_nl het volgende:
Hadden jullie deze al gezien trouwens? https://www.facebook.com/photo.php?v=139505462921315
Planet Fitness heeft free Pizza en free bagels op bepaalde dagen in de week.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
godver wat slecht. Cupcakes uitdelen in de gym? Srs? Vandaag deed een medewerker van basic fit dat trouwens, zon tap. Schrok me de teringtyfus#tunnelvisie
Omdat mensen erop af komenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef JackieBrown het volgende:
Waarom pizza en cupcakes in een gymI cant
Planet Fitness heeft een pizza monday en een bagel tuesday. They have no shame. En een Lunk alarm. Ow, en je mag er niet deadliften: http://if-fit.com/banned-deadlifts-at-gym/quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
godver wat slecht. Cupcakes uitdelen in de gym? Srs? Vandaag deed een medewerker van basic fit dat trouwens, zon tap. Schrok me de teringtyfus#tunnelvisie
En als mensen meer gaan eten willen ze het er ook weer af trainen. Win win win. Maarja als je na de gym naar fucking eten stinkt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat mensen erop af komenMerken doen alleen de dingen die nodig zijn om winst te maken. Ze zijn er niet op uit om mensen gezonder te laten leven. Kom nou, had je dat verwacht van een gym
Christusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Planet Fitness heeft een pizza monday en een bagel tuesday. They have no shame. En een Lunk alarm. Ow, en je mag er niet deadliften: http://if-fit.com/banned-deadlifts-at-gym/
Precies, het is gewoon een andere markt om rijk van te worden. Nouja, een select groepje dan. Het is niet voor niks dat entrepreneur Duncan Bannatyne David Lloyds bezit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat mensen erop af komenMerken doen alleen de dingen die nodig zijn om winst te maken. Ze zijn er niet op uit om mensen gezonder te laten leven. Kom nou, had je dat verwacht van een gym
deadliften is ook overratedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een stomme reclame en schreeuwerig interieur heeft Planet Fitness. En je mag niet eens deadliften!!!!!!
je komt daar wel met je kontje heaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wil met jou wel sgure @ coconutz
welke is datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook wel naar een gym gaan met free pizza. Lekker goedkoop bulken.
Mijn moeder heeft pannekoeken gemaakt. Zit ik dan met mijn endostruggles.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
god man pannekoeken en poffertjes lekkerste wat er is en dan eet je niet mee :s
Ik vind het teveel deeg. Eentje is wel okay, maar daarna heb ik gewoon vlees nodig (nohomo)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
god man pannekoeken en poffertjes lekkerste wat er is en dan eet je niet mee :s
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en welke pizza neem je dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef IrCute het volgende:
Ik deadlift gewoon bij PF hoorNog nooit iets over gehoord. En wat een slechte reclame
Maar jullie doen allemaal alsof PF zo slecht is, maar ik betaal 8 euro voor een 24/7 gym met alles wat ik nodig heb en 2x per maand kun je nog gratis eten ook (als je wil).
dan hoor ik de volgende keer of ie lekker wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ziet er wel lekker uit, Papa john's
neem er vaak 8-10quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het teveel deeg. Eentje is wel okay, maar daarna heb ik gewoon vlees nodig (nohomo)
naja ik voel je maarja is wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft pannekoeken gemaakt. Zit ik dan met mijn endostruggles.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ziet er wel lekker uit, Papa john's
squatrek?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef IrCute het volgende:
Ik deadlift gewoon bij PF hoorNog nooit iets over gehoord. En wat een slechte reclame
Maar jullie doen allemaal alsof PF zo slecht is, maar ik betaal 8 euro voor een 24/7 gym met alles wat ik nodig heb en 2x per maand kun je nog gratis eten ook (als je wil).
zou je 2x per maand een cup cake eten als je dan niet meer raar werd aangekeken in het krachthonk?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]wel eens gehad op vakantie daar, super lekker
Zal verder best een prima gym zijn met goede prijs maar gratis pizza's en cupcakes horen gewoon niet in een serieuze gym thuis imho. Commerciele onzin en typisch Amerikaanse geintjes. Doe dan een dag per maand gratis shakes of iets in die richting.
Ik vind het ook belachelijk hoor, snap het ook niet, maar goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]wel eens gehad op vakantie daar, super lekker
Zal verder best een prima gym zijn met goede prijs maar gratis pizza's en cupcakes horen gewoon niet in een serieuze gym thuis imho. Commerciele onzin en typisch Amerikaanse geintjes. Doe dan een dag per maand gratis shakes of iets in die richting.
Nee zoveel care ik er ook weer niet omquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:24 schreef seto het volgende:
[..]
zou je 2x per maand een cup cake eten als je dan niet meer raar werd aangekeken in het krachthonk?
En creatine snuiven op de wc's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat er vanavond in de Holly (Roffa) een gym meet is. Strakke V-hals is een vereiste. Met chocomel en dexaprine lusu in de sky.
Wat voor gym meet?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
Ik hoorde in de wandelgangen dat er vanavond in de Holly (Roffa) een gym meet is. Strakke V-hals is een vereiste. Met chocomel en dexaprine lusu in de sky.
Hmm.. daar zeg je me wat. Bij mij gaat de clean de ene keer soepel en de andere keer totaal niet, zonder aanwijsbare reden.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.
gedraag je is na je leeftijdquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:05 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Gedraag je eens naar je leeftijd.
Gewoon even aan de sleeves draaien, kijken of die soepel gaan. En gekker nog, als je ze draait even dichtbij gaan met je oor of je geluid hoort. Als je wat hoort is de bar al niet meer snel genoeg, dan loopt er iets aan of zijn de lagers droog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hmm.. daar zeg je me wat. Bij mij gaat de clean de ene keer soepel en de andere keer totaal niet, zonder aanwijsbare reden.
Ik pak gewoon een willekeurige bar en hier in gym zijn hele soepel draaiende maar ook bijkans gefixeerde.
Ik ga er volgende keer op letten dat ik een goede soepele neem.
Dit. Veel stangen zijn gaar. Sommige draaien bijna helemaal niet meer. Zeker voor dit soort oefeningen maakt dat wel uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon even aan de sleeves draaien, kijken of die soepel gaan. En gekker nog, als je ze draait even dichtbij gaan met je oor of je geluid hoort. Als je wat hoort is de bar al niet meer snel genoeg, dan loopt er iets aan of zijn de lagers droog.
thnx voor de tip, morgen weer de cleans op het program, ik kom er op terug of dit het wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gewoon even aan de sleeves draaien, kijken of die soepel gaan. En gekker nog, als je ze draait even dichtbij gaan met je oor of je geluid hoort. Als je wat hoort is de bar al niet meer snel genoeg, dan loopt er iets aan of zijn de lagers droog.
Absoluut. Voor oly lifts heb je echt een soepel draaiende bar nodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Veel stangen zijn gaar. Sommige draaien bijna helemaal niet meer. Zeker voor dit soort oefeningen maakt dat wel uit.
Moedig ze nou niet aan. Dit lijt me al teveel op de bifi reeks d laatste tijdquote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:16 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
thnx voor de tip, morgen weer de cleans op het program, ik kom er op terug of dit het was
Zal ik m'n bifi foto nog eens posten?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Moedig ze nou niet aan. Dit lijt me al teveel op de bifi reeks d laatste tijd
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Je friendje wilt niet
hy is bang dat wy alleen oog voor elkaar hebbe
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:26 schreef Ethanolic het volgende:
K laat jullie squirte door na jullie te kijke. BAM EN JULLIE ZIJN PREGGERS.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zal ik m'n bifi foto nog eens posten?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote][/img]
Kazantip proof ??
Ik dacht dat het enige verschil was dat oly bars wat flexibeler waren (soort van bounce zeg maar). Ik ben benieuwd welke zie hier hebben dan, volgens mij is het maar één dikte hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ben benieuwd.![]()
Ik heb trouwens liever powerlift bars dan oly bars. De meeste gyms hebben oly bars, maar die zijn eigenlijk helemaal niet zo goed voor algemeen gebruik. Een PL bar is net wat dikker, veel prettiger met DL's bv. En ik vind het lekkerder met bench presses.
Het verschil is vrij klein. 27mm oly, 28,5mm PL bar. En de knurling is wat dieper op een PL bar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik dacht dat het enige verschil was dat oly bars wat flexibeler waren (soort van bounce zeg maar). Ik ben benieuwd welke zie hier hebben dan, volgens mij is het maar één dikte hier.
K ben r al totsoquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Montelly het volgende:
Jongens sappie doen in rotterdam? Waar zullen we afspreken, witte aap?
Witte aap is kaolo druk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Montelly het volgende:
heheheheheeequote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
https://www.facebook.com/(...)77174&type=3&theater
In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
WARNING! CARRY ON READING OR ELSE YOU WILL DIE , even if you looked at the word WARNING! Once their was a little girl named clarissa . She was ten years old and she lived in a mental hospital because she killed her mom and dad. She got so bad that she went to kill all the staff in the the hospital, so More government decided that the best idea was to git rid of her so they set up a special room to kill her as humane as possible, but the machine they were using went wrong .And she sat there in agony for hours until she died .Now every week on that day of her death ,she returns to the person that reads this letter, on Monday night at 12:00 am. She creeps into your room and kills you slowly , by cutting you and watching you bleed to death . NOW SEND this to ten other pictures on this one site , and and she will haunt someone else who doesn't. This isn't fake . Apparently ,if you copy and paste ten comments in the next ten minutes , u will have the best day of your life tomorrow . U will either get kissed or asked out . If you brake this chain , u will see a little dead girl in your room . In the next 53 mins someone will say I love u or I'm sorry
Hoe oud ben jy dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.
Als ik jou ga geven dan komen we samen op nu.nl in een nieuwsbericht. Zo oud ben ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe oud ben jy dan?
In mijn tijd ging er een gerucht ( ik zat op een basisschool naast een bos)...dat er een smiley bende rondliep in dat bos die je gezicht open sneed en er zout en peper op gooide.
doe een voorstel dan..quote:
ik ontken alles. Met klemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat ergens op FOK! Bifi reeks in ONZ.
32?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik jou ga geven dan komen we samen op nu.nl in een nieuwsbericht. Zo oud ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een luxe. Wij moesten het over kalligraferenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.
offcorso..80's 90's 00'squote:
ok zie je dan bbyquote:
Daar heb ik nog een tijdje voor gewerkt, Roger Sanchez.quote:
quote:
Haha nooit in blender geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
...of blender, maar daar staat om 11 uur al een rij
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een tijdje voor gewerkt, Roger Sanchez.
holly tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Montelly het volgende:
dat soberso, maakt niet uit welke gaatje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je anus meewerkt wel. Er zal gepound worden vanavond.
lol @spytoolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta laat is bericht achter in me fotoboek als je llopt te loeren. Ja? Oke. Dankjewel.!!!!
Gewoon door zure appel heen.quote:
frambozenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon door zure appel heen.
je moet ze ook rijp plukkequote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die kenne ook zuur zijn mien jong.
De pc is al lang overleden. Inclusief alle smakelijke (en mindere) di die reeks heeft opgeleverd )quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, die klem staat ook nog ergens op deze PC.
Ik sta gewoon weer buiten, zit mijn verdriet weg te eten bij jaffo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ben al by blender, is dr niemand hier :s
Ik kan t nie vinde, sta voor de marlies dekkers??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ben al by blender, is dr niemand hier :s
ik ga wel weer naar mijn oude werk @pepperminds.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan t nie vinde, sta voor de marlies dekkers??
die waarin hij agent is?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef stinkie het volgende:
Damn, Ahnold ziet er oud uit in z'n laatste film
Van wie ben jij een kloon?quote:
MAG IK JE HANDTEKENIGNNJA=AHJFJSKJSFKGW[PEGHOegwh[gw[9ohgw[OHquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Klaar voor kazantip brah, gogo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Kazantip proof ??
Whehehe, ik hoop dat hij zichzelf af en toe googled en dit topic vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Die ja. Expandables 2 ook trouwensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die waarin hij agent is?
die stekeltjes laten 'm extra oud lijken tbh
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Het is dat ik geen homo ben anders hard ik Jeff Seid hard geraakt.
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:22 schreef IrCute het volgende:
Zijn hoofd trekt eindelijk een beetje bij.
[ afbeelding ]
Jaar geleden:
[ afbeelding ]
Zijn hoofd zelf is ook veel ronder en vreemder daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.
een zaadkuurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
Gewoon alleen nog push ups doen elke dag. Tot je max.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ff serieus man, Ik vlieg over 3 weken al naar lloret
succes tussen alle piemelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
test p/tren a/mast/varquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
is al te laat, in 3 weken kan je niks meer kurenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Succes met je enlarged clitoris goals van 2013.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga sowieso anavar kuurtje zetten voor die laatste procentjes.
Dit jaar nog naar sZiget. Kazantip 2014 staat al gepland. Lijkt me echt awesomequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen denkt EZ pussy te pullen bij Lloret en dus gaan alle frusti's daarheen,,, -> weinig meisjes dus
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als je googled zie je al die meisjes ook gewoon zonder bovenkant bikini rondlopen. ;s
Zegt genoeg lijkt me.
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef NoThanksJeff het volgende:
[..]
Succes met je enlarged clitoris goals van 2013.
kazantip fok!-meet 2014, maar die cijfers zullen dan wel anders uitvallen, wat doe je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen denkt EZ pussy te pullen bij Lloret en dus gaan alle frusti's daarheen,,, -> weinig meisjes dus
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als je googled zie je al die meisjes ook gewoon zonder bovenkant bikini rondlopen. ;s
Zegt genoeg lijkt me.
Topless: in het pre-smartphonetijdperk de normaalste zaak van de wereld, nu is zoiets kennelijk een speciale vermelding waard.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg lijkt me.
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog naar sZiget. Kazantip 2014 staat al gepland. Lijkt me echt awesome
weggehaald als jiju ook ff editquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kazantip fok!-meet 2014, maar die cijfers zullen dan wel anders uitvallen, wat doe je?
Bijna geen betekent niet 0.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.
I kidquote:
lol goodluck met 11kW , wordt je dood nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgend jaar wil ik mijn motorrijbewijs hebben.
Ah: anavar. Google eens op brickgirl om een indruk te krijgen van het potentieel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2erosquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).
Meeten.?
Lopen teringveel ripped gasten rond daar. Kun je niet een fok!-sticker op je hoofd plakken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2eros
Je hebt toch geen gains nodig. De gast op de foto van jou staat met 4 topless chicks in het water en is gewoon chubby.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).
2eros?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2eros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |