In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
WARNING! CARRY ON READING OR ELSE YOU WILL DIE , even if you looked at the word WARNING! Once their was a little girl named clarissa . She was ten years old and she lived in a mental hospital because she killed her mom and dad. She got so bad that she went to kill all the staff in the the hospital, so More government decided that the best idea was to git rid of her so they set up a special room to kill her as humane as possible, but the machine they were using went wrong .And she sat there in agony for hours until she died .Now every week on that day of her death ,she returns to the person that reads this letter, on Monday night at 12:00 am. She creeps into your room and kills you slowly , by cutting you and watching you bleed to death . NOW SEND this to ten other pictures on this one site , and and she will haunt someone else who doesn't. This isn't fake . Apparently ,if you copy and paste ten comments in the next ten minutes , u will have the best day of your life tomorrow . U will either get kissed or asked out . If you brake this chain , u will see a little dead girl in your room . In the next 53 mins someone will say I love u or I'm sorry
Hoe oud ben jy dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.
Als ik jou ga geven dan komen we samen op nu.nl in een nieuwsbericht. Zo oud ben ik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoe oud ben jy dan?
In mijn tijd ging er een gerucht ( ik zat op een basisschool naast een bos)...dat er een smiley bende rondliep in dat bos die je gezicht open sneed en er zout en peper op gooide.
doe een voorstel dan..quote:
ik ontken alles. Met klemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat ergens op FOK! Bifi reeks in ONZ.
32?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik jou ga geven dan komen we samen op nu.nl in een nieuwsbericht. Zo oud ben ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een luxe. Wij moesten het over kalligraferenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In mijn tijd deelden we dit op A4'tjes uit op het schoolplein.
offcorso..80's 90's 00'squote:
ok zie je dan bbyquote:
Daar heb ik nog een tijdje voor gewerkt, Roger Sanchez.quote:
quote:
Haha nooit in blender geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Montelly het volgende:
...of blender, maar daar staat om 11 uur al een rij
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een tijdje voor gewerkt, Roger Sanchez.
holly tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:46 schreef Montelly het volgende:
Jongens sappie doen in rotterdam? Waar zullen we afspreken, witte aap?
dat soberso, maakt niet uit welke gaatje.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als je anus meewerkt wel. Er zal gepound worden vanavond.
lol @spytoolquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fanta laat is bericht achter in me fotoboek als je llopt te loeren. Ja? Oke. Dankjewel.!!!!
Gewoon door zure appel heen.quote:
frambozenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon door zure appel heen.
je moet ze ook rijp plukkequote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die kenne ook zuur zijn mien jong.
De pc is al lang overleden. Inclusief alle smakelijke (en mindere) di die reeks heeft opgeleverd )quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, die klem staat ook nog ergens op deze PC.
Ik sta gewoon weer buiten, zit mijn verdriet weg te eten bij jaffo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ben al by blender, is dr niemand hier :s
Ik kan t nie vinde, sta voor de marlies dekkers??quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
Ben al by blender, is dr niemand hier :s
ik ga wel weer naar mijn oude werk @pepperminds.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik kan t nie vinde, sta voor de marlies dekkers??
die waarin hij agent is?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef stinkie het volgende:
Damn, Ahnold ziet er oud uit in z'n laatste film
Van wie ben jij een kloon?quote:
MAG IK JE HANDTEKENIGNNJA=AHJFJSKJSFKGW[PEGHOegwh[gw[9ohgw[OHquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Klaar voor kazantip brah, gogo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Kazantip proof ??
Whehehe, ik hoop dat hij zichzelf af en toe googled en dit topic vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Die ja. Expandables 2 ook trouwensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die waarin hij agent is?
die stekeltjes laten 'm extra oud lijken tbh
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Het is dat ik geen homo ben anders hard ik Jeff Seid hard geraakt.
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:22 schreef IrCute het volgende:
Zijn hoofd trekt eindelijk een beetje bij.
[ afbeelding ]
Jaar geleden:
[ afbeelding ]
Zijn hoofd zelf is ook veel ronder en vreemder daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.
een zaadkuurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
Gewoon alleen nog push ups doen elke dag. Tot je max.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ff serieus man, Ik vlieg over 3 weken al naar lloret
succes tussen alle piemelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
test p/tren a/mast/varquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
is al te laat, in 3 weken kan je niks meer kurenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Succes met je enlarged clitoris goals van 2013.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik ga sowieso anavar kuurtje zetten voor die laatste procentjes.
Dit jaar nog naar sZiget. Kazantip 2014 staat al gepland. Lijkt me echt awesomequote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen denkt EZ pussy te pullen bij Lloret en dus gaan alle frusti's daarheen,,, -> weinig meisjes dus
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als je googled zie je al die meisjes ook gewoon zonder bovenkant bikini rondlopen. ;s
Zegt genoeg lijkt me.
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:51 schreef NoThanksJeff het volgende:
[..]
Succes met je enlarged clitoris goals van 2013.
kazantip fok!-meet 2014, maar die cijfers zullen dan wel anders uitvallen, wat doe je?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
iedereen denkt EZ pussy te pullen bij Lloret en dus gaan alle frusti's daarheen,,, -> weinig meisjes dus
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als je googled zie je al die meisjes ook gewoon zonder bovenkant bikini rondlopen. ;s
Zegt genoeg lijkt me.
Topless: in het pre-smartphonetijdperk de normaalste zaak van de wereld, nu is zoiets kennelijk een speciale vermelding waard.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mijn advies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Zegt genoeg lijkt me.
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit jaar nog naar sZiget. Kazantip 2014 staat al gepland. Lijkt me echt awesome
weggehaald als jiju ook ff editquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:58 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
kazantip fok!-meet 2014, maar die cijfers zullen dan wel anders uitvallen, wat doe je?
Bijna geen betekent niet 0.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.
I kidquote:
lol goodluck met 11kW , wordt je dood nog.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Volgend jaar wil ik mijn motorrijbewijs hebben.
Ah: anavar. Google eens op brickgirl om een indruk te krijgen van het potentieel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Anavar heeft bijna geen bijwerkingen.
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2erosquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).
Meeten.?
Lopen teringveel ripped gasten rond daar. Kun je niet een fok!-sticker op je hoofd plakken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2eros
Je hebt toch geen gains nodig. De gast op de foto van jou staat met 4 topless chicks in het water en is gewoon chubby.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben daar miss ook (semi-srs) (hangt af van komende gains).
2eros?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Sgoed. Ik ben te herkennen aan m'n gains en 2eros
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |