Ik zou het ook niet op je werk luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
Kan niet luisteren op m'n werk maar heb hem er maar gewoon neergezet.
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten internetgore wel gezien, maar mensen die dingen breken, skaters die armpjes verbrijzelen enzo kan ik niet naar kijken.
Dan voel je altijd die pijn aan je eigen zaakje. Soort van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
Tering man, alleen de gedachte al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
what happens in the gym sc stays in the gym scquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vrouw of niet?
"Wat het oog niet ziet, doet het hart geen zeer."quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die voelt er niks van als zij op mijn sticker zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
what happens in the gym sc stays in the gym sc
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik ergens een goede tutorial kan vinden. Ga vandaag voor het eerst mn nieuwe schema proberen met clean & jerk & snatch als nieuwe oefeningen. Als ze fout gaan heb je vaak direct het gewicht al aan de andere kant van de gym liggen
Ik heb nooit een mobiel mee en train vrijwel altijd alleen. Zal binnenkort eens kijken of ik iemand mee kan nemen die kan filmen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.
Geen idee, ik heb van mezelf vrij flexibele polsen dus cleans gaan makkelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik wel genoeg wrist flexibility heb voor de clean. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen trainen?
hoe vond je het kickboksen in the garden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
vind vaseline al een poosje een vreemde vogel
Waar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe vond je het kickboksen in the garden?
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb van mezelf vrij flexibele polsen dus cleans gaan makkelijk.
Misschien draaien met je polsen? Ik zou vooral niet te veel gaan buiken en knakken ofzo dat soort dingetjes lijken me niet goed. En anders google.
show was binnen een uur afgelopen mja of doel je niet op glory 9quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe vond je het kickboksen in the garden?
ja, idd geen 15 min ufc reclameblokkenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:01 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
show was binnen een uur afgelopen mja of doel je niet op glory 9
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
what happens in the gym sc stays in the gym sc
Hoi Beach.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:19 schreef Beach het volgende:
aww yeah fucking goede workout gehad vandaag alles ging perfect
ohp alles gehaald zonder 1 keer te cheaten squats extra diep dl pr terwijl mn rug prima voelde en als extraatje powercleans gedaan met 40kg
Daft punk is idd lekkere gymnastiek muziekquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Montelly het volgende:
Heerlijke gym gezet vandaag met daft punk
Ja, dit zijn dan wel net die risico's die je als Amerikaan neemt. Wat had je vader precies?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar toen mn vader ziek was hadden we 30-40K aan medicijnen in huis en dat is dus zonder het meerekenen van dure CT scans etc van zoveel honderd euro per keer. En andere onderzoeken.
Als we die shit zelf hadden moeten betalen hadden we nu wss niet meer in dit huis gewoond.
quote:
Kijktip in deze: Sicko.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, dit zijn dan wel net die risico's die je als Amerikaan neemt. Wat had je vader precies?
je kan meeten met fanta en dan samen luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:25 schreef Montelly het volgende:
Heerlijke gym gezet vandaag met daft punk
+ Ze er alles aan doen om niet te betalen, want niet betalen is beter dan mensen helpen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat het in cuba gratis is en in de usa teringduur
midget!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.quote:
ja maar ik bedoel alsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je hebt je polsen nodig uiteraard, maar de bar moet het werk voor je doen in je draai, zogezegd. De bar moet erg soepel draaien zodat je niet al teveel draai uit je polsen hoeft te halen.
sterk lijfje welquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Hence my first reaction: ik wil de vrouw en de bar.quote:
Best sterk inderdaad. Goede bulk ookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:07 schreef G.R.S. het volgende:
Everyday is lower body day.
Indrukwekkend. Vent is pas 17
Ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was dat die docu die je mij toen ook aangeraden had?
die chick naait iedereen senseless met die powerrr dijenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:57 schreef slacker_nl het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil dat ook! (zowel de vrouw als de bar).
Met nadruk op -pje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze heeft trouwens wel een perfect lichaampje.
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?quote:
Slinger hem wel ff aan, toch niks te doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef CarbonC het volgende:
Sicko is IMHO een must-see voor iedereen.
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.quote:
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Je word dan neem ik aan gelimiteerd door je ohp?
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja ze is klein maar heeft wel goede massa.
[..]
Wat bedoel je?
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze chick: Maar ben er niet zeker van.
Ja, nu wel, het is haar.
Awesome.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ik deo eigenlijk nooit OHPquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou wat je max is qua ohp moet dan ook wel bij de jerk je max zijn toch. Of scheelt dat instappen veel? (ik doe geen clean & jerk)
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik deo eigenlijk nooit OHP. Maar ik 40 is niet mijn max, ik wil hem eerst goed onder de knie krijgen.
Ik zak met de jerk meteen door mijn knieen( front squat), stap niet in.
Ja, laat ik haar een vriendverzoekje sturen.. Ik like deze wel: https://www.facebook.com/suzannesvanevikCrossfit?fref=tsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SuzanneSvanevik
Ja klopt!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan is het geloof ik clean & press. Clean & jerk is met instappen.
Correct me if i'm wrong.
Terecht. Die hebbe beste figuur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
Stiekem wordt hier alleen gegeild op Crossfit chicks
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = winquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Ik ga ook CF doen. (Gewoon om te zien of ze cookies hebben).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, Paleo + krachttraining + conditiewerk = lekker laag bf% en gespierd = win
Ik heb een hekel aan die naamquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Winnerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
Zeker van Sapstengel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Fanta-stick het volgende:
'' I would wrap your legs around my head and wear you like the crown that you are. ''!!!!!!!!!!!!
lekker tussen haar dijen, he fantaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik mirin haar zo haar he die suzanne..Girl crush.
Dit. Het wachten is op Sapstengels pron in Snakeys Spaanse villa's.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:58 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Terecht. Die hebbe beste figuur.
Would berry my tongue so deep in dat puss, the one who can pull it out is like a crowned king arthur, crowned with your legs around his head.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |