MAG IK JE HANDTEKENIGNNJA=AHJFJSKJSFKGW[PEGHOegwh[gw[9ohgw[OHquote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Klaar voor kazantip brah, gogo.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Kazantip proof ??
Whehehe, ik hoop dat hij zichzelf af en toe googled en dit topic vindt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:07 schreef NoThanksJeff het volgende:
Hoezo roidrage? Jeff Seid is gewoon natty
Die ja. Expandables 2 ook trouwensquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:04 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
die waarin hij agent is?
die stekeltjes laten 'm extra oud lijken tbh
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Het is dat ik geen homo ben anders hard ik Jeff Seid hard geraakt.
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:22 schreef IrCute het volgende:
Zijn hoofd trekt eindelijk een beetje bij.
[ afbeelding ]
Jaar geleden:
[ afbeelding ]
Zijn hoofd zelf is ook veel ronder en vreemder daar.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:23 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Dat komt door die bruiningscreme die ze opdoen voor on-stage. Dat ziet er nooit goed uit.
een zaadkuurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
Gewoon alleen nog push ups doen elke dag. Tot je max.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ff serieus man, Ik vlieg over 3 weken al naar lloret
succes tussen alle piemelsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ff serieus man, Ik vlieg over 3 weken al naar lloret
test p/tren a/mast/varquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:31 schreef Awesome_ het volgende:
Welke kuur moet ik zetten om er ook zou uit te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |