Precies, het is gewoon een andere markt om rijk van te worden. Nouja, een select groepje dan. Het is niet voor niks dat entrepreneur Duncan Bannatyne David Lloyds bezit.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat mensen erop af komenMerken doen alleen de dingen die nodig zijn om winst te maken. Ze zijn er niet op uit om mensen gezonder te laten leven. Kom nou, had je dat verwacht van een gym
deadliften is ook overratedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:33 schreef Fanta-stick het volgende:
Wat een stomme reclame en schreeuwerig interieur heeft Planet Fitness. En je mag niet eens deadliften!!!!!!
je komt daar wel met je kontje heaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wil met jou wel sgure @ coconutz
welke is datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook wel naar een gym gaan met free pizza. Lekker goedkoop bulken.
Mijn moeder heeft pannekoeken gemaakt. Zit ik dan met mijn endostruggles.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
god man pannekoeken en poffertjes lekkerste wat er is en dan eet je niet mee :s
Ik vind het teveel deeg. Eentje is wel okay, maar daarna heb ik gewoon vlees nodig (nohomo)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:48 schreef ChesterPerry het volgende:
god man pannekoeken en poffertjes lekkerste wat er is en dan eet je niet mee :s
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en welke pizza neem je dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:05 schreef IrCute het volgende:
Ik deadlift gewoon bij PF hoorNog nooit iets over gehoord. En wat een slechte reclame
Maar jullie doen allemaal alsof PF zo slecht is, maar ik betaal 8 euro voor een 24/7 gym met alles wat ik nodig heb en 2x per maand kun je nog gratis eten ook (als je wil).
dan hoor ik de volgende keer of ie lekker wasquote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ziet er wel lekker uit, Papa john's
neem er vaak 8-10quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het teveel deeg. Eentje is wel okay, maar daarna heb ik gewoon vlees nodig (nohomo)
naja ik voel je maarja is wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft pannekoeken gemaakt. Zit ik dan met mijn endostruggles.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar ziet er wel lekker uit, Papa john's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |