Ik zou het ook niet op je werk luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:13 schreef VMSDKR het volgende:
Kan niet luisteren op m'n werk maar heb hem er maar gewoon neergezet.
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb alle soorten internetgore wel gezien, maar mensen die dingen breken, skaters die armpjes verbrijzelen enzo kan ik niet naar kijken.
Dan voel je altijd die pijn aan je eigen zaakje. Soort van.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
Tering man, alleen de gedachte al.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:14 schreef seto het volgende:
[..]
dat scarred op MTV was altijd wel leuk daarvoor
ergste voor mij was denk ik zo'n gast die over een railing gleed na een val en toen zijn balzak openhaalde aan een uitstekende punt ofzo
what happens in the gym sc stays in the gym scquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een vrouw of niet?
"Wat het oog niet ziet, doet het hart geen zeer."quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die voelt er niks van als zij op mijn sticker zit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:18 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
what happens in the gym sc stays in the gym sc
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik ergens een goede tutorial kan vinden. Ga vandaag voor het eerst mn nieuwe schema proberen met clean & jerk & snatch als nieuwe oefeningen. Als ze fout gaan heb je vaak direct het gewicht al aan de andere kant van de gym liggen
Ik heb nooit een mobiel mee en train vrijwel altijd alleen. Zal binnenkort eens kijken of ik iemand mee kan nemen die kan filmen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon filmen. What happens in gym sc stays in gym sc... Kijkt hier verder niemand.
Geen idee, ik heb van mezelf vrij flexibele polsen dus cleans gaan makkelijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Even kijken of ik wel genoeg wrist flexibility heb voor de clean. Weet iemand hoe ik dit zou kunnen trainen?
hoe vond je het kickboksen in the garden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
vind vaseline al een poosje een vreemde vogel
Waar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe vond je het kickboksen in the garden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |