+ Ze er alles aan doen om niet te betalen, want niet betalen is beter dan mensen helpen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat het in cuba gratis is en in de usa teringduur
midget!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.quote:
ja maar ik bedoel alsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.
sterk lijfje welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Hence my first reaction: ik wil de vrouw en de bar.quote:
Best sterk inderdaad. Goede bulk ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
Everyday is lower body day.
Indrukwekkend. Vent is pas 17
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was dat die docu die je mij toen ook aangeraden had?
die chick naait iedereen senseless met die powerrr dijenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Met nadruk op -pje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze heeft trouwens wel een perfect lichaampje.
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?quote:
Slinger hem wel ff aan, toch niks te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef CarbonC het volgende:
Sicko is IMHO een must-see voor iedereen.
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.
[..]
Wat bedoel je?
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Awesome.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ik deo eigenlijk nooit OHPquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deo eigenlijk nooit OHP. Maar ik 40 is niet mijn max, ik wil hem eerst goed onder de knie krijgen.
Ik zak met de jerk meteen door mijn knieen( front squat), stap niet in.
Ja, laat ik haar een vriendverzoekje sturen.. Ik like deze wel: https://www.facebook.com/suzannesvanevikCrossfit?fref=tsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ja klopt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.
Correct me if i'm wrong.
Terecht. Die hebbe beste figuur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem wordt hier alleen gegeild op Crossfit chicks
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = winquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Ik ga ook CF doen. (Gewoon om te zien of ze cookies hebben).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = win
Ik heb een hekel aan die naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Winnerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
Zeker van Sapstengel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
lekker tussen haar dijen, he fantaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Dit. Het wachten is op Sapstengels pron in Snakeys Spaanse villa's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Would berry my tongue so deep in dat puss, the one who can pull it out is like a crowned king arthur, crowned with your legs around his head.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |